G4Media.ro

Operațiunea ROEXIT: Fostul SRI-ist Daniel Dragomir, condamnat în primă instanță și anchetat…

Operațiunea ROEXIT: Fostul SRI-ist Daniel Dragomir, condamnat în primă instanță și anchetat în dosarul Black Cube, vrea ieșirea din UE

Discursul violent anti-UE s-a declinat luni seară în premieră în ideea ieșirii României din Uniunea Europeană. Autorul propunerii este Daniel Dragomir, fost colonel SRI, condamnat într-un dosar de corupție și unul dintre cei mai vocali adversari ai luptei anti-corupție. Dragomir, care și-a fondat un partid și este cultivat de PSD, prin invitarea la Comisia de control a SRI din Parlament, a lansat luni seară propunerea ROEXIT după audierile din Comisia de justiție a Parlamentului European.

Tot luni seară, Liviu Dragnea a declarat la Antena 3 că nu vrea să stea ”ghiocel” în fața UE: „Chiar nu cred că domnul prim-vicepreședinte Timmermans poate să spună poporului român cum trebuie să voteze la acest referendum. Chiar nu cred că nimeni din spațiul Uniunii Europene poate spune poporului român cum să definească în Constituție căsătoria. Eu zic că trebuie să ne batem pentru aceste drepturi. Și nu trebuie să mai mergem pe ideea de a fi political corect ca să dăm bine la nu știu ce porți înalte. Dacă nu ne gândim serios la viitorul acestei țări și la viitorul acestei națiuni putem să adoptăm și această poziție a ghiocelului. Eu unul nu am de gând să fac asta”, a spus Liviu Dragnea.

Daniel Dragomir este anchetat de DIICOT pentru spionarea şi hărţuirea lui Kovesi în dosarul Black Cube. Într-un alt dosar, a fost condamnat la 1 an de închisoare cu suspendare pentru fals în primă instanță. El a fost arestat preventiv de două ori.

Dragomir a lansat luni atacul la adresa Uniunii Europene folosind marile teme puse în dezbatere de penali și trompetele lor mediatice în ultimii ani: România trebuie să fie un stat suveran, marile corporații străine ne fură resursele și nu plătesc taxele, e dreptul românilor să aleagă ce scrie în Constituție, plătim UE mai mult decât primim prin fondurile europene.

Propaganda lui Daniel Dragomir seamănă izbitor cu cea folosită de alte mișcări anti-europene, precum tabăra Brexit sau mișcările extremiste din Franța, Germania, Olanda sau Italia.

De remarcat că Dragomir și-a intitulat postarea pe Facebook drept ”câteva comentarii la cald după dezbaterea de la Strasbourg”, dar logo-ul pentru Roexit postat este extrem de elaborat, ceea ce implică o pregătire din timp a momentului în care a fost lansat.

Postarea lui Dragomir a avut peste 500 de share-uri pe Facebook.

Dragomir a început o campanie dezlănțuită la adresa DNA și a luptei anticorupție din momentul în care a fost reținut, apoi trimis în judecată și condamnat în primul său dosar. Daniel Dragomir a fost condamnat în decembrie 2016 de Tribunalul București la un an de închisoare cu suspendare pentru săvârșirea infracțiunii de fals în înscrisuri sub semnătură privată în forma participației improprii. În același dosar, Marinela Zoica Dragomir, soția lui Daniel Dragomir, a fost condamnată tot la un an de închisoare cu suspendare.

Foto: Pagina de Facebook Daniel Dragomir

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

68 comentarii

  1. Am ajuns sa ne conduca analfabeti, curve si condamnati penal, iar noi stam l;a televizor!

    • Este partea slaba (?) a statului de drept. Intr-un stat de drept, oricine poate sa bata campii (?), oricine este nevinovat (?) pana este condamnat, oricine poate sa fie votat (?). Ar trebui sa existe un filtru, ca o reactie a societatii fata de toate derapajele de mai sus. Dar ce sa faci cand un condamnat penal este la conducerea unui partid, cel mai important din tara, si ALEGATORII voteaza cu mult entuziasm acel partid? Cu siguranat este problema cu acel popor, acea natiune, cu toleranta acelui popor la hotie si la mica/marea ciordeala.

    • Sa inteleg( (eu sunt cam greu de cap) ca ENGLEZII sunt cu RUSIi de vrura sa lasa din UE ?

      Aaa, da, de vina abramovici …

    • Sa inteleg( (eu sunt cam greu de cap) ca ENGLEZII sunt cu RUSIi de vrura sa lasa din UE ?

      Aaa, da, de vina abramovici …

  2. Ce au ăștia fraților ? …,de au înnebunit in halul asta ? Eu cred că ia radiat ceva,că altfel nu se explică.

    • Pt oamenii normali la cap, Roexit suna nebunesc. Dupa parerea mea, e un plan vechi al ticalosilor: optiunea pro-Europa era prea mare in Romania, asa ca mafia incepe sa roada din ea, sa starneasca si sa intareasca un sentiment anti-european. Si-asa, ori europenii dau inapoi si-i lasa sa-si faca mendrele, de teama unor alte zguduiri in EU.; ori chiar pornesc sa traga tara afara din uniune, unde nici dracu nu-i contrazice si pot face ce vor. In orice caz, este INACCEPTABIL !

    • campania ROEXIT este un lucru foarte bun !
      se separa apele, vedem si noi exact cine ne-a condus pana acum, si ce voiau ei de fapt;
      sa adere in bloc PSD si ALDE la chestia asta, ca sa stim si noi cum stam; sa adere si toate javrele din presa si din societatea civila care asta vor
      oricum lucrurile au fost foarte „construite”: intai a aparut o campanie coerenta impotriva Germaniei si a poporului german („nazistii, „gazarea” etc); apoi au inceput sa „le puta” foarte tare institutiile UE si diversi lideri politici europeni; apoi s-a cerut expulzarea Ambasadorului USA; si in final cireasa de pe tort care lumineaza tot: ROEXIT !
      chestia asta trebuia lansata in aceasta saptamana cu referendumul, pentru a se genera imaginea falsa ca toti cei ce merg la referendum sunt anti-UE !
      adica sa se creeze imaginea unei mase de oameni care sunt anti-UE si care sunt activi (prin simpla prezenta la vot) = MANIPULARE !

  3. Nu m ar mira Roexit, natiunea doarme in bocanci. Sa l faca! Nu ne meritam soarta?

    • Poate. Ar trezi multi oameni.

    • Asta-i defetism de marti dimineata „trei ceasuri rele” sau ce-i ? 😉

    • @Susufler0
      Nu crede nimeni ca am iesi pe bune din UE, dar nu e exclusa o actiune clandestina a PSD impreuna cu elementele ticaloase din SRI pentru a strecura art. 50 pe usa din dos.

      Noaptea ca hotii, evident, numai asa lucreaza PCR.

  4. Situația din țară se datorează partidelor politice corupte , sa nu mai dam vina pe oamenii , omul sa dus la vot și a votat ceva concret un program de guvernare , a votat șosele , spitale , salarii mai mari , nu au votat lupta anticorupție , nu a votat sa o de-a jos pe Kovesi , nu a votat 3 premieri cretini . Nu mai dați vina pe oamenii , partidele politice sunt de vina ptr situația creată și tot ele trebuie să scoată Romania de sub conducerea mizerabilui de Dragnea . Sunt foarte multi care au votat cu PSD și care acuma se jura că nu vor mai votat cu PSD cat ora mai trăi .

    • Niste completari, ca sa intelegem fenomenul:
      – omul s-a dus fortat si constrans fiind de primarul comunist, burtos si transpirat care paraziteaza mediul rural romanesc pe unicul criteriu al limbilor in cur date la „centru” sau de preotul imoral si corupt care comite cea mai profunda crima (dupa omucidere) – manipuleaza credintele intime ale oamenilor;
      – foarte FOARTE putini au votat PSD din convingere, impresia mea este ca psd NU PRINDE parlamentul daca nu forteaza voturi cu actiuni subversive, de constrangere. Sau il prinde doar prin prisma faptului ca are o caracatita atat de intinsa incat e suficient ca doar membri de partid sa voteze;
      – este cam inutil sa NU mai votezi acum PSD. cum spunea si oligrofrenul mustacios: mergem pana la capat. asta este o declaratie de razboi facuta Romaniei libere si se traduce astfel: la nevoie falsificam alegerile prin ilegalitati grosolane (DA, ca in 1946) si vom ataca prin represalii dure pe oricine va protesta impotriva vointei muncitoresti a poporului!
      Deci nu va lasati cuprinsi de iluzii: urmeaza vremuri grele in care vointa ferma si renuntarea la confortul personal sunt un „must have” minim.

  5. Partidul Stat Dragnea
    si reprezentantii sai analfabeti functional

  6. Paduchele vorbeste de viitorul tarii si al natiunii. Cuvinte mari ce pot sa inece gangania marunta.

  7. Daca tot e sa apara un astfel de partid si in Romania, mai bine sa il faca un securist, somer si penal ca urmare a concedierii si respectiv a condamnarii penale, decat un eurosceptic care chiar crede in idee si care o si poate imbraca cu argumente ideologice, deci unul care stie sa croiasca, nu un carpaci precum Daniel Dragomir !

    PS. Mai devreme sau mai tarziu insul asta o sa ajunga in puscarie si o sa se termine cu facatura lui de partid iar Russia Today si Sputnik vor cauta alte jagardele ! 😉

  8. Vă reamitesc ceva: intrarea în UE n-a fost decisă printr-un vot democratic, a fost decis printr-un vot parlamentar.

    • Pe bune??? Referendumul din 2003, sau nu aveați vârsta de vot pe atunci? 🙂

    • FMM de troll jegos.
      Si parlamentul ala de cine a fost pus, bai dihanie comunista ??
      Nu sunteti voi cu „alesii poporului” in gura la fiecare dezbatere unde logica pierde in fata mediocritatii? Nu sunteti voi cu „parlamentul ales democratic” si ca in democratie majoritatea decide?
      in cazul asta nu a mai fost vot democratic, soparala bolsevica ?!

    • @CzC

      http://legislatie.resurse-pentru-democratie.org/constitutie/legislatie-referendum-constitutie-2003.pdf

      Citește pagina 49. Pe urmă, citește pagina 128. Pe urmă, recitește de câte ori vrei tu pagina 49 despre articolul 145(1,2) până îți vine rău.

      Intrarea în Uniunea Europeană nu a fost decisă prin referendum, nici măcar consultativ, a fost votată și decisă strict de către Parlament.

      Revizuirea Constituției? Da, a fost votată printr-un referendum.
      Intrarea în Uniunea Europeană? Nu.

    • @Rilache, asa e cand habar nu ai sa citesti un document, ca sa nu mai zic de cum se aplica mecanismele in astfel de caz. Iti dau doar un exemplu: este aceeasi intrebare acum la referendumul pentru familia „tradationala”, iar raspunsul la aceasta intrebare – „Da” sau „Nu” va produce efectele – se modifica constitutia cu textul din legea respectiva( unde se specifica anume ca Parlamentul si Guvernul vor face si vor drege sau nu se modifica daca raspunsul este NU. Hai ca nu e greu.

    • Legea se adopta de Parlament , dar nu produce efecte decat daca este votata si la referendum. Practic este o validare in 2 pasi, unul in parlament cu 2 treimi si unul popular prin referendum.

    • Sugatorii de pula de la PSD, gen Rilache, incearca sa creeze o ura a romanilor impotriva UE.

      Asta e strategia PSD zilele astea, pentru ca UE reprezinta statul de drept, iar muistii din PSD nu suporta asta, ei vor legi usor de modificat, ca sa scape de dosare.

    • @Keni

      Gre-șit. Eu am înțeles perfect dar sunt niște dobitoci degenerați, siniștri și agresivi, care nu pot să priceapă, ei își închipuie că e o farsă sau că sunt duși cu pluta (săracii de ei; din moment ce sunt agresivi, nu prea pot să-i compătimesc până la capăt). Poate că ar trebui să se lase de ONG-uri și să se apuce de muncă pe bune.

      Diferența dintre referendumul din 2003 și cel de acum sunt diferite. Prostia cu „referendumul lui Dragnea” e atât, o prostie dezinformantă.
      Revizuirea Constituției din 2003 a fost de ordin politic DAR, dacă recitim din nou și suntem foarte atenți, nici măcar politicienii de atunci (vremea lui Năstase, ăhăăăă) nu aveau încredere în populație să lasă decizia supremă, privind intrarea în UE, pe mâna votanților. N-au avut încredere. De modificări pe ‘ici, pe ‘colo, nu au avut nicio problemă fiindcă aproape toate partidele, cu excepția PRM-ului, de atunci au vrut revizuirea Constituției. Totodată, au fost un scandal fiindca se risca să nu se facă cvorum. Foarte riscant, încât și-au zis că decizia supremă să fie pe mâbă lor și, ce să vezi, chiar așa a fost. Repet ca la @CzC, citește pagina 49 până când ți se face rău sau o înveți ca pe poezie, nu e nimic voalat sau cu miuțe: Parlamentul și-a însușit partea de a decide cu intrarea în UE, nu votanții referendumului.

      Referendumul a fost de ordin politic, deoarece și-au dorit toți să revizuiască Constituția. Ba chiar, dacă suntem un pic serioși, se prea poate argument că aderarea în UE a fost ilegal. De ce? Pentru că nu au votat pentru asta la referendum votanții din cauza riscurilor de a pierde, până să se ajungă la acuzații de măsluire.

      @Anda

      Valabil și pentru tine ce i-am scris utilizatorului @CzC, citește pagina 49 de câte ori vrei tu (și pagina 128 ca cireașa de pe tort). Acolo, la pagina 49, spune clar negru pe alb privind articolul 145(1,2) că Parlamentul își abrogă puterea de a decide intrarea în UE, nu votanții referendumului. Nicăieri nu scrie că rezultatele (nici măcar n-au o singură legătură rezultatele, dar să zicem și așa cum afirmi) vor ține cont de cum vor vota în Parlament privind intrarea în UE.

      Dacă referendumul ar fi ieșit pe NU în 2003, tot nu conta deoarece decizia de a intra în UE tot de Parlament a ținut cont. Revizuirea Constituției, cu decizia de a intra în UE, au fost suprapuse una peste cealaltă – n-au fost una și aceeași. Votanții referendumului din 2003 n-au votat dacă să intre sau nu România în UE, au votat pentru revizuirea Constituției și atât. Articolul 145 n-a ținut cont de rezultatele referendumului, a fost o chestiune complet separată, ce a ținut cont de Parlment și atât.

      @2087

      Sănătate cu boala dumneavoastră cronică.

  9. Lasa dragnea, vei sta tu in puscarie in mai multe pozitii, nu numai in pozitia ghiocelului. Asta din urma iti va parea cea mai buna, marlanule.

  10. Mai bine ROEXIT decat ROLGBTQ …!!!

    • @Morjan,
      Ai ”vocea” tremuranda, nu-i asa ca nu esti de acord cu ROEXIT ?! Ce zici, daca Livache se hotaraste sa faca pasul, te bagi sa aprinzi fitilul in Kiseleff 10 ? Ai insa grija, sa nu fie mos’ Ilici in cladire cand se porneste valvataia, asta trebuie luat mai intai putin la intrebari, stie atat de multe…!

    • Scara,
      ar fi suficient sa-i intrebe Comisia Europeana pe romani : „Vreti cu PSD in continuare sau vreti sa va intoarceti la sistemul vizelor ?” si primii care ar tipa „Jos PSD”, „Muie PSD” si „Jos Dragnea” ar fi chiar pesedistii !

      Noroc ca e umana UE, ca e democratica, noroc ca nu vrea sa loveasca in popor !

      PS. Si apropo, pana si Irinuca ar striga „Jos Dragnea”, e adevarat insa ca ceva mai personalizat : „Jos Liviu… mai jos… si mai jos…! 😉

    • Măcar de ar fi fost putintel mai inalt, atunci poate ca s-ar fi justificat acest ”mai jos” repetat…! In cazul lui Klaus, bunăoară, merge si de trei ori …

    • Mai bine merge tot PSD-ul la puscarie, inafara de cei 2-3 membri care mai au constiinta.

  11. vai de fundul romanilor care vor ramane inchisi intre granite cu acesti conducatori la putere.
    sa vezi cat profit o sa aiba in tara atunci.
    venezuela va fi minciuna.

  12. logo-ul este creat de alcineva, fara legatura, si este pe net de prin Mai 2017: https://imgur.com/gallery/nCFhB

    Probabil ca tampitul ala de Dragomir l-a gasit pe net si i-a placut.

  13. Sigur ca penalii nu vor sa fie trasi la raspundere pentru faptele si furaciunile lor.
    Intr-un stat de drept astfel de gunoaie ar fi fost condamnati de mult timp si nu ar mai fi aparut pe la tot felul de televiziuni ( latrina 3 si ghita tv) sa bata campii cu aberatiile lor . Procesele nu ar dura si cate 5-7 ani si condamnarile nu ar fi simbolice .
    Si atunci ca sa scape ar face orice…ar intoarce tara din drumul ei european si euroatlantic si ar pune-o langa Rusia sau Turcia

  14. Liviu Chavez Dragnea. Cum vă pare? Nu-i așa că-i vine ca turnat?

  15. Dragi cititori,
    Aveti in fata ochilor o familie ”traditionala” atinsa de Ciuma Rosie:
    -el, un dolofan ce ”radiaza” ingamfare si proasta crestere prin toti porii, e condamnat in prima instanta cu suspendare, urmand ca la a doua condamnare sa intre direct pe lista ”favoritilor” clanului Alifie de la Jilava;
    -ea, o duduie carliontata precum Bubico, cu mutra de cantareata de manele, e adepta egalitatii dintre barbat si femeie si astfel face pe Dracu’ in patru si incaseaza tot un an cu suspendare, urmand ca la a doua condamnare sa intre tot pe o lista ”de asteptare”, dar la Targsor…

    Nu putem decat sa sa le uram ”distractie placuta !” la Jilava si la Targsor…!

  16. Nu pot să-nțeleg de ce-l băgați în seamă pe acest vierme pus în slujba FSB și a unor cercuri de interese de origine israeliană (atenție, nu ale statului Israel).

  17. DRAGOMIR E UN TREPADUS IN SOLDA LUI FELIXESCU & ASOCIATII.

    • Te inseli, dragomir, felix si toti trolii care misuna pe aici SUNT IN SOLDA MOSCOVEI. E atat de greu sa ne dam seama de acest lucru?? Moscova si Putin ar fi extrem de fericiti daca am iesi din UE si am intra in sfera lor de inbfluenta. Paradoxal, dar si UE ar putea sa fie fericita sa scape de o piatra de moara, cum a devenit Romania. Putem sa fim siguri ca Romania este impanzita de agenti ai Moscovei, iar dragomir ar fi unul dintre ei.

  18. Daca secaturile isi vor pune vreodata problema asa, „hmm, sa intru la pirnaie sau sa iesim din UE” fiti siguri ca vor iesi din UE fara ezitare, daca le va sta la indemina.

  19. UE E INCA UMANA CU NOI, E DEMOCRATICA !!

    Ce mama dracului parca nu stim cu toti ca daca ar vrea occidentalii ar rezolva problema manu forte : Ar da un comunicat : „Romani, vreti cu PSD sau vreti sa va intoarceti la sistemul vizelor ?” Atat !

    Dupa asta, ce 200 k de protestatari in Bucuresti si 600 k in tara !! Ar fi 2 milioane in Bucuresti si 20 de milioane iesiti in strada . Asta pt ca ar iesi si mortii lui Dragnea sa protesteze !

    PS. Iar primii care i-ar da jos pe pesedisti ar fi chiar pesedistii ! 😉

  20. Bai, Tapalagienilor/Pantazienilor, voi nu intelegeti ca nu toti nationalistii romani sunt „penali” (cuvant inventat de cretinii #rezist, caci un om nu poate fi „penal”, ci doar vinovat sau nevinovat)? Apropo, vreau sa vad si eu sursele voastre de finantare, vreau transparenta! Aveti ceva de ascuns? #Rezistenti, tineti minte: nationalismul nu il va putea opri nimeni, globalistii pierd puterea in Europa, pas cu pas. Pas cu pas, tarile vor incepe sa se indrepte spre iesiri din UE pentru consolidarea suveranitatii nationale.

    • Taci dracu din gura!!!
      Toti penalii si toti hotii s-au gasit sa se ridice impotriva celor care ii judeca de drept!!!
      NU ATI FI FOST IN SITUATIA IN CARE SUNTETI DACA ERATI CINSTITI SI CURATI, ASA E???
      Eu sunt cinstit, nimeni nu se ia de mine, nu am bagat mana in buzunarul nimanui, nu am mintit, nu am inselat pe nimeni… ca sa obtin avutie sau avantaje… si nu ma judeca si nu ma urmareste NIMENI!
      Plecati oameni buni in rusia sau turcia daca va place asa tare dictatura si hotia si minciuna!!! Sunteti liberi.
      De ce trebuie sa tarati voi o tara intreaga in rahatul vostru???
      Sa vi-l mancati voi!!!

    • Dacă faci un mic efort de gândire, vei descoperi că un atac la suveranitatea națională ar fi ieșirea din Uniune și aruncarea în brațele ursului din Est, care abia așteaptă să-și refacă ”sferele de influență”.
      După dreptul internațional contemporan conceptul de suveranitate de stat se rezumă la faptul că nici o autoritate externă nu are putere politică și juridică într-un stat. Ifluențele externe aparente ( stat de drept, controlul și echilibrul puterilor în stat, democrație reprezentativă, tratate comerciale, de cooperare, de apărare ) TOATE sunt reglementate în tratative bi –sau multilaterale acceptate de puterile din stat. Asta spre deosebire de situația istorică – despre care sper că ai habar – din ”tabăra socialistă” și de ”construire a socialismului multilateral dezvoltat”, a ”frăției dintre popoare” etc, așa cum am avut nefericita ocazie să le trăim.
      De altfel, suveranitatea națională aparține poporului român pe care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri sau prin referendum. Nu știu de nici un amestec în alegerile libere și corecte din România de către Uniune ( spre deosebire de anumite persoane din țară, care au probleme penale datorită influențării unor alegeri, sau de predilecția Rusiei care în mod organizat și concertat lucrează la influențarea din afară a unor alegeri din America și Europa ). Nimeni din Uniune nu ne-a impus coaliția actuală, ea este rezultatul votului popular, i-am ales, cum s-ar spune cu mânuțele noastre. Este însă o gravă eroare să creadă că li s-a transmis o putere discreționară, liberă de control și echilibru., așa cum se obișnuiește într-un stat de drept.

    • @Nationalistul, e cum spui tu ! S-a mai intamplat asta in deceniile V si VI din secolul trecut cand coloniile din Africa ale imperiilor Marii Britanii, Frantei, Olandei etc si- au descoperit nationalismul si au devenit independente !

      Stii ce s-a intamplat apoi cu ele, nu ? Dupa 30 de ani ar fi vrut sa redevina colonii, doar ca fostele imperii si-au dat seama ce bine le e fara povara pe care o reprezentau pt ele si popoarele lor, fostele colonii !

      In ceea ce priveste „suveranitatea” dupa care plangi atat, infasoara-ti-o in jurul gatului, sa nu care cumva sa te traga curentul… care vine dinspre Rasarit ! 😉

      PS. Dar ai grija sa nu te sugrumi cu ea din gresala ! 😉

  21. Se pare ca tara asta a fost trecuta pe persoana fizica!
    Este ingrozitor ce debiteaza aceste exemplare negative de comportament si moralitate!!!
    Dar astia ne conduc, si nu este deloc vina cetatenilor care i-au votat! Acestia au votat, asa cum spune un alt cititor, un program de guvernare, au votat un partid care sa se ocupe de punerea acestuia in practica, de a se asigura ca tara merge inainte…
    *ASA CA, PARTIDELE POLITICE SUNT CELE RESPONSABILE DE STAREA IN CARE ESTE TARA!!!*
    CLAR?
    Daca aceste personaje vor sa iasa tara din UE, NOI, CA POPOR, II INVITAM PE EI SA SE DUCA DRACULUI ACOLO UNDE VOR SA SE DUCA SI UNDE LE ESTE BINE, NOI NU SUNTEM DE ACORD CU EI!!!
    Multinationalele ne fura banii???
    Daca pleaca astea din tara ROMANIA MOARE!!! Unde este industria ROMANIEI??? Ce poate pune in loc acest guvern ingrat???
    Noi dam mai multi bani la UE decat primim??? NENOROCITILOR, DE CE NU ACCESATI FONDURI EUROPE CA SA PUNETI IN APLICARE PROIECTE DE INFRASTRUCTURA MAJORE SI NECESARE PENTRU DEZVOLTAREA ROMANIEII??? FACETI PPP??? DESIGUR, FONDURILE UE SUNT URMARITE SI NU POT FI FURATE!!! ASTA VA DERANJEAZA??? INFRACTORILOR!!!
    Iar noi ca societate civila suntem PASIVI, NU NE PASA DE TARA… Din pacate suntem prea putini cei care sa ne opunem.
    REVOLUTIA este singura solutie! Rad de noi si ne vor bloca orice actiune sau posibilitate de protest, cat de curand… NU AU VOIE SI NU TREBUIE LASATI SA FACA ASTA!

    • De acord ! Propun sa iesim in 14 octombrie in numar cat mai mare, iar asta sa fie doar inceputul. ”Cum altfel am putea sarbatori Centenarul, decat…incingand ”gratarul” ?”

    • @scara:
      Bre, e nevoie de baloti multi de paie, doar sa incepem… ca dupa ne trebe carbuni ca sa intretinem treaba… sau smoala daca e mai la indemana… 😉

  22. No bun, arama pe față, să știm cum stăm:
    – La primele avertismente mai serioase din partea UE acești boiernași de provincie, integral corupți moral și legal, încep să cânte ”independență” și ”suveranitatea poporului”, uitând că la referendumul din 2003 fix 8,915,022 români au votat pentru modificarea Constituției în sensul necesar pentru integrarea în Uniunea Europeană, votând implicit și pentru acceptarea tratatului de aderare. Mai ignoră și că datorită UE am avut stabilitate macro-economică și plasă de salvare la nevoie, dezvoltarea comerțului cu restul Europei și revitalizarea sănătoasă a câtorva sectoare productive, 4 milioane de români care muncesc în UE și trimit bani acasă în loc să fie șomeri pe moșia lui Dragnea, subvențiile pentru agricultură care au încurajat investițiile și au făcut sectorul unul din vârfurile creșterii, legislație de concurență care mai destructurează încet-încet mafiile ce încă mai căpușează întregi sectoare economice șamd.

    – Ce ne propun în schimb binomul Dragnea-Vâlcov și haita hulpavă din spate, odată scăpați de ”lanțurile străinilor”? Sintetic, întoarcerea la ”vremurile bune” ale feudalismului cu o aparență de democrație (niște alegeri). Nu stat de drept, pentru că justiția va fi cuvântul lui Dragnea-Pașa. Inflație și devalorizarea monedei, pentru că așa își rezolvă statele din lumea a treia problemele bugetare. O Biserică la fel de coruptă, care în schimbul supușeniei șerbilor față de domnie, primește avantaje materiale ”fără număr” și dreptul de a decide asupra vieții private și sociale precum și implicare în politicile publice din domeniul sănătății, de exemplu. Nu în ultimul rând, control deplin asupra banului public, înțeles ca ”banii săracilor care nu sunt șmecheri”.

    Case in point de ce înseamnă România pe persoană fizică, binomul penal Dragnea-Vâlcov în acțiune:
    – ”Legea off-shore” e decisă de ei, și alocă o foarte mare parte din cele 20 mld. USD estimate ca venituri din redevențe către un misterios fond de finanțare a parteneriatelor public-private.
    – Autostrada Ploiești-Brașov și autostrada Moldovei sunt transferate de la Ministerul Transporturilor pentru realizare prin PPP către la fel de misterioasa Comisie de Prognoză, pe care bănuiesc că o conduce un Vâlcov.
    – Prin legislația PPP aceste proiecte sunt cel puțin semi-transparente, se supun parțial legislației achizițiilor publice. Schema, vizibilă și în fundamentarea proiectului Ploiești-Brașov, este că se garantează investitorului un return on investment excesiv, din pixul decidentului, pe considerentul unor riscuri supra-estimate, iar statul achită diferența dintre veniturile instalației și acest venit garantat.
    – Cu o mică scamatorie procedurală, vezi și anularea standardelor de cost în infrastructura publică, se poate face un proiect gigantic, cu un paraîndărăt pe măsură, plătit de investitorul generos din Estul Îndepărtat (care consideră, de altfel, astfel de ”fapte” ca făcute de firme de stat, în interesul marelui stat, protejate de crema statului paralel de la ei, iar comisioanele de plătit se scurg fără stres, nu ca în cazul Bechtel sau EADS).
    – Într-un final, dacă veniturile din gaze nu se materializează sau nu sunt suficiente, statul român are destule de dat… primele pe listă, portul Constanța și infrastructura feroviară strategică, apoi eventual o Transelectrica și niște teren agricol, că vine foamea în curând. Între timp SRI-ul e oricum pus cu botul pe labe, CSAT-ul făcut irelevant, asta a fost.
    – Schema de mai sus trebuia să includă, pe lângă veniturile din gaze ”pentru romîni”, și toate companiile de stat strategice, grupate în fondul suveran de investiții, în așa fel încât TOATE investițiile în infrastructura strategică să fie la pixul lui Vâlcov.

    PS1. Fontul acestei poze de doi bani e unul care amintește de silozurile nucleare sovietice, one quite interesting freudian slip.
    PS2. Este și un mesaj pentru românii din UE, ar trebui să vină să voteze la fiecare vot, pentru că altfel s-ar putea trezi fără drept de rezidență și muncă pe unde s-au dus.

    • WOW!
      Bullseye my friend!
      Un comment la obiect care evidentiaza cu adevarat starea de fapt a natiei noastre!
      Este trist, dureros chiar sa vezi ca nu mai exista institutii ale statului care chiar sa apere cetatenii sau sa lupte cu adevarat pentru drepturile acestora… traim un cosmar…

    • Respect mate !

    • Sunt de acord cu @MadK9, un comentariu de…pus in rama..!

  23. Dacă tot e sătul de MCV și de Schengen, poate îl ajută cineva pe Dragomir să iasă din UE. Udrea și Bica îl așteaptă cu membrele deschise.

  24. Propun integrarea in Belarus sau Coreea de Nord. Sau poate ne mai dau rusii o sansa sa intram in Comunitatea Statelor Independente – desi s-ar putea sa aiba dubii la cati infractori, tradatori, nebuni, parashute si inculti bantuie in politica de partid PSD+ALDE+UDMR+PNL si chiar si unii de la minoritati etc.

    Daniele nu mai bine pleci tu din tzara asta cu toti infractorii si penalii decat sa iasa ea din UE? Duceti-va baieti si faceti un regat bananier in desertul african nepopulat, in Antarctica etc…sa nu fie alti oameni pe acolo ca s-ar putea sa esuati din nou.

  25. Oare n-ar putea presedintele sa declare stare de urgenta/asediu si sa-i aresteze dracului pe toti armata?!..inclusiv pe jandarmi, cum au facut in Mexic cu politia!

  26. ar fi cel mai bun lucru care s-ar putea intampla UE. o tara de jeguri umane, ciorditori, homofobi si scursuri sa plece? ar fi excelent. mi-e sila ca m-am nascut in jegul ala de tara

  27. La un referendum pentru iesirea Romaniei din UE nu s-ar vota NICIODATA majoritar „Pentru”.

    • Evident că nu, dar mi se pare grotesc numai sa se vorbească despre asta! Am fi râsul lumii, noi, sărăciile UE, să ajungem sa facem referendum despre asta, că așa vrea un partid de pușcăriași.

  28. este o mare eroare sa spui ca poporul a votat un program de guvernare sau altul.majoritatea nici nu cunosc vreun program.se voteaza persoanele dar nu stim aproape nimic despre ele.vreti sa vedeti ca este asa.poate cineva sa spuna mai mult de ojumatate de pagina despre primii 10 din virf dar fara invective-ce studii ce avere cum sepoarta in casa ,moralitate etc. cine incearca?

  29. campania ROexit s-a inceput odata cu cistigarea alegerilor de catre mafiotii PSD in 2016, dupa cum si am zis ca mafia a intrat in UE ca sa puna mina pe bani, au furat miliarde, si-au umplut conturile si safeeile si acuma vor linistit sa consume acesti bani. mai intii confiscarea tuturor averilor, UE si SUA stiu cine si siti bani are in conturi, ce imobile detin. sa fie confiscate toate si sa iasa din UE cu fundul gol

    • Campania ROEXIT a inceput in 2015 cu deciziile dubioase ale CCR care au ajutat infractorii sa scape.

      Decizii care continua pana azi, urmeaza schimbarea completelor fiindca asa vrea Dragnea.

  30. Pe cine nu lasi repetent sau in parnaie nu te lasa sa traiesti. cum adica un an cu suspendare ??? Pai unui fomist care fura o gaina ii dai cu executare si pe sacalii astia ii lasi liberi sa iti otraveasca traiul ? De la justitie porneste totul. Pedepsele corecte sunt exceptii in cazul marilor corupti. O sa ajungem s ale platim si daune morale astora curand.

  31. UN……. PSDEXIT ar di mult mai eficient….. Cine face strategia asta?

  32. „Papusa dragomir” nu face decat ce-i dicteaza sefii lui de la est. Firele care il ghideaza pe acest „neica nimeni” duc la Lublianka. iar SRI_ul nu face nimic, fiind franat si timorat din interior si de newkgb.

  33. CIAR ASA, CUPLULE TERICEANU – DRAGNE, CE ROL AU ISRAELIENII IN TOATE ASTEA? RETROCEDARI, BLACK CUBE, CONSILIERI….
    CE LUCRATI MAI TOVARASI ACILEA. SAU MAI BINE, CINE LUCREAZA CU VOI PE POST DE SCULE? CA LA CATA MINTE AVETI – MACAR UMPLETI VIDUL DIN CAPUL VASILICAI CU UN NEURON – NU PUTETI SA SUSTINETI ASTFEL DE ACTIUNI.

  34. Sobolanilor nu le mai place în UE! Nimic de ros si procurorul la poarta!

  35. Nu-mi vine sa cred cate prostii vad scrise aici.

    Cred ca toti am auzit de fonduri europene. Acestea sunt practic bani gratis dati romanilor.

    Brexit se intampla, si Franta se mai gandeste sa iasa din europa, pentru ca ei au economiile cu multi bani care trimit acei bani in Romania, Bulgaria si alte tari sarace.

    Cat de prost sa fii sa vrei Roexit? Renunti la bani gratis, drumuri gratis, parcuri gratis, etc
    Uitati-va in jurul vostru, gardul din fata cladirii de unde scrieti asta e platit din bani germani. Asfaltul de pe drumurile E60, E80, etc. e platit din bani europeni.

    Bai frate, mai invatati si voi matematica de clasa a 3-a. Banii pt fondurile europene vin de undeva.
    Nu se intreaba nimeni de la cine?