G4Media.ro

Planul Urbanistic Zonal pentru Linia M4 de metrou, tronson Gara de Nord…

Sursa foto: Facebook / Metrorex

Planul Urbanistic Zonal pentru Linia M4 de metrou, tronson Gara de Nord – Gara Progresul, pus în dezbatere publică

Proiectul privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal pentru Linia M4 de metrou, tronson Gara de Nord – Gara Progresul, a fost supus dezbaterii publice pe pagina de internet a Primăriei Capitalei, relatează Agerpres.

Acesta poate fi consultat aici.

Termenul pentru primirea recomandărilor este 13 februarie.

În decembrie 2022, primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, respingea acuzaţiile referitoare la faptul că PMB ar tergiversa aprobarea PUZ pentru magistrala 4. El scria, pe Facebook, că „în loc să caute vinovaţi imaginari”, Ministerul Transporturilor ar trebui să accelereze proiectarea şi avizarea pentru realizarea magistralei de metrou M4.

„Secretarul de stat Ionel Scrioşteanu a susţinut zilele trecute că PMB tergiversează aprobarea PUZ-ului pentru magistrala 4. Nimic mai fals. Ministerul a obţinut de la PMB avizul preliminar în 21 ianuarie 2022. De atunci a fost în sarcina proiectanţilor ministerului să obţină avizele de la instituţii, în baza cărora PMB să emită avizul arhitectului şef. În 21 octombrie 2022 ministerul a revenit la PMB cu avizele obţinute. Dintre acestea, avizul Ministerului Apărării, emis în 11 aprilie 2022, era negativ (condiţionat de mutarea staţiei din faţa Ministerului), iar PMB nu poate emite legal avizul arhitectului şef fără avize pozitive de la toate instituţiile”, spunea edilul Capitalei.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. Capitala s-a dezvoltat numai spre nord, rămânând fără vegetație. Linia M4 ar trebui să meargă până în Jilava sau Măgurele. Și mai trebuie una spre Rahova-Bragadiru.

  2. Ministerul Transporturilor, condus de ghici ce partide, susține campania electorală (oficial nedeclarată încă) pentru o anumită candidată, deci e firesc să-l critice pe ND, știind că mulți fraieri vor înghiți pe nemestecate.

  3. Cei care proiecteaza ar putea lua in calcul varianta cu traseul/tunelul pe directia cai ferate care facea legatura intre gara filaret si gara progresul , calea ferata este dezafectata in prezent si terenul de deasupra din cate stiu eu tine de ministerul transporturilor.
    Aceasta directie /tuenel ar afecta foarte putin la suprafata mai putin zona statiilor si fara a perturba traficul de suprafata al stb si autoturismelor.