
Streamingul a depășit pentru prima dată televiziunea terestră și prin cablu în SUA
Serviciile de streaming, care au câștigat constant în popularitate, au detronat în cele din urmă televiziunea tradițională și prin cablu în SUA, câștigând mai mulți telespectatori în luna mai decât televiziunea tradițională și prin cablu combinate, a raportat marți firma de măsurare a audienței Nielsen, scrie Reuters.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Nielsen, în raportul său lunar The Gauge, a afirmat că streamingul a captat 44,8% din totalul utilizării televiziunii în SUA în luna mai, subliniind dominanța crescândă a platformelor de streaming precum YouTube și Netflix în ultimii patru ani.
Numai YouTube, deținut de Google, a reprezentat 12,5% din totalul vizionărilor TV în luna mai, reprezentând cea mai mare cotă de audiență pentru un serviciu de streaming. Serviciile gratuite de streaming susținute de publicitate, precum PlutoTV de la Paramount Global, Roku Channel și Tubi de la Fox, au câștigat și ele popularitate, captând împreună 5,7% din audiența TV, a raportat Nielsen.
Transmisiunile TV au reprezentat 20% din audiența TV în luna mai, în timp ce televiziunea prin cablu a reprezentat 24%, a declarat Nielsen.
Creșterea popularității serviciilor de streaming, care a cunoscut un impuls puternic în timpul pandemiei de COVID, când oamenii au fost nevoiți să caute divertisment acasă, reflectă transformarea mai amplă a consumului de media, deoarece telespectatorii preferă din ce în ce mai mult conținutul la cerere în detrimentul programelor TV tradiționale. Această tendință remodelează peisajul televiziunii, cu implicații atât pentru agenții de publicitate, cât și pentru creatorii de conținut.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.