G4Media.ro

Primăria București anunță linie de tramvai pe viitorul pasaj de la Doamna…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

11 comentarii

  1. Proiecte de doi lei.
    Modelul Firea.
    3 trandafiri.
    Unul pentru gogomania ce se va ridica!
    Unul pentru masacrarea parcului facut!
    Unul pentru finalizarea lucrărilor in 2025!

  2. Iadul pe pamant.

    Dar bucurestenii au fost prea prosti sa mearga la vot, sau au vrut pomeni.

    Asa ca suferiti, prosti nepasatori ce sunteti.

  3. Doamna wireless suferă de megalomanie.
    În plus are și atitudinea din „cățelușul șchiop” că „acum vine și îmi dă zahar”.
    Pasajul de la doamna Ghica este cel puțin o prostie pentru că la ritmul de construcție în zona Petricani cel puțin pasajul nu va face fata valorile de trafic. De fapt nimic nu va face fata pentru că WiFirea da autorizații de construire pe PUZURI absolut aberante, cu grad mare de încărcătură urbanistică. Avem exemplul pasajului Basarab care deja e colmatat pentru că între studiul de fezabilitate dinn2000 și ziua de azi s-a construit enorm in zona Orhideea Politehnica Lujerului și încă se construiește.
    Soluția normala ar fi limitarea prin PUG și puzuri a regimului de înălțime și a coeficienților urbanistici (pot, cut) pentru a reduce gradul de încărcare urbanistică. De exemplu proiectul turnurilor lui Videanu de pe 13 septembrie. Când vor fi gata cu credeți că va fi traficul în zonă? Nu cumva va trebui atunci sa se facă un „pasaj” in zona 13 septembrie /progresul că sa „rezolve” traficul? Și pe banii cui se va face? Ai lui Videanu?
    Viitorul primar care sper că va fi în locul lui WiFirea sper să privească acest oraș că pe un organism viu nu că pe un burete imobiliar.

  4. tampita femeie

  5. Deci e clar cum se fac proiectele in Bucurestiul Firii.
    Se face un proiect, asa cum o fi. Vine omul cu interese, a se citi spaga, iar proiectul se modifica in sensul cerut de valiza cu bani. Specialistii arata problemele noului proiect, dar sunt ignorati in totalitate, daca nu cumva si mai rau de catre un om „sanatos, crescut la tara, fara hemoroizi in cur”. Apoi cativa cetateni ies in strada, cerand o alta modificare a proiectului. Deoarece vin alegerile, iar duamna „Sarma-in-cur” vrea voturi, modifica din pix proiectul. Pentru ca poate. Ce studii, ce calcule, ce rezistente?

    Daca podul ala va fi construit in halul in care se vorbeste de el, eu n-o sa merg niciodata pe el. Si va sfatuiesc si pe restul de cititori sa n-o faceti.
    Podul asta o sa fie varianta romaneasca a podului Morandi, Genova, prabusit in Italia in august 2018.

    • Mie mi-e frica numai sa ma gandesc la acel pod si cu tramvaie pe el!
      Dar imi revin gandindu-ma ca de fapt nu se va face efectiv si, daca se va incepe, se va gasi cineva sa-l opreasca.

  6. Las că o să ne trezească la realitate baba Vrancea și marele arhitect Richter…

  7. Bucuresti ; exemplu de aglomerare umana unde prostia , dobitocia , iresponsabilitatea si insconstienta este densa .

  8. Comentarii aberante!

  9. Nu în niciun caz, este aberație, tehnic, nu are cum tramvaiul să urce și să coboare pante.