G4Media.ro

Primăria Municipiului Timișoara impune condiții dure pentru zona industriala UMT: perdea verde,…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

8 comentarii

  1. …normale pentru tarile civilizate, dar pe undeva inutile si chinuitoare. Ne strofocam sa ajungem la nivele de poluare cat mai scazute, noi, tarile mititele, in timp ce colosilor, marilor „contributori” la poluarea planetei (Rusia, China, India, Africa, ambele Americi) putin le pasa. Si nu ai ce le face, exemplul nostru ii lasa indiferenti.

  2. Atunci sa nu mai facem nici noi, @Florin, nu-i asa? Ce simple sunt soluțiile si nimeni nu se gândește la ele, câteodată chiar rămân fascinat.

  3. @föirin.
    ” dure si chinuitoare” ?
    ”exemplul nostru”?
    Bravo Timisoara, dar urmariti sa fie respectate pana la urma!

    • ->> @florin.

    • Zic chinuitoare pentru ca trebuie sa dam bani mai multi decat altii pe masini putin poluante, sa trecem prin examenul cu gazele la fiecare ITP (nu am problema asta, masina mea e ok, nu de-aia zic) in timp ce pe rus, chinez sau yankeu (chiar si pe sarb) il doare-n paispe de toate restrictiile legate de poluare. Noi ne conformam. Rezultatul ? Aproape de zero.

  4. N-am spus sa nu facem si noi, Cata, doar ca ar fi bine sa o facem mai gandit, nu cu capul inainte, greendeal, oprite imediat centralele pe carbuni, interzicerea centralelor de apartament, neconstruirea de autostrazi pentru ca trece pe acolo un fluture, etc. Si etc-ul e cam lung.

  5. Rusul,sarbul si yankeul nu primeste bani de-a moaca de la UE. Asa ca mergi pe autostrazile construite cu bani europeni cu o masina acceptata de aia care au cheltuit banii prin Romania. Nu e neaparat nevoie sa te deplasezi cu un „dizăl” cu catalizatorul vandut la fier vechi.

  6. O problema imensa (eu zic ca mai mare decat o zona industriala anume) este problema statiilor ITP care dau aviz de circulatie multimilor de masini care au anulate filtre de particule si te miri ce alte piese de pe masini si scot un fum de te doare mintea! Bag mana in foc ca mai mult de 70% din masinile SH din Romania au filtrele de particule anulate doar asa de miserupismul soferilor de a le intretine sau in cel mai rau caz sa duca filtrele la curatat care costa undeva la 500 lei prefera anulare care doar softul este cateva sute de euro. Daca ar fi corecte evaluarile la ITP jumatate din soferi ar sta si s-ar uita la masina