G4Media.ro

Sectorul 4: Senzori pentru orientarea persoanelor cu deficiențe de vedere în mall-ul…

Sectorul 4: Senzori pentru orientarea persoanelor cu deficiențe de vedere în mall-ul care găzduiește ghișeele Primăriei

Persoanele cu deficienţe de vedere vor putea ajunge mai uşor la ghişeele Primăriei Sector 4 aflate în Grand Arena Mall cu ajutorul unei aplicaţii de pe telefonul mobil şi al unor senzori instalaţi în clădire.

„Folosim soluţiile smart pentru a aduce Primăria mai aproape de oameni. Persoanele cu deficienţe de vedere pot avea acces mai facil la serviciile oferite de Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti în Grand Arena Mall, cu ajutorul unei aplicaţii foarte simplu de instalat pe telefon. Vorbim despre un sistem de senzori instalaţi de la intrarea în clădirea mall-ului şi până la ghişeele instituţiilor care aparţin de administraţia locală şi care transmit, în format audio, indicaţii de orientare a persoanelor cu deficienţe de vedere”, a scris, joi, primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă, pe Facebook.

Persoanelor respective li se va comunica, în timp real, locul în care se află, numărul de paşi pe care îl mai au de făcut până la benzile rulante, ce obstacole posibile ar putea întâlni pe traseu, astfel încât acestea să poată ajunge la departamentul la care au nevoie.

Daniel Băluţă a menţionat că sistemul de asistenţă face parte din proiectul pilot „STEP-HEAR – Respect pentru semeni – redarea demnităţii şi a independenţei de deplasare a persoanelor cu deficienţe de vedere”, derulat de Primăria Sectorului 4, în colaborare cu Framinor Grup, relatează Agerpres.

Sursa Foto: Facebook

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Sa ofere mai întâi scaune. Doar funcționarii care primesc actele sunt așezati, in timp ce oamenii din fata ghișeelor stau in picioare. Este o bătaie de joc…cetățeanul care interacționează cu funcționarii ar trebui sa aibă posibilitatea de a sta jos și nu sa fie nevoit sa semneze documente, sa dea acte, etc. din picioare. Sunt oameni bolnavi, vârstnici…Cetățeanul ar trebui sa fie invitat sa se așeze, chiar dacă vine pentru o chestiune simpla.

  2. Este un gest minunat facut de primarul sectorului 4 . Toata lumea merita sa aiba sansa la o viata normala.

  3. Ar fi bine sa ia exemplu cam toate autoritatile locale si institutiile publice.

  4. Pentru cei cu probleme e ok. Doar ca multe din actiunile sectorului 4 sunt de fatada. Ca de exemplu incarcatoarele GRATUITE pentru masini electrice. Lucru deosebit de laudabil. Doar ca din momentul in care aceste chargere GRATUITE sunt in spatele unor bariere ale parcarilor rezidentiale si cei cu masini electrice nu mai pot beneficia de ele ( din decembrie 2020) deja nu mai e ok. Degeaba aplicatie, sesizare, mail, telefon. Se tot zice ca e in curs se implementare. Aceste fapte se pot verifica publis pe plugshare si oficial de la polifazer. Chargerele gratuite cu acces liber, vreo 2, sunt supraaglomerate. Sanatate!