G4Media.ro

Sibiu: Avion deviat la Bucureşti, din cauza ceţii

Sursa: queen-of-the-skies.com

Sibiu: Avion deviat la Bucureşti, din cauza ceţii

Pasagerii cursei Lufthansa care trebuia să aterizeze sâmbătă seara la Sibiu, de la Munchen (Germania), au ajuns la Bucureşti, după ce aeronava a fost deviată din cauza ceţii, a anunţat purtătorul de cuvânt al aeroportului sibian, Alexandra Păcurar, potrivit Agerpres.

„Din cauza condiţiilor meteorologice – ceaţă asociată cu vizibilitate redusă (maxim 200 m), zborul programat pentru sosire la ora 23,40 din cursul nopţii pe ruta Munchen – Sibiu a fost deviat la Bucureşti, fapt ce a determinat şi anularea zborului programat pentru plecare din cursul dimineţii la ora 7,05 pe ruta Sibiu – Munchen, operate de compania aeriană Lufthansa”, a precizat Alexandra Păcurar.

Potrivit reprezentantei Aeroportului Internaţional din Sibiu, „pasagerilor le-a fost asigurată reprogramarea în funcţie de opţiunea acestora şi disponibilitatea următoarelor zborurilor şi, după caz, cazare şi transport”.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii

  1. 747 poate sa aterizeze/decoleze la/de la Sibiu?

    • ”A Boeing 747-8 landing with 85% of its payload and 30% of its fuel, weighs 92% (8F) or 98% (8i) of its Maximum Landing Weight (MLW). The FAA/EASA Minimum runway length requirements for MLW landings are 7,500ft (~2,300m) for the 747-8F, and 6,750ft (~2,000m) for the 747-8i. ”
      Poate, ca are 2600 de m pista la Sibiu.
      Dar banuiesc ca stii ca 747 nu mai e de mult cel mai mare avion de pasageri. Un A380 nu poate, ar putea pe Otopeni (3500 de m pista), dar, ar sta garat in mijlocul aeroportului, nu ar putea trage la nici un terminal, e prea mare pt ele.

  2. Diletanții din redacția G4 sa ne spună si cum decolează un 747 în 2500m ???

    Poza cu 747 e făcută de G4 sau e furată?

  3. Nu e vorba de 747, e vorba de un CRJ 900, se putea gasi si asa o poza generica pe net, cu avionul D-ACNH.

  4. Nu ați reținut ceea ce este important: un astfel de avion, când era folosit, transporta 509-600 de pasageri: deci se întorc romanii acasă dacă pe München Sibiu e necesar un astfel de avion!😀

  5. @Ciprian

    Tu îl pui jos exact unde începe pista? Orașul de provincie Sibiu e Juliana care-i la nivelul marii. Și cum mai decolezi ?!?! Faci ca Rareș Bogdan care a desființat pensiile speciale ? Îți dau citat și eu mai jos deși au mâncat cel puțin 50m și ăștia.

    The takeoff runway length requirement for the Airbus A380-800 is 2900 metres. For a Boeing 747-8 the figure is 3050 metres.