G4Media.ro

”Nu, domnule Negoiță, acesta nu este un bulevard modern!” / Asociația Pro…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

13 comentarii

  1. Mai terminati-o naibii cu bulevardele voastre care prioritizeaza biciclistii si pietonii … ati discutat vreodata cu oameni normali cu joburi normale din capitalele europene ce parere au despre cycle super highways ? … le detesta , creaza ambuteiaje inimaginabile si in plus sunt foarte putin folosite … nu toata lumea merge cu troti sau cu bicla… mai lasati harneala asta putin

    • Am parteneri olandezi cu care ma intalnesc des. Marea majoritate merg cu transportul in comun si/sau cu bicicleta. Numai cei care lucreaza putin mai departe de oras si din punct de vedere timp folosesc masina.
      Dar facand abstractie de acest subiect, toate celelalalte comentarii ale celor de la Infrastructura sunt valide. Si dupa aceea ne miram de ce suntem campioni la accidente…

    • Eu as zice sa o termine naibii toti posesorii de masini care nu concep sa-si deplaseze fundul pe jos sau doamne fereste pe bicicleta daca distanta e mai mare de 50 de metri ca doar ei „este smecheri” nu degeaba si-au luat masini. Intamplator sunt in olanda , si marea majoritate pe biciclete se deplaseaza in interiorul orasului, sau cu transportul in comun. Si cu toate acestea, nimeni nu se plange de biciclete sau de prezenta pietonilor cum am citit pareri ale unor romani. Oare de ce? De ce soferul roman daca vede un biciclist pe strada considera ca este indreptatit sa-l omoare pe motiv ca ce naibii cauta pe strada, dar acelasi sofer urla ca descreieratul ca sa lasam naibii pistele de biciclete. de ce?

  2. Mai terminati-o naibii cu bulevardele voastre care prioritizeaza biciclistii si pietonii … ati discutat vreodata cu oameni normali cu joburi normale din capitalele europene ce parere au despre cycle super highways ? … le detesta , creaza ambuteiaje inimaginabile si in plus sunt foarte putin folosite … nu toata lumea merge cu troti sau cu bicla… mai lasati harneala asta putin

    • Cu toate ca am 2 Smart for two, merg cu bicicleta plianta… pe unde pot, ca unii dintre responsabilii din primarii au aceeași abordare ca a ta… de bizon. Îmi cer scuze bizonul…

  3. În țara în care capitala are 7 primari, după ce oamenii au votat că primarul mare e cel mai important și trebuie să gestioneze banii, fostul prim sinistru covrigar i-a luat banii de reparat și extins liniile de tramvai și le-a dat fondurile analfabeților de sector să paveleze cu ele bălăriile de pe câmpurile cumpărate de frații dezvoltatori.
    Vă reamintesc, un copil a murit și unul a fost schilodit pe viață lângă parcul Pantelimon, după ce acest primar-biscuit a asfaltat trotuarul într-o mare parcare, pe stilul Băluță, fără pistă de biciclete sau zonă STRICT pietonală.

  4. Noi ăștia care ne-am saturat de mașini suntem huliți de aia care trag dreapta de volan ca sa ne obstrucționeze. Civilizația topoarelor care se cred babani cu un junghi de 2000€ nu realizează ca bicicleta mea e 2700€, au acestă nebunie de superioritate ca el sta la 3 semafoare cu cazanul în timp ce eu as putea trece din prima…când vor coborî din copaci vor înțelege. Pace!
    Cat despre neacoitze…face ca și cum sectorul e gradina lui. Totul pe genunchi.Atata timp cât pesede si serviciile il creditează ne omorâm neuronii degeaba.

    • Perfectă dreptate,
      Cei care au coborât din bananieri si cocotieri vor idolatriza pe Negoită „măcelarul” de verde, spatii de joacă, parcul IOR dupa modelul IARMAROCUL IASULUI”, sec.XIX, semafoare care țin cu masinile poluante, stai 2-3 min.sa iti vină verde….incurajează kitch-urile ( parcul IOR)
      Nu este pe genunchi nimic, totul este planificat sa ii fie in avantaj financiar si cu niste băncute schimbate, cosuri de gunoi de sute de euro, parcuri cu aparate de joaca ptr sugari si preșcolari ( cei peste 8 ani sa derbedeiască linistiti….) toată lumea il aplaudă si isi pleaca capul in fata binefăcătorului.
      Big brother, celălalt Negoită, a cumparat terenul din spatele autobazei TITAN, sotia lui R.Negoită a deschis clinica MEDICALI din Pallady, oare de unde atâta bănet??? Pe ăstia nu ii ia nimeni la intrebări ptr că cotizeaza exact unde trebuie….
      R.Negoită a fost somat să elibereze cladirea in care este Primaria sect.3, cladirea vechii Scoli 80 este Monument istoric….si a băgat piciorele in sesizari si amenintari, nimeni nu l a evacuat .
      M am saturat de toti si mai rău este că nu am variantă ptr mine să imi liniștesc amarul…..la tot pasul parca Mama proștilor mai naște câtiva……

  5. În prima poză poţi vedea şi locul unde vor muri oameni. Cum să mai faci în secolul ăsta trecere de pietoni nesemaforizată peste un drum cu două benzi pe sens?! Când totul se învârte în jurul bolidului, ce mai contează nişte vieţi de om?

  6. Oare cat vor mai vota alegătorii din sectorul 3 pe acest posesor de diploma de la o fabrică de diplome și extrem de corupt. Un individ care nu are ce căuta la primărie cu bruma de școală pe care o are și care acționează pentru interesele lui și ale acoliților. In rest, acționează ca o muscă fără cap.

  7. Sectorul 3 arata cel mai bine. Nu cred în viitorul bicicletei in Bucuresti folosita altfel decât pentru recreere. Nici prin sate nu se mai merge cu bicicleta.

    • Iti trebuie putina minte sa intelegi beneficiile. Chiar daca nu-s putine, se pare ca tu tot nu intelegi cateva.

    • Când o sa ai impozit pe mașină 2-300€, benzina 2-3€/l, parcare 3-500€/an (dacă ai noroc), când vor fi transparenți si vor comunica cate persoane fac cancer din 100000 datorită poluării masive, al accidentelor etc posibil sa te trezești. Dacă nu e clar ca problema ta e gravă.
      Noi ăștia care , chiar dacă avem minim 2 mașini în familie, vrem sa pedalam, vrem sa ne simțim în siguranță. Personal am acum mai mulți prieteni și apropiați care avem zilnic piciorul în pedala decât cei care prefera sa meargă la pâine cu mașina. Ieșim de 2-3 ori cu bicicleta cate 20-30 minim pentru ture de relaxare și condiție.
      E mult de spus despre beneficiile bicicletei. Dar dacă îl aplauzi pe negco.i.țe atunci vorbim vorbe. Specimenul asta e pus doar pe jaf. Nimic nu a făcut în conformitate cu legile pe care noi trebuie sa le repectam la virgula…dar ne cer sa fim solidari!
      Trec cu mașina dar și cu bicicleta pe porțiunea făcută de ăsta prin spatele crematoriului către titan/pasaj Dâmbovița…este pur și simplu o bătaie de joc. Asfalt turnat peste pământ direct…
      Pace!

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.