G4Media.ro

Tacticile de soft și hard power ale Rusiei pentru a influența opinia…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. Un Grup Tinta al URSS este https://alternativadreapta.ro/cine-suntem/, in aceasta echipa “ manageriala” sunt habotnici religiosi , cu trecut amestecat in intalniri cu Indivizi din Belarus, unii dintre ei Fondatori de Alte Biserici ce nu includ Cultul Ortodox, cred ca este un teren fertil pentru URSS de a baga bani aici, asa cum a facut o in Italia si Austria, mai nou in Germania.

  2. Zecile de sortimente de vodca ruseasca din baruri si alimentari reprezinta prima influienta asupra barbatilor romani. Ceausescu trecuse pe vodca poloneza.

  3. Oferim gratis „placute suedeze” pentru toti rusii. Sa ne lasati naibii in pace pentru ca nu avem nevoie de voi. Relatii bune nu dorim cu voi, atata timp cat nu va schimbati atitudinea si politica. Nothing personal and no offense, insa noi vrem capitalism si cat mai mult Occident. Comunismul =bad; capitalism=good. Iar „jucaria” de la Deveselu nu este a noastra, ci a urmasilor urmasilor nostri. (AAD=Asa sa ne Ajute Dumnezeu). Hands off!

  4. rusii ca natiune nici nu exista, de fapt „rus” e adjectiv, Stalin a fost acela care prin propaganda masiva si omoruri in masa a creat mitul de „popor rus”.