G4Media.ro

Pasionații de mașini electrice, strânși la Ciugud (Alba): cât costă o cursă…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. Stati asea…sa ajunga W de la 2 lei la 6 ron pe fondul cererii accentuate si toti isi aduc aminte de motoarele termice. Ba chiar la 6 ron W adica 240 ron sa te duca 300 de km fara vant and stuff..pfoai, nu-i mare combinatie vs 5 litri la 9.3 adica total 140 ron ptr 300 km. O sa fie amuzant in anii ce vor urma

  2. :))) postacii pro rusi in actiune :)))))) asta este viitorul, iar viitorul este fara voi!

  3. Iar apar neamurile de manivela care ne zic ca tot petrolu de la rusi trebuie folosit…care in 10 ani e paaa🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  4. Ciugud? Iar taranoii aia.. bleh

  5. Ecologice pe naiba. Productia unei masini electrice e mai poluanta decat a uneia cu motor termic. Undeva pe la 120.000km se ajunge la paritate. Apoi daca vorbim de energie, aceasta depinde de modul cum a fost produsa, marea majoritate fiind din surse neregenerabile. Deci practic se muta poluarea altundeva, echivalentul maturarii prafului sub covor. Acelasi lucru poate fi obtinut mergand mai mult pe jos, cu bicicleta sau cu mijloacele de transport in comun. Ca sa nu mai spun ca cei care folosesc foarte putin masina in oras vor avea costuri mai mari cu o masina electrica. Asa ca nu mai credeti tot felul de baliverne prin articole si informati-va de pe youtube, cei care aveti capacitatea sa intelegeti. Altfel riscati sa reproduceti prostii ale unor persoane cu 0 iq.

    • „Undeva pe la 120.000km se ajunge la paritate” Sa spunem ca da. Atunci e bine, ca majoritatea masinilor sunt folosite mult mai mult.

      „Apoi daca vorbim de energie, aceasta depinde de modul cum a fost produsa, marea majoritate fiind din surse neregenerabile. ” – depinde de tara. In Romania nu e adevarat. De fapt in Europa in afara Poloniei nu e adevarat. Plus depinde ce vrem sa reducem. Poluarea in orase? Atunci e cla ca EV e solutia. Reducerea de CO2? Atunci depinde de tara, dar cu mentiunea ca un EV va emite mai putin CO2 daca centralele sunt schimbate, pe cand una termica niciodata nu va emite mai putin. NOx? EV e solutia. Reducerea poluarii de ulei uzat? EV e solutia. Reducera poluarii cu particule fine de la frane? EV e solutia.

      Atat.

    • Corect