G4Media.ro

Noi imagini din satelit arată că traficul a fost reluat pe podul…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Articol de …. umplutura !
    Rutier – din cele patru benzi – doua pe sens – se circula ALTERNATIV intr-un sens sau altul – PE O SINGURA BANDA – Doua benzi – cele dinspre Rusia spre Crimea sunt intrerupte – iar una este blocate pentru lucrarile de degajare si reparare cale ferata ! Deci din capacitatea initiala a podului rutier este asigurata circulatiei ca 10 – 12 % CU OBSERVATIA ca in urma exploziei si celelalte doua bezi au foat avariate si nu mai asigura tonajul de trafic initial – ci NUMAI autoturisme !
    Cale ferata : In urma incendiului de produse petroliere nu cred ca numai sinele au fost deformate – in urma supraincalzirii. In mod normal di grinzile metalice din structura podului au suportat cam aceleasi temperaturi – si cum sectiunile lor sunt mai mici decat sectiunea unei sine de cale – probamil au suferit modificari srecturale care nu mai asigura garantia rezistentei – si IN MOD NORMAL TREBUE SCHIMBATE ! S-ar putea incerca utilizarea firului neocupat de trenul incendiat – dar structura metalica a podului ESTE ACEEASI – Iar la Calea Ferata nu se poate accepta reducerea drastica agreutatii unitatilor care circula – ca la sosea !!! Deci …. Rusnacii au probleme majore cu calea ferata – MAI ALES CA – SE PARE – ca bacul de cale ferata a fost casat !dupa inaugurarea podului !!!