G4Media.ro

Sorin Grindeanu: Portul Constanţa a devenit cel mai important port la Marea…

Sursa foto: Info Sud-Est/ Imago Studio

Sorin Grindeanu: Portul Constanţa a devenit cel mai important port la Marea Neagră. Fluxul de mărfuri transportate a crescut constant de la declanşarea conflictului din Ucraina / România are şansa de a valorifica inclusiv potenţialul feroviar al portului

Vicepremierul Sorin Grindeanu, ministru al Transporturilor, a transmis, luni, după întâlnirea cu delegaţia americană condusă de Kevin McCarthy, liderul minorităţii Republicane din Camera Reprezentanţilor, că portul Constanţa a devenit cel mai important port la Marea Neagră. El a menţionat că fuxul de mărfuri transportate a crescut constant de la declanşarea conflictului din Ucraina iar România are şansă de a valorifica inclusiv potenţialul feroviar al portului.

”Portul Constanţa a devenit cel mai important port la Marea Neagră! Fluxul de mărfuri transportate a crescut constant de la declanşarea conflictului din Ucraina iar România are şansă de a valorifica inclusiv potenţialul feroviar al portului. Am abordat această oportunitate în discuţiile dintre delegaţia română condusă de Preşedintele Camerei Deputaţilor, Marcel Ciolacu şi delegaţia americană condusă de Kevin McCarthy, liderul minorităţii Republicane din Camera Reprezentanţilor”, a scris Grindeanu pe Facebook.

Ministrul Transporturilor arată că, în circumstanţele actuale, consolidarea conectivităţii dintre nordul şi sudul Flancului Estic al NATO reprezintă un element critic în fortificarea poziţiei aliate de apărare.

”Ne dorim să cooperăm strâns pentru a avansa implementarea proiectelor prioritare de infrastructură, de interes comun şi de importanţă strategică, în special Rail2Sea (calea ferată între Portul Constanţa şi portul polonez Gdansk) şi Via Carpathia. Foarte important pentru România este să avanseze implementarea Rail2Sea şi Via Carpathia, cu implicarea financiară a SUA, inclusiv ca şi contrapondere la încercările Rusiei şi Chinei de a-şi spori influenţa politică şi economică prin investiţii în infrastructura critică”, a mai scris Grindeanu.

sursa: News.ro, sursa foto: Info Sud-Est/Imago Studio

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

11 comentarii

  1. A devenit cel mai ilegal port din Europa. Vai de capul vostru cu atâtea minciuni.

    • Portul Constanța a devenit cel mai important port la Marea Neagră , nu spune nimic de EU. Tu ce citest?

  2. Ce frumos este sa ne mandrim cu „realizari” conjuncturale, in care n-avem niciun merit. Nu-i asa, tov. ministru? Ia, sa vedem ce faci tu de-acum incolo!…

    • …va numi un politruc in coducerea portului care il ca pune pe butuci. Pe el, pe port. Politrucul va sifona ceva meleoane de euro catre partid si gata…strainii, in viitorul apropriat, vor construi niste mall-uri frumoase pe terenurile pe care era candva un port.
      Nu crezi? Pai da o fuga prin tara.

    • @Cio

      Nu cred sa aiba vreun cuvant de spus la numiri. Cei ce invart portul sunt mai vechi si-n politica si-n afaceri, decat dl. Grindeanu.

  3. Romania nu trebuie sa scape așa oportunitate. Grindeanu asta e marea ta ocazie daca o pierzi poți sa te arunci in Dunăre.

  4. Noroc cu comunistii ca v-au lasat si portul asta,secaturilor.

  5. Sa il pune pe Dragnea administrator al portului Constanta si vor merge impreuna la pescuit ,

    la stiuca , ca in vremurile bune .

  6. Cu stirea asta i-ati usurat alegerea nebunului de la Kremlin care oscila intre „neprietenii” Polonia sau Romania pentru urmatoarea denazificare.Cum draq sa fie un port romanesc la Marea Neagra cand ea apartine Rusiei,si daca se mai gandeste bine si o buna parte din Mediterana.

  7. Ce i-o fi spus Stroe la telefon
    „Sorinele baga taticule, sa manance si gura noastra ceva bun”