G4Media.ro

Studiu: 64% dintre tineri susțin că au nevoie de ajutor pentru a…

Sursa foto: Insights

Studiu: 64% dintre tineri susțin că au nevoie de ajutor pentru a începe un business / Cea mai mare problemă la pornirea unei afaceri: lipsa resurselor financiare (78%) și lipsa cunoștințelor concrete în business (66%)

Conform concluziilor studiului național organizat de Insights PulseZ, tinerii generației Z sunt cu adevărat interesați să își pornească o afacere. Unul din doi tineri la nivel național sunt interesați de antreprenoriat, se precizează într-un comunicat de presă transmis de Insights.

Principalele bariere cu care se confruntă tinerii ce vor să pornească o afacere sunt reprezentate de: lipsa resurselor financiare (78%), lipsa cunoștințelor concrete în gestionarea unei afaceri (66%) și lipsa mentoratului (64%). Mai mult de două treimi din respondeții studiului susțin că au nevoie de ajutor pentru a putea începe un business. În acest context, Romanian Business Leaders propune o soluție care vine în ajutorul Generației Z prin dezvoltarea comunității “Tinerii în Arenă”.

Conform aceluiași studiu Insights PulseZ, jumătate din respondenți sunt optimiști, simțindu-se motivați și nerăbdători să înceapă o afacere. 55% dintre tineri își doresc să se inconjoare de alți antreprenori pentru a fi motivați să își înceapă business-ul.

“Suntem fericiți să susținem viitorii antreprenori ce intră în programul Tinerii în Arenă și să îi pregătim pentru adevăratele provocări ale antreprenoriatului. Dorința noastră este să le oferim tinerilor cu vârste între 16 și 24 de ani accesul la informații despre antreprenoriat și să îi ghidăm către acțiunile reale pe care le pot face pentru a aduce ideile lor la realitate. Visele Generației Z trebuie să fie susținute prin informații, mentorat și oportunități tangibile și acționabile. Astfel, oferim participanților beneficii prin care să își poată crea și pune în practică planurile de business, perspectivele și așteptările. Programul prevede sesiuni de networking și de mentorat pentru tineri, unde aceștia pot interacționa cu antreprenori de succes și pot discuta despre ideile de business, nevoile și dorințele lor. Tinerii în Arenă reprezintă un hub de dezvoltare a noii generații”, a declarat Alin-Claudiu Apostu, Project Manager pentru Insights și Vreau să fiu Antreprenor.

Programul Tinerii în Arenă încercă să elimine barierele cu care se confruntă noii antreprenori și oferă un program de mentorat în care sunt implicați antreprenori de succes, din diverse domenii, care investesc resurse în dezvoltarea și susținerea tinerilor.

Tinerii în Arenă este un concept marca Vreau să fiu Antreprenor și Insights, un proiect Romanian Business Leaders. Studiul Insights PulseZ este un studiu realizat anual de către Vreau să fiu Antreprenor & Insights cu scopul de a afla ce vor, ce fac și cum gândesc reprezentanții generației Z.

„Vreau să fiu Antreprenor” (VSFA) este un program național, lansat în 2013, parte a organizației Romanian Business Leaders (RBL), care promovează gândirea și acțiunea antreprenorială în rândul tinerilor din România.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. Dan Diaconescu a ramas celebru in Romania prin mai multe lucruri printre care si promisiunea ca daca va fi ales presedinte va da cate 20.000 de euro fiecarui cetatean. Cand a vazut ca poate sa iasa, a zis ca ordinea la primit bani va fi stabilita dupa analiza planului de afaceri propus. Se pare regele OTV ului e mai actual decat credeam

  2. Tinerii sa plece afara sa munceasca un pic si sa isi deschida acolo o afacere ca nu o sa le spuna nimeni ca trebuie sa faci evaziune la inceput adica pana treci de primul meleon….

  3. La unii munca e pentru tractoare!ei și fii lor nu știu decât să fure!de 33 de ani!