G4Media.ro

RAR precizează condițiile pentru echiparea mașinilor cu anvelope de iarnă: Nu există…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. foarte bine, acum e clar, ca anii trecuti citeam tot felul de ineptii de la diversi experti ca ”dom’le, nu e de iarna daca e M+S, ca aia e doar o gaselnita, trebuie sa aiba un fulg de zapada desenat”…

    DECI M+S SUNT CAUCIUCURI DE IARNA. punct. multumesc.

  2. Hai ca asta e o stire utila. Valabila si la trontinete si carute? Nu de alta, dar aia nici RCA nu au, daramite gume cu profil de iarna.
    Amu, daca tot v-ati pornit cu gumele, nu cereti, pe L 544, niste clarificari de la Asociatia internationala a femeilor? Avem voie cu Durex arouser si vara sau numa iarna?

  3. Dar de ce sa fiu eu obligat sa dau banii anual pe cauciucuri si schimbat cauciucuri cand statul ar trebui sa fie obligat sa asigure conditii optime de circulatie pe tot timpul anului?! De ce cade mereu cheltuiala tot pe cetatean? Dar daca ninge in iunie??

    • Hai ca esti culmea. Chiar daca nu ai zapada pe drumuri ( ca nu ninge sau ca statul isi face treaba si curata drumult la minut ) .. cauciucu’ de iarna e mai moala, ofera alta aderenta, distanta redusa pentru franare.
      de asta nu e recomandat sa mergi vara cu M+S
      Ia tata ratb-u .. daca nu vrei sa dai bani pe cauciucuri + schimbul lor in fiecare sezon.
      ori esti carcotas .. ori ai impresia ca de „banii pe care ii dai tu statului” .. ne putem permite sa incalzim drumurile iarna si sa le racim vara.

    • Cred ca nu v-a explicat inca nimeni, la ce si de ce se folosesc pneurile M+S (Mud and Snow) pe timpul temperaturilor scazute. Este extrem de simplu: din cauza Siliciului continut.

      Cu cat scade temperatura (cam sub 7/8°C) cu atat siliciul continut in cauciucul din care este facuta banda de rulare, intareste aceasta banda. Si cauciucul devine o talpice de sanie, aluneca. Pentru ca… se intareste.

      De aceea pneurile de tip M+S, contin mai putin Siliciu, ceea ce le permite sa nu se intareasca la frig. Astfel, banda rulanta a pneului, are un contact mai bun si mai mare (ca suprafata) cu banda de rulaj. De aceea, aceste pneuri M+S sunt numite „pneuri contact”.

      Sper ca am fost destul de explicit. Nu are nici o legatura cu zapada, ci cu intarirea pneului (a benzii de rulaj) datorita temperaturii ambiante scazute (sub 7/8°C)

  4. Cred ca nu v-a explicat inca nimeni, la ce si de ce se folosesc pneurile M+S (Mud and Snow) pe timpul temperaturilor scazute. Este extrem de simplu: din cauza Siliciului continut.

    Cu cat scade temperatura (cam sub 7/8°C) cu atat siliciul continut in cauciucul din care este facuta banda de rulare, intareste aceasta banda. Si cauciucul devine o talpice de sanie, aluneca. Pentru ca… se intareste.

    De aceea pneurile de tip M+S, contin mai putin Siliciu, ceea ce le permite sa nu se intareasca la frig. Astfel, banda rulanta a pneului, are un contact mai bun si mai mare (ca suprafata) cu banda de rulaj. De aceea, aceste pneuri M+S sunt numite „pneuri contact”.

    Sper ca am fost destul de explicit. Nu are nici o legatura cu zapada, ci cu intarirea pneului (a benzii de rulaj) datorita temperaturii ambiante scazute (sub 7/8°C)