G4Media.ro

Raport/ Parcările bucureștene: 2 Primării de Sector și Primăria Generală nu au…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. Strazile din centrul Bucurestiului s-au umplut de panouri cu “Am parcat”.
    Practic, nu mai ai unde sa parchezi in centru, fara sa platesti o taxa de parcare.
    De ce trebuie sa plateasca un bucurestean (acelasi lucru pentru toate orasele) pentru a-si parca masina in apropierea casei ? Bucuresteanul (la fel ca si locuitorii altor orase) plateste impozit pentru autoturism, plateste rovinieta, pateste acciza din benzina.
    Primaria sa cumpere terenuri, sa amenajeze locuri de parcare, iar pentru acele locuri, nu are decat sa ceara plata unei taxe.
    Primarii nu au promis inainte de alegeri ca vor introduce taxe.
    Putem intelege ca, pentru un autoturism din alta localitate, proprietarul sa fie obligat sa plateasca taxa de parcare. El plateste impozitul in alta localitate.
    Putem intelege chiar ca un locuitor dintr-o zona a orasului sa plateasca o taxa de parcare, daca parcheaza in alta zona, de exemplu in centru, pentru a descuraja aglomerarea si poluarea unor zone ale orasului.
    Aplicatia „Am parcat” trebuie sa fie completata cu un registru care sa contina o legatura intre numarul zonei de parcare si numarul autovehicolului, care are dreptul sa parcheze in acea zona fara sa plateasca, pentru ca proprietarul locuieste in apropiere.
    In alte capitale exista un tarif pentru parcarea de resedinta, in apropierea domiciliului si un alt tarif pentru celelalte vehicole.

  2. Gogosi de vandut fraierilor! In sector 2 cartier zeci de masini parcate pe trotuare. Trotuare taiate de nu pot trece doi oameni. Pe toate terenurile libere din Barbu Vacarescu, Viitorului, Obor etc.ridicate zeci de blocuri, dar nicio parcare etajata. Masurile scrise in artocol nu fac doi bani fata de ce este in teren. O mizerie!!

  3. Sa lansezi in media un studiu anti detinere masina personala (practic asta inseamna interzicerea parcarii pe trotoar in cartierele rezidentiale) in acceeiasi zi in care presa semnaleaza inghesuiala maxima pe liniile de metrou (care mai mult nu exista in Bucuresti), ride sharing-ul a devenit un fel de taxi mai scump si transportul cu bicicleta la 40 de grade este sinucidere, mi se pare o ignorare totala a problemeleor Bucurestiului.
    Primele propuneri reprezinta asmutirea organelor statului asupra romanilor. In top propuneri ma asteptam sa vad: extinderea retelei de metrou, cumpararea de garnituri suplimentare de metrou, dublarea parcului de autobuze, circulatia metroului la intervale mai mici (chiar daca circula mai mult gol), incurajarea telemuncii, automatizarea statului (sa nu fiu nevoit sa ma duc sa depun dosar cu sina ). etc.
    In Bucuresti chiar nu exista alternativa la masina personala, daca esti nevoit sa ajungi in anumite puncte sau in anumite intervale. Pot intelege descurajarea mersului cu masina la servici in timpul saptamanii 09:00 – 18:00 dar nu inteleg descurajarea detinerii de masina. Practic la asta o sa duca interzicerea parcarii pe trotoar in zonele rezidentiale (de fapt 90% la suta din parcari sunt partiale pe trotar cu lasarea distantie de 1m).
    Discutia asta trebuie sa o avem peste 10 ani, cand transportul public este brici si nu acum. Oricum normal ca Politia nu da amenzi, am mai avut discutia asta acum 8 ani de zile cand ridicau masini intr-o veselie si totata administratia a plecat acasa la alegerile urmatoare. Sper ca Nicusor si primarii de sector sa nu cada in capcana asta a parcarii … sunt multe lucuri de facut in Bucuresti si parcarea partiala pe trotoar este ultima din ele (pe unele din trotoarele alea din cartierele rezidentiale si daca sunt lasate libere nu circula mai nimeni).
    PS sa mai zic si de COVID si transportul public?

  4. Tu ești frustrat rău de tot. Ai raportat zeci de mașini??? Dar ca plătești taxe și nu ți se asigura nimic, asta nu ai raportat???

  5. In Tokyo, dacă nu aduci dovada ca deții loc de parcare, nu poți înscrie o mașină în circulație. Primarii…citiți și alte cărți !