G4Media.ro

VIDEO Papaya Advertising, un nou clip publicitar cu mesaj social: ”Duminică mergem…

VIDEO Papaya Advertising, un nou clip publicitar cu mesaj social: ”Duminică mergem la vot! Și noi”

Agenția de publicitate Papaya Advertising, cunoscută pentru implicarea sa civică, a lansat un nou clip publicitar prin care îndeamnă românii să meargă la vot pe 26 mai. Spotul vizează produsele Savana, compania care produce vopseluri pentru zugrăvit și care nici ea nu este la prima reclamă cu tentă socială.

Papaya Advertising s-a făcut remarcată printr-o serie de spoturi cu puternic mesaj social: a realizat reclamele la vopseaua Savana care ironizează campania Coaliției pentru Familie sau greșelile de exprimare prezente tot mai mult în discursul public, mai ales în cel al demnitarilor, precum și spotul pentru Transavia, cu sloganul „Pentru ca răul să triumfe, e suficient ca oamenii buni să nu facă nimic”.

 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=4t8zpuUV1uE

Anul trecut, la începutul lunii octombrie, Papaya Advertising a lansat, în colaborare cu Declic, un spot care îndeamnă la boicotarea referendumului pentru redefinirea familiei drept căsătoria dintre un bărbat și o femeie.

Spotul a fost intitulat ”Copiii referendumului”, iar mesajul a fost ”Pentru ca răul să nu se întâmple, e suficient ca oamenii buni să stea acasă”.

Clipul a fost inspirat de serialul HBO ”Povestea slujitoarei” (”The handmaid’s tale”), realizat după romanul omonim al scriitoarei canadiene Margaret Atwood. Serialul spune povestea unei femei care este nevoită să fie concubină în dictatura teocrată fundamentalistă din viitorul apropiat a Gileadului totalitar, teritoriu cunoscut anterior drept Statele Unite, și unde drepturile femeilor nu mai există (detalii aici).




Pe 25 iunie 2018, Papaya Advertising a anunțat pe Facebook că le va da liber angajaților pentru a participa la mitingul de la Parlament din ziua moțiunii de cenzură. Gestul a determinat CEC să rezilieze contractul cu agenția de publicitate (detalii aici).

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. Pentru că răul să nu se întâmple este suficient ca oamenii buni sa stea acasă pe 26 mai. Sau pe 6 octombrie?
    Indiferent de opțiunile politice nu cred că promovarea absenteismului la vot nu este o idee buna pentru democrație.

    • Pe 26 mai votam pe cine ne va reprezenta la Strasbourg, in Parlamentul European, institutie europeana fundamentala. Daca nu votam, ajung iar toate slugile psihopate ale PSD-ului la P.E.

      Pe 6 & 7 octombrie 2018, fundamentalistii ortodocsi au incropit un referendum pentru persecutarea non-heterosexualilor, care ar fi fost folosit de Dragnea pentru a-si spala imaginea de interlop nenorocit. Era normal sa nu mergem la asta.

      E o diferenta uriasa intre cele doua.

  2. Creativitate, spirit civic si umor: bravo Papaya!

  3. Mergeti si votati CapaMaxx ca e mai buna.

  4. cec-ul nu avea cum sa reziste presiunilor psd de a rezilia contractul, deoarece are nevoie urgenta de bani de la buget:

    https://www.bursa.ro/dupa-ce-vor-primi-acceptul-ce-finantele-vor-transfera-catre-cec-900-milioane-lei-pentru-capitalizare-66421733

  5. Nu fiti prosti!

    Mergeti la vot!

    Fara voi, dictatura PSD va continua!

  6. Excelent Papaya!
    SI voi, care cititi, puneti mana si distribuiti acest clip. Orice ajuta!

  7. Ma scuzati, diferenta enorma intre cele 2 referendumuri nu e.

    Si asta de acum e o prostie imensa. Nici 10% nu stiu ce e aia gratiere sau amnistie. Si cred ca nimeni nu poate raspunde de ce pt. talharie e acceptabil sa existe posibilitatea de gratiere sau amnistie dar nu si pt. coruptie