G4Media.ro

SONDAJ 52% dintre respondenții care au vizionat filmul Teambuilding spun că este…

Foto: Facebook / Teambuilding

SONDAJ 52% dintre respondenții care au vizionat filmul Teambuilding spun că este “emblematic pentru restartul comediei românești de calitate” și 59% ar dori o continuare a lui

Conform unui studiu realizat de agenția de cercetare Unlock în parteneriat cu platforma de insights empath.com.ro, filmul Tembuilding este privit de 52% dintre respondenții care l-au vizionat ca fiind “emblematic pentru restartul comediei românești de calitate” și 59% ar dori o continuare a lui. Studiul a fost aplicat cu scopul de a identifica impactul real pe care filmul l-a avut asupra românilor, ca urmare a controverselor apărute în urma lansării pe marile ecrane, în special pe rețelele de socializare, se arată într-un comunicat transmis G4Media.ro

Comedia românească Teambuilding a condus la diverse polemici din cauza temelor abordate în film, subiectele incluzând diminuarea dorinței tinerilor de a mai lucra în corporații sau accentuarea preconcepțiilor despre românii din anumite regiuni ale României.

Studiul realizat de Unlock a confirmat popularitatea filmului, acesta fiind vizualizat de peste 60% dintre respondenți. 64% dintre ei au recunoscut că au fost încântați de peliculă și doar 4% au declarat că le-a displăcut. Din punct de vedere al motivelor care stau la baza atitudinii pozitive față de film, au menționat umorul, subiectul abordat și jocul actorilor. Dintre cei care au exprimat o atitudine negativă, cei mai mulți nu au putut oferi motive clare sau au menționat limbajul vulgar.

În urma chestionării, 52% dintre respondenți au declarat că filmul portretizează viața în corporații așa cum este ea în realitate și doar 26% au afirmat că nu ar dori să lucreze într-o corporație. Pe lângă modul în care este afectată imaginea corporațiilor, studiul a identificat și aspecte “aspiraționale”/ pozitive legate de oameni, 72% afirmând că este important să ai un șef care te motivează și 70% au confirmat importanța lucrului în echipă. În același timp, aspectele negative, precum prejudecățile sau afirmațiile negative despre locuitorii din diferite regiuni, au fost infirmate (67% nu au fost de acord cu afirmația “craiovenii sunt bețivi și haotici”).

“Impactul filmului Teambuilding a fost amplu discutat în spațiul public, în special social media, și a generat multe controverse și opinii negative. Noi am constatat, în timpul studiilor conduse în ianuarie, că mulți din cei care văzuseră filmul se jenau să spună că au râs, că s-au distrat, că le-a plăcut, pentru că ar fi putut fi judecați că nu au gusturi bune. Și atunci ne-am hotărât să facem un studiu, să aflăm opinia reală a publicului. Așa cum ne așteptam, o majoritate covărșitoare a declarat că le-a placut filmul, că au râs, că nu le-a creat nicio dramă și că abia așteaptă alte comedii românești. Ceea ce are un impact pozitiv asupra cinematografiei noastre și ne ajută pe toți să evoluăm. Soluții există și principiul “dacă nu ai nimic constructiv de spus, poți să nu spui” funcționează și ajută.”, a declarat Adina Vlad, managing partner Unlock și contributor fondator empath.com.ro

Nota: Studiul a fost realizat pe un esantion de 600 de persoane, iar majoritatea respondenților care au vizionat filmul sunt din mediul urban, cu studii superioare, venit mediu sau ridicat, persoane căsătorite, cu copii.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

10 comentarii

  1. IQ-ul societății românești.

  2. Emblematic este si nivelul de educație/ cultura facut/preluat de pe social media.

  3. E clar………
    Așteptăm un sondaj și pentru Romina VTM. WTF.

  4. „portretizează viața în corporații așa cum este ea în realitate”. Filmul asta e ca si cum lacustele ar incerca sa portretizeze viata elefantilor 😀 😀 Povestea spune ca micutzu inca isi cauta glumele bune de acum cativa ani. B00sterul de care tot vorbea pe scena i-a luat se pare si ultima farama de talent 😀 😀

  5. Cam forțat umorul de situație si exagerat cel de limbaj. Emblematic o fi pentru ilustrarea atmosferei din corporatiile pline de meltenași educați peste medie, dar pana la a fi un simbol al restartului comediei românești de calitate mai trebuie niște zeamă de inspirație actoricească și regizorală.

  6. Filmul romanesc trebuie sa fie numai sforaieli marca Radu Jude despre cat de rasisti si inapoiati suntem.

  7. Un film de 2 lei, ce are in spate o campanie de marketing agresiva.

    Cred ca e cel mai slab film vazut in ultimii 10 ani

  8. Muulți! … Da’ proști.

  9. Toti cei care au comentat pana acum sunt corporatisti sadea. Daca va deranjeaza subiectul, nu va uitati. E mereu ceva interesant pe RomaniaTV.
    Extraordinar, numai ascultatori de Brams si contemplatori de Jakson Pollock avem in tara. Va rasuna manelele in boxe si va dati culti…