
Spaghett, cocktailul verii 2025? Aperol spritz-ul crizei economice cucerește America
În fiecare vară apare câte o băutură care își revendică titlul de „drink of the summer”, iar în 2025, pentru cei cu gusturi sofisticate, acel titlu pare să meargă către Hugo spritz. Dar pentru cei cu bugete mai restrânse, adică majoritatea, băutura vedetă pare a fi Spaghett. Cunoscută și ca „NASCAR spritz”, „hobo Negroni” sau „trailer park spritz”, Spaghett-ul e o improvizație savuroasă: o bere (de obicei Miller High Life) cu un strop de Aperol și, opțional, puțin suc de lămâie. Este un mod simplu și ieftin de a transforma o bere banală într-un cocktail distractiv, conform Business Insider.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Popularitatea Spaghett-ului a explodat. Datele furnizate de platforma de plăți Square arată că comenzile pentru această băutură au crescut cu 65% în prima jumătate a lui 2025 comparativ cu 2024, și cu 1000% din 2022 încoace. Pe Google, căutările pentru „Spaghett” au atins un vârf în această vară.
Creat inițial într-un bar din Baltimore în anii 2010, Spaghett-ul era o glumă internă între barmani, o combinație de bere cu Aperol, servită direct în sticlă. De atunci, a devenit un simbol al industriei ospitalității, o băutură care circulă din vorbă în vorbă. Restaurante și baruri din toată America au început să o includă în meniuri, dar adevăratul succes vine din faptul că e ușor de făcut acasă și este perfectă pentru buzunarele afectate de inflație.
Deși în mod tradițional se prepară cu Miller High Life, barmanii spun că se poate încerca și cu IPA-uri sau alte beri light. Băutura are un conținut scăzut de alcool, o nuanță portocalie-roz și se încadrează perfect în trendul cocktailurilor la sticlă. Nu e doar băutura bărbaților, femeile o descoperă și ele ca o punte de tranziție către bere, grație aromelor ușor amărui și fructate.
Miller High Life a lansat recent chiar și o versiune înghețată Spaghett-sicle, un pop de Aperol și bere la 79 de dolari setul de 6. Dar farmecul rămâne în varianta clasică, de dive bar: accesibilă, rapidă, și cu acel aer de „știm noi ceva ce voi nu știți”.
Într-o perioadă în care tot mai mulți americani caută soluții de economisire, fie că e vorba de pizza congelată sau concedii locale, Spaghett-ul bifează toate criteriile: cost mic, efect garantat, și un strop de distracție. Așa cum spune una dintre vocile din industrie: „Nu-l respinge până nu-l încerci. E chiar foarte, foarte amuzant.”
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.