G4Media.ro

Peste 5.000 de apeluri telefonice sunt recepţionate zilnic la call center-ul pentru…

Sursa foto: Unsplash / John Tuesday

Peste 5.000 de apeluri telefonice sunt recepţionate zilnic la call center-ul pentru cardul de energie, susține ministrul Boloș: ”Apelul nostru este de îndemn la calm şi la răbdare”

Peste 5.000 de apeluri telefonice sunt recepţionate zilnic la call center-ul pentru cardul de energie, a afirmat marţi, ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Marcel Boloş, care a îndemnat la calm şi la răbdare, dând asigurări că toţi beneficiarii vor ajunge să le folosească la plata facturilor de energie, transmite Agerpres.ro.

„Sunt peste 5.000 de apeluri telefonice la care zilnic se răspunde în cadrul call center-ului. Deci, mobilizarea noastră este generală pentru ca să putem cu data de 20 februarie să începem această operare a plăţilor la facturile de energie. Banii sunt alocaţi în întregime pentru aceste plăţi şi urmează să transferăm banii către Compania Naţională Poşta Română. Aşadar, apelul nostru este de îndemn la calm şi la răbdare pentru că toţi beneficiarii noştri vor ajunge să poată să efectueze aceste plăţi, fondurile fiind suficiente alocate cu această destinaţie”, a spus Marcel Boloş, care a participat la conferinţa EU FUNDS „Finanţăm relansarea economiei”.

Întrebat de ce nu se pot face plăţi online cu cardurile, în condiţiile în care vorbim de digitalizare, ministrul a spus că nu sunt operaţionalizate conturile de debit în cadrul mecanismului. El a declarat că forma de plată electronică permite ca pe baza cardului de energie, pe baza cartei de identitate şi a facturii în format electronic să se poată face plăţi online.

Şeful de la Proiecte Europene a precizat că trebuie verificate condiţiile de accesare a banilor europeni, motiv pentru care cele trei documente fac obiectul verificărilor din partea Companiei Naţionale Poşta Română şi există un termen de 5 zile în care se trimite dovada serviciilor de mandat poştal prin poştă electronică către beneficiarii cardului de energie. Din acest motiv mecanismul de verificare impune o rigurozitate în folosire, fiind bani europeni la mijloc pentru care trebuie asigurată trasabilitatea, respectiv să se vadă care este beneficiarul banilor şi ce plăţi către furnizorii de energie face acesta cu banii europeni.

sursa: Agerpres.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Ce usor e sa vb despre calm si rabdare cand nu iti este frig si foame

  2. Eu am primit Cardul Energetic , dar nu am sa-l folosesc la Nimica ! Prefer sa platesc cu Bani adica Chash , la Lumina si la Intretinere la Bloc . Nu platesc cu Cardul Energetic de Teama sa nu iau Amenda de 6000 de lei ! Prefer sa stau in Saracie 1 Luna si sa Mananc Parizer de 8 lei Kilogramul si Chiftele . Cardul Energetic , l-am pus Bine in Dulap si nu am sa-l folosesc Niciodata ! Am sa tin in Dulap , Cardul Energetic , pana i-si pierde valabilitatea in anul 2024 !

  3. Tipic romanesc! Stati calm ca din Martie cand incepe sa se incalzeasca puteti plati facturile. Majoritatea au inghetat , politicienii romani tot borfasi raman,asta trebuiau oferite in noiembrie parazitilor.

  4. Eu nu inteleg de ce se aventureaza in tot felul de inventii cand isi dau seama ca sunt incapabili.
    Nu mai bine reduci impozitul pe salarii la cei cu salarii mici.
    Asa le cresti puterea de cumparare.
    Mi-au dat 100ron pentru copil brut si as incasa 10 ron/luna, pai de ce sa ma mai stresez? Asta e ajutor? Mai multa hartzogaraie care nici nu merita deranjul!