
Șeful Mercedes, răspuns tăios pentru RedBull în scandalul din F1: „Când ești depășit, nu înseamnă că ceilalți trișează”
RedBull a lansat în mai multe rânduri acuze la adresa McLaren, rivalul care este acuzat că trișează ocolind regulamentul din Formula 1. Întrebat despre această problemă a integrității din paddock, Toto Wolff (șeful Mercedes) spune răspicat că RedBull trebuie să accepte înfrângerea de pe circuit.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Toto Wolff spune că McLaren nu trișează și că RedBull trebuie să învețe să accepte înfrângerile de pe circuit
Wolff critică abordarea lui Christian Horner (directorul RedBull Racing) și cere mai mult respect în paddock.
După ce a acuzat-o pe McLaren că trișează cu ajutorul aripilor flexibile spate, RedBull a ieșit din nou la atac după Marele Premiu de la Miami, acolo unde piloții McLaren au bifat dubla: Piastri a fost primul, iar Norris al doilea.
De această dată, RedBull vorbește despre presupuse metode ilegale de răcire a pneurilor și frânelor folosite de echipa din Woking.
Chestionat pe marginea subiectului arzător (și la propriu, dar și la figurat), Toto Wolff a avut o poziție fermă: nu are nicio îndoială asupra legalității McLaren, respingând categoric orice sugestie de trișare.
„Cred că echipa din jurul lui Zak (n.r. Brown), Andrea Stella, Rob Marshall… sunt oameni buni cu integritate. Nu am nicio îndoială că McLaren joacă corect. Mașina lor este pur și simplu foarte bine dezvoltată”, spune Toto Wolff.
Oficialul Mercedes completează și subliniază că superioritatea McLaren în gestionarea pneurilor este rezultatul muncii și inovației, nu al unor tertipuri ascunse.
„Au înțeles cum să gestioneze pneul mai bine decât oricine. Este o dezvoltare legală, pur și simplu eficientă.
Când cineva face o treabă mai bună, nu înseamnă că trișează. Nu este atitudinea corectă. Trebuie doar să devenim mai buni”, este de părere Toto Wolff, citat de RacingNews365.
Clasamentul piloților după GP din Miami
1 Oscar Piastri (McLaren) 131 puncte
2 Lando Norris (McLaren) 115
3 Max Verstappen (RedBull) 99
4 George Russell (Mercedes) 93
5 Charles Leclerc (Ferrari) 53
6 Kimi Antonelli (Mercedes) 48
7 Lewis Hamilton 41 (Ferrari) 41
8 Alexander Albon (Williams) 30
9 Esteban Ocon (Haas) 14
10 Lance Stroll (Aston Martin) 14
11 Yuki Tsunoda (RedBull) 9
12 Pierre Gasly (Alpine) 7
13 Carlos Sainz (Williams) 7
14 Nico Hulkenberg (Sauber) 6
15 Oliver Bearman (Haas) 6
16 Isack Hadjar (Racing Bulls) 5
17 Fernando Alonso (Aston Martin) 0
18 Liam Lawson (Racing Bulls) 0
19 Jack Doohan (Alpine) 0
20 Gabriel Bortoleto (Sauber) 0.
Clasamentul constructorilor
1 McLaren 246 puncte
2 Mercedes 141
3 RedBull 105
4 Ferrari 94
5 Williams 37
6 Haas 20
7 Aston Martin 14
8 Racing Bulls 8
9 Alpine 7
10 Sauber 6.
Marile Premii din sezonul 2025 al Formulei 1
- Australia (Albert Park) – Câștigător Lando Norris
- China (Shanghai) – 23 martie – Câștigător Oscar Piastri
- Japonia (Suzuka) – 6 aprilie – Câștigător Max Verstappen
- Bahrain (Sakhir) – 13 aprilie – Câștigător Oscar Piastri
- Arabia Saudită (Jeddah) – Câștigător Oscar Piastri
- Miami (International Autodrome) – Câștigător Oscar Piastri
- Emilia Romagna (Imola) – 18 mai
- Monaco (Circuit de Monaco) – 25 mai
- Barcelona (Montmelo) – 1 iunie
- Canada (Gilles Villeneuve, Montreal) – 15 iunie
- Austria (Spielberg) – 29 iunie
- Marea Britanie (Silverstone) – 6 iulie
- Belgia (Spa-Francorchamps) – 27 iulie
- Ungaria (Hungaroring) – 3 august
- Olanda (Zandvoort) – 31 august
- Italia (Monza) – 7 septembrie
- Azerbaijan (Baku) – 21 septembrie
- Singapore (Marina Bay) – 5 octombrie
- SUA (Austin) – 19 octombrie
- Mexic (Hermanos Rodriguez) – 26 octombrie
- Sao Paulo (Interlagos) – 9 noiembrie
- Las Vegas (Nevada) – 22 noiembrie
- Qatar (Lusail) – 30 noiembrie
- Abu Dhabi (Yas Marina) – 7 decembrie.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankPentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.