G4Media.ro

Nicuşor Dan: Oraşul este sufocat de maşini parcate pe trotuar. Trebuie să…

Sursa foto: Inquam Photos/ Sabin_Cirstoveanu

Nicuşor Dan: Oraşul este sufocat de maşini parcate pe trotuar. Trebuie să creştem preţul parcării

Primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, a declarat joi că oraşul „este sufocat de maşini” parcate pe trotuar şi pe prima bandă, iar preţul parcării trebuie să crească, relatează Agerpres.

„Chiar dacă am avea o cantitate nelimitată de bani în momentul ăsta, nu am putea să organizăm, să concepem, să executăm acele piste de biciclete pe care toată lumea le aşteaptă, pentru că oraşul acesta este sufocat de maşini parcate şi pe trotuar şi pe prima bandă. Şi aici intrăm într-un cerc vicios”, a afirmat primarul, la dezbaterea pe tema transportului sustenabil în România, eveniment organizat de Asociaţia Green Revolution cu prilejul Zilei Mondiale a Bicicletei.

El a apreciat că „de zeci de ani maşina nu mai este simbolul prestigiului social” şi a mărturisit că în fiecare zi merge pe jos doi kilometri, de acasă la Primărie.

E o chestiune care trebuie spusă şi trebuie asumată – trebuie să creştem preţul parcării. Este absolut necesar, pentru a realiza acel echilibru în mobilitatea din oraş„, a subliniat Nicuşor Dan.

Sursa foto: Inquam Photos/ Sabin Cirstoveanu

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

62 comentarii

  1. gata maaa, a rezolvat si fluidizarea traficului dupa ce a terminat-o cu podul ciurel. spor la tuns , mucusor boschetel!
    sa-mi fie rusine ca te-am votat !

    • Adevarat graiesti boierule. Sa iti fie rusine ca inca mergi la vot cu gandul ca schimbi ceva!

    • Sa ti fie rusine ca te ai nascut „boss”,desi ma ndoiesc ca meritai dreptul la viata!

    • Gata a rezolvat cu parcările , acum că a mărit pretu parcări oamenii își vor lua mașinile în apartamente !

    • Sunteți fi slabi pe comunicare și slăbuți pe strategie și actiune !Nu anunți așa ceva fara un plan pe termen mediu,2,3 ani…Spune că faci ceva pt transportul in comun ori că ai in plan niste parcări subterane.In Buc e obligatoriu metroul de suprafață,înălțat pe piloni ca în State.Nu o mai lungiți că pierdeți timpul degeaba și alegerile viitoare în favoarea vesnicilor mafioți PSD ! Inteleg că solul e cum e și sunt blocuri multe înghesuite de mafia imobiliară a PSD dar daca s-a săpat pt metrou se poate si pt parcări măcar pe sub parcuri sau piețe că alea nu sunt clădiri mari și grele…Cu măsura asta de a scumpi nu rezolvi mare lucru.Poate doar sărăcim lumea sau creștem costul vieții adică punem presiune pe angajatori.In toată țara e același lucru !La turiști sau clienți nu se gândește nimeni….Când se fac undeva câteva locuri de parcare le iau locatarii sau cei ce lucrează in zona și traficanții de mașini (care nu plătesc nici o taxa).Impuneți parcarea cu durata limitata…Sa mai apuce și alții să meargă la o clinica,in vizită la o ruda,la o cumpărătură,un notar,o meditație cu copilul,etc.Sunt mașini multe dar acu că aveți parlamentul nici nu dați lege pt confiscare iar Poliția tot așa ,doarme pe ea pe bani buni !Sa confiște direct pt ai de merg pe linia de tramvai sau fac alte arogante !Și atunci o să aveți și trafic civilizat și mai puține mașini.Dar pt asta va mai treb și vouă niste camere de filmat și unii care sa le supravegheze nu să doarmă ,sa stea pe telefon sau afara la țigare și cafea !Daca nu intrați cu bocancii in mafia administrativă a bugetarilor întărită de PSD în ăștia 30 de ani o să va „învingă sistemul” ca pe presidente no.2….Ce naiba ?!Și cica voi conduceți ceva…Va duc de nas niste mocofani cu doua clase….

  2. Sunt masini parcate peste tot!?!. Concluzia, sa facem inaccesibila economic parcarea in spatiile special amenajate si oamenii vor parca tot pe trotuar pentru a evita suprataxarea. Sa rezolvam problema creand alte probleme.

    • Concluzia lui e corectă și strategia de scădere a numărului de parcări concomitent cu creșterea prețului a funcționat peste tot unde autoritățile chiar au vrut să rezolve problema traficului. Evident, asta înseamnă și amenzi pentru cei care parchează neregulamentar

    • Andrei cel viteaz:
      Acum foarte multi ani, o voce cârcotasa de la „Europa Libera” a precizat ca înainte de a da amenzi trebuie oferite alternative care respecta legea.
      Depinde de noi ce alegem: restrictii (gen Tokio: nu poti cumpara un autoturism fara hârtie de la Primarie ca ai unde sa-l parchezi), cresterea atractivitatii transportului public (desi e greu de crezut vazând câti bizoni considera rusinos sa umble cu taxiul sau cu o masina de gabarit mic [n-am zis chiar Fiat 500] în loc de 4×4 cât mai lat), cresterea pretului (unde se vor duce banii? nu va renunta nimeni la masina pt. ca parcarea e scumpa), sau restrictii fizice (ex. Italia, nu mai stiu orasul, cu linia de tramvai la bordura [propusa si de Oprescu pt. B. Vacarescu, si huiduita de toti jmecherii]).

  3. Chiar daca o sa-si primeasca „hate-uri” de la bizonii cu bemveu (care daca ar putea si-ar parca masina in sufragerie), asta e masura corecta.

    • De ce e corecta? Dacă crești prețul apar parcări noi? Sunt mai bine organizate și amenajate cele vechi?

  4. Ce or sa se mai bucure cei care l-au votat !

    • ba eu chiar ma bucur ca nu merg zilnic cu masina. de aia se si circula execrabil, ca jumatate din benzi sunt mereu ocupate. intrebarea este insa unde se vor duce masinile de pe primaa banda? ca alea nu dispar. ok, poate se mai pot optimiza locurile de parcare. dar in final tot e nevoie de locuri noi. si poate se mai inhiba apetenta de alte masini. ca unii au trecut la a 3-a. vrei? ok, dreptul tau, dar platesti zdravan.

  5. Pretul parcarii nu trebuie sa creasca, primaria trebuie sa amenajeze locuri de parcare.
    Primaria nu trebuia sa dea autorizatii de constructie pentru fiecare metru patrat din oras.
    Primaria nu trebuia sa dea autorizatii de constructii in parcuri sau intre doua cladiri apropiate, trebuia sa se asigure ca raman suficiente spatii pentru parcare.
    In campania electorala nu a vorbit de majorari de taxe si impozite.
    Strazile din Bucuresti s-au umplut de panouri cu “Am parcat”.
    Practic, nu mai ai unde sa parchezi in centru, fara sa platesti o taxa de parcare.
    De ce trebuie sa plateasca un bucurestean (acelasi lucru pentru toate orasele) pentru a-si parca masina in fata casei ? Bucuresteanul (la fel ca si locuitorii altor orase) plateste impozit pentru autoturism, plateste rovinieta, pateste acciza din benzina.
    Primaria sa cumpere terenuri, sa amenajeze locuri de parcare, iar pentru aceste locuri, nu are decat sa ceara plata unei taxe.
    Putem intelege ca, pentru un autoturism din alta localitate, proprietarul sa fie obligat sa plateasca taxa de parcare. El plateste impozitul in alta localitate.
    Putem intelege chiar ca un locuitor dintr-o zona a orasului sa plateasca o taxa de parcare, daca parcheaza in alta zona, de exemplu in centru, pentru a descuraja aglomerarea si poluarea unor zone ale orasului.

    • Aplicatia „Am parcat” trebuie sa fie completata cu un registru care sa contina o legatura intre numarul zonei de parcare si numarul autovehicolului, care are dreptul sa parcheze in acea zona, fara sa plateasca, pentru ca proprietarul locuieste in apropiere.
      Atunci cand trimit SMS-ul, proprietarii acestor autovehicolele nu trebuie sa fie taxati.

  6. Masinile de pe banda 1 si trotuar nu sunt in parcare, ca atare cresterea preturilor nu va rezolva nimic. Daca nu platesc acum, nu vor plati nici cand se vor scumpi parcarile, ca nu sunt parcate.

    • pardon, vor plati amenzi. asta incerca sa ne spuna. parcatul pe trotuar e permis doar daca lasi 1,5 m pe partea cu trotuarul. ceea ce nu prea se intampla.

    • parcatul pe trotuar nu e permis nici daca lasi 10 metri pentru pietoni.
      parcatul pe trotuar este permis doar in locurile unde primaria a semnalizat acest lucru.
      pune-te la curent cu modificarile legislative!
      iar cei care l-au votat… chiar nu au vazut programul lui Fac Nimicusor la Primarie?
      nu au vazut ca nu propune o strada noua? sau 3 parcari de 100 de locuri (ceea ce ar fi fost ridicol raportat la necesar, dar nici macar nu a propus)
      o zis doar o sa fac sa fie bine, cand era intrebat cum va face sa fie bine (de foarte putini ziaristi) o scalda, zicea ca o sa faca studii

    • In aceasta ordine de idei, eu propun ca fiecare cetățean care își cumpără mașină sa plătească periodic o amendă că sa se-nvete minte!!
      .. Cu asemenea soluții inepte am ajuns cum suntem acum.
      Ce e trist e că soluțiile idioate ale”edilului”au susținători

      Ce țară frumoasă, păcat că e locuita
      😓

  7. Pe langa cresterea taxelor cu parcare si introducerea de parcari cu plata in multe zone, trebuie si taxa de tranzitarea a centrului orasului si cat mai multe benzi dedicate pentru biciclisti si transport in comun.
    In principiu trebuie createa motive pentru ca oamenii sa lasa masina acasa.

    • am facut glovo acum 2 ani pe bicicleta 4-5 ore/zi…pe putinele piste eram de obicei cam singurul biciclist, mai putin in week-end cand apareau biciclistii de agrement…asa ca…pana si ghiolbanul ala de biketraffic a trecut la scuter si motor…piste pentru cine?! pentru aia 1% care se cred superiori muritorilor cu masina?!

    • ba, fi-ti-ar bicicleta de ras, ca numai hipsterisme aveti in cap, ce mama naibii faci cu bicicleta cand ajungi acasa? stai langa ea in fata blocului sa nu ti-o fure?
      nu realizezi ce inseamna pentru o femeie sa urce bicicleta 3 etaje? nu realizezi ce inseamna sa depozitezi 3 biciclete in apartament?

    • Dupa cum ziceam, trebuie motivatie si pozitiva si negativa pentru a lasa masina acasa.
      Pozitiva – piste de bicicleta, biste dedicate pentru RATB
      Negative – costuri mai mari cu parcarea, taxe pentru zonele centrale ale orasului.

      Si daca se fac toate astea, la inceput multa lume va fi indignata si probabil nu ne vom umple de biciclisti, dar daca te uiti cum s-a procedata in alte tari o sa vezi ca e un proces de durata si ca pana la urma oamenii o sa se bucure.

      https://www.theguardian.com/cities/2015/may/05/amsterdam-bicycle-capital-world-transport-cycling-kindermoord

      @Jean – tu ai decis ca ceva n-o sa functioneze pe baza observatiilor tale timp de cateva ore pe zi?

      @Dan – Legat de bicicleta de carat – exista biciclete care se pliaza. Si 3 biciclete pliate in apartament ocupa mai putin loc decat o masina pe trotuare.

  8. cresti pretul locului de parcare
    => ‘smecherii’ vor renunta la locul platit si vor alege trotuare sau prima banda. atata vreme cat nu vor primi amenzi pt parcare ilegala.

    • Sa faca parcari si apoi sa dea amenzi. Si daca nu esti smecher, nu ai unde parca. Nici acasa si nici daca ai treaba, cu serviciul, in majoritatea zonelor.
      Sa mergem cu metroul – nu e. Cu taxiul – nu avem bani.
      A vorbit sa se afle in treaba. Din nou.

    • deci nu e metrou? aoleo, chiar asa? in marea parte a orasului e metrou. evident ca cei ce nu au metrou sunt in alta situatie. dar nu toti ce merg cu masina merg ca nu au metrou, sa lasam textele astea.
      iar asta cu facutul de parcari intai e o gluma. pai sa faci parcari dureaza ani si dupa aia nu le foloseste nimeni ca sunt scumpe cica. pe cand semnul de oprirea interzisa e respectat din parti de zeci de ani.
      problema e ca doar zice, nu se va face mai nimic.

    • Unde vezi tu metrou in tot Bucurestiul? Care mare parte.Casca ochii bine. Avem niste linii de metrou. Metrou e in Londra, Paris sau alte capitale. La noi ai de mers si 30 minute pana la metrou, unde mai stai 10 minute, ca poate vine un tren. Transport de suprafata – o gluma.
      Si poate tu ai meserie de stat la birou. Dar aia care au treaba in vanzari, chiar au nevoie de masina.

    • @@Andrei: metrou e în buna parte din oraș. Normal ca nu stam toți la 5 minute de gura de metrou, dar poți sa iei un al mijloc de transport pana la stația de metrou. Tramvaiele sunt ok, unele vin des și merg repede, și dacă nu merg repede tot nu stau în trafic! Iar în București la orice ora ieși este plin de mașini, îmi zici tu mie ca aia toți au job în vânzări? De unde, sunt tot felul de oameni care se duc cu mașina oriunde, oricând, ca nu vor sa oara săraci! Jumătate din drumuri le poți face cu transportul public, dacă ai o programare seara la 7 te duci cu altceva, nu îți mai trebuie mașina ca nu te mai duci la jobul tău în vânzări. Dacă te duci oriunde seara sau în weekend, în oraș, poți lua transportul în comun. Îl poți lua și la orele de vârf dacă mergi în direcția opusa zonelor cu clădiri de birouri/cartiere mari. Acum sunt și autobuze electrice, sunt atâtea variante, dar sunteți niște leneși și nu vreți sa fiți văzuți neam într-un autobuz. Voi sunteți traficul și tot voi va plângeți de trafic. În afara de oamenii care lucrează în vânzări sau logistica sau ceva, nu are de ce sa fie plin orașul de mașini la orice ora, zilnic!

  9. Sa faca parcari prima data. A vorbit sa se scuza ca nu face nimic.
    Sa nu mai dea voie sa inmatriculam masini in Bucuresti. Ca parcari nu face. Si oricum 10 lei ora la bordura, e mai mult ca vest. Nu ma refer la cele supraetajate, sau la subsol de cladiri.
    Sa ma cotrazica doar aia care chiar stiu, si nu limbistii de serviciu.
    Primar dezastru, care va aduce PSD la putere. A blocat tot, dar creste taxe, impozite .

  10. orasul este sufocat de masini vechi, poluante, de familii cu cate 3-5 masini, masini parcate si nefolosite ani de zile

    nu trebuiesc construite mai multe parcari (inseamna distrugerea spatiului verde si urban), trebuie sa scada numarul masinilor din Bucuresti si crescut transportul public, asa fac toate capitalele europene

  11. Cu logica asta face de ras matematicienii tarii! Sau la logica formala a fost repetent?
    Cum poti tu ca primar sa blochezi proiectul strapungerii „Ciurel” catre A1 cand orasul este sufocat in primul rand de masinile care iontra si ies din capitala! Vezi ce se intampla in Militari de la Leu la Autogara Militari! Trezirea ND ca nu se mai poate! Intr-o zi o sa iesim in strada!

    • cand l-ai votat nu stiai ca se opune strapungerii Ciurel A1?
      inca din 2016, de cand la sectorul 6 a candidat Danes pt USB scopul declarat era blocarea proiectului.
      ai votat cu unul care nu a propus nici un proiect de infrastructura si acu „o sa iesi in strada”????

  12. Orasul este sufocat de invazia provincialilor, proprietari ai sutelor de mii de apartamente construite in ultimii ani pe toate peticele de pamant… din pacate, nu vin si cu loc de parcare…

    • Tu te tragi cumva din ciobanul Bucur? Esti bucureștean la a 4 generatie măcar? Ca asa se face! Provincialul dupa ce ajunge el in Bucuresti….apoi vrea stop pt alti provinciali!
      Mai am o cunostiinta care locuieste in Barcelona care se plange de vizitatori ca sunt prea multi! Ipocrit, ca si tine, de altfel! Voteaza tu psd pan la adanci bătrâneți si apoi arunca vina pe provinciali!

    • @nevri da cand iti varuieste un provincial? sau vin bani in IT de la mii de provinciali? sau papi o shaoarma cu de toate facuta de un provincial? sau creste economia mizeriei de capitala pe meritul provincialilor? sau …

  13. Acest primar, cu coafura de leu in calduri, tinde sa devina mai incompetent decat Firea! Pai cum sa spui tu ca solutia la „masinile parcate pe trotuar” este marirea taxei de parcare? Sunt cumva masinile parcate pe trotuar din afara Bucurestiului si daca se va mari taxa de parcare ele nu vor mai intra in oras? Nu! Sunt masini ale locuitorilor orasului(in proportie de 99%) care nu au unde sa le parcheze! Am impresia ca cele 8 luni de primarie l-au cam prostit, i-au luat mintile.

    • Ar trebui să-l întrebăm pe primar, cum împăturim mașinile, să le băgăm în buzunar și apoi să le luăm în casă. Pentru că el atât gândește. Ce pretenții avem de la el? Atâta poate, atâta face.

  14. Deși înainte nu eram de acord cu taxare înainte de a pune la dispoziție parcări, de ceva vreme m-am saturat si deși sunt șofer, mai sunt și biciclist și pieton. M-am saturat de numărul foarte mare de imbecili din București, oameni care nu au ce căuta la volan, efectiv îți strică ziua 10 minute de mers cu mașina prin oraș. Capitala asta are nevoie ca oamenii proști să dispară de la volan, să-și vândă mașinile și să folosească autobuzele. E bine pentru toată lumea.

  15. nu prea inteleg cum cresterea pretului la o parcare ajuta VS parcarea pe trotuar?

    eu ma gandeam, ca daca se fac mai multe parcari, si sunt tarife decente (necrescute), si amenzi pentru parcarea „pe trotuar”, atunci oamenii se vor muta in parcari si vor las trotuarele libere

    la fel cred ca si taxarea a 2-a a 3-a masina pe familie exponential poate ajuta , sau taxe mai mari pentru firmele care au prea multe masini, sau incurajarea de share ride pentru companii , sau incurajarea de masini mici electrice pentru companii care au flota …

  16. Daca ai o minte ca si parul inteleg cum ai ajuns la concluzia asta.
    Nu este mai bine sa faci parcari si sa scazi pretul ? Asa omul poate parca civilizat si regulamentar.
    Ajuta-ti semenii, nu-i inrobi.
    Au avut incredere cand te-au votat.

  17. Discutabile afirmatiile primarului. Astea nu aunt solutii. Problema grava consta de fapt in extinderea orasului si haosul creat de puzderia de imobile ridicate haotic. Un exemplu il pot da pentru zona sector 1, sos. Chitilei. Se ridica de 5-6 ani vile, blocuri, imobile in veselie, printre case. S-au umplut strazile de masini!!! Nu iti mai poti tine tu, proprietar de casa, masina la poarta (noi nu avem spatiu de auto in curte…) pentru ca vei gasi masina de la blocuri in fata curtii… Cum se construiesc asemenea imobile daca nu se asigura locuri de parcare? Un raspuns l-am aflat… Exista locuri in subsol insa dezvoltatorul te taxeaza separat fata de apartament… Si omul care cumpara nu mai da inca 5mii sau chiar 10mii euro pe locul de parcare! Si parcheaza pe strada, pe trecere, pe trotuar.
    Pai atunci cand se elibereaza autorizatia de constructie nu se stie de locurile de parcare? Dupa ridicarra imobilului ii mai verifica cineva?

  18. Mie mi se pare o contradicție în termeni!

  19. La fiecare bloc, exista spatiu de subsol, unde multi nesimtiti si au creat boxe pentru care nu platesc nici un ban. In locul boxelor, se pot face locuri de pus bicicletele celor din bloc si atunci nu le mai cara 3-8 etaje. Cu usi cu inchidere dubla.

  20. Bucurestiul este sufocat de gropi si stopuri care au timpul de functionare de pe timpul lui ceausescu blocajele sant din cauza infrastructuri dar asta nu se va rezolva niciodata

  21. Vad ca îi tot dați înainte cu crearea de noi locuri de parcare, unde dracu sa le mai construiești, dacă fizic nu ai loc!
    Ce ar fi sa înceapă sa dărâme câte un bloc azi, unul mâine sa va facă vouă loc de parcare sa par ați cele 4 mașini pe care le aveți, 2 tu și 2 soția!
    Halal de gândire!
    Nu mai bine ar fi sa va dea voie cu 1 singura mașina de persoana? Sau dacă te prinde ca doar te plimbi aiurea fără rost sa fii amendat?
    La plimbare mergi pe jos! Nu te lalai cu 15km/h admirând gropile din asfalt!

  22. Buna ziua
    Desi nu locuiesc in Bucuresti v-as invita in Budapesta sau ar trebui ca primarii marilor orase sa se inspire din exemplul vecinilor

  23. Scopul unui conducător ( politician, primar) nu e să pună biciul pe noi ci să rezolve problemele cetățenilor. Tu vrei sa dregi o problemă creând alta, de fapt nu ai sa dregi niciuna ci și să creezi două. Nu mai trebuie sa îi lăsăm pe reprezentanții noștri să creadă că menirea lor e să pună biciul pe noi, ci ei trebuie să slujească poporului

  24. Buna seara.Singura soluție sa respira Bucurestiul este sa interzici toate mașinile care nu au nr de Bucuresti iar cei cu firme gen FAN-CURIER sa nu mai vina cu mașinile de firma acasă și orice firma sa vezi fluidizare.

  25. Stimati comentatori , care mitraliati cu puroiul vorbelor voastre in absolut orice propunere , indiferent din partea cui ar veni , aveti si vreo solutie ce ar putea elibera orasul de sutele de mii de masini? Nu !!!
    Atunci aflati dragi cetateni ca un oras curat si aerisit se construieste doar cu solutii ! Ceea ce inseamna educatie , timp , sacrificii …
    Restul este vorbarie mediocra

  26. Va făcut mamele voastre în automobile ce Dracu va opăriți pe jos nu vă mai place sunt multe variante dar nu le mai vedeți nas și bășini fițe normal că acel primar care pune taxe și impozite mai mari își taie creaca de sub picioare

  27. Va făcut mamele voastre în automobile ce Dracu va opăriți pe jos nu vă mai place sunt multe variante dar nu le mai vedeți nas și bășini fițe normal că acel primar care pune taxe și impozite mai mari își taie creaca de sub picioare .

  28. L-am votat pe tălâmbul asta de Nicusor ca sa scapam de comunista de Firea, stiam ca a foat adoptat Masterplanul de Mobilitate, dar nu ma asteptam ca masurile din planul de mobilitate sa fie deturnate de Nicusor intr-o maniera obsesiva. Daca faci ora de parcare pe zona centrala 15 lei /h normal ca lumea o sa parcheze pe trotuar. Cand era 5 lei trotuarele erau mult mai libere. Nu poti mari taxele la infinit in speranta ca oameni isi vor lasa acasa autovehiculul. Tramvaiele sunt vai mama lor, autobuzele sunt jegoase si haotice, metroul este incredibil de full si ineficient ca acoperire.

    Sunt foarte multi oameni care fac naveta din zonele limitrofe Bucurestiului din lipsa de transport public eficient, nu ai cum sa le ceri acestor oameni sa parcheze pe 15/h. Nicusorule, nu asa se procedeaza… Vei fi intampinat de o rezistenta enorma chiar si de cei care te-au votat. Eu stau la periferie, ca sa ajung in centru orasului trebuie sa schimb 3 tipuri de transport public si ala full de proasta calitate si ineficient ca timp, stau pana la 2 ore in trafic dus 2 intors. Cu masina fac maxim 2 ore dus intors, de ce as luat transport public? Trebuie sa fi nebun sa mergi cu ceva asa ineficient.

  29. Domnule primar, inainte de a suprataxa locurile de parcare iar, de ce nu va ganditi la aplicarea de amenzi pentru masinile parcate neregulamentar si amenajarea ubor locuri de parcare????? Este prea mare bataia de cap pt parcarile in sistem rotativ( ca cele din sectorul 6) sau nu este „rentabil” pentru anumite persoane din cercul dumneavoastra?

  30. Băăă ce țăcănit
    El crește prețul parcării ÎN LOC SĂ ÎL SCADĂ!
    Că de aia parchează toți pe trotuar, fiindcă nu au bani ca să parcheze într-o parcare amenajată.LOGIC.
    Și apoi ar trebui, în primul rând, să construiască parcări cu mai multe etaje cum sunt și în America și alte țări dezvoltate.

  31. Dar oare domnule Primar, nu ai vrea sa revezi circulatia transportului urban ???????
    Autobuzele STB au în orele de vârf diferențe de 25-35 min. Între rute și asta dimineata cînd toți se grăbesc la servici.

  32. E simplu, e scumpă parcarea, atunci ghici unde parchez… Pe trotuar și pe prima bandă.

  33. Care l-ati votat pe Nicușor Plicușor Ban și Uniunea Sabotați România, i-ați votat pentru că sunteți proști făcuți grămadă și gândiți doar în clișee vomitate in bulele voastre de închipuiți de „driapta”. Sictir

  34. Ce șarpe neprofesionist, îmi regret profund votul. Suprataxarea nu este soluția si dovedește din nou ca statul e cel mai mare hot. Soluția ar fi parcările (ce noutate…!) subterane, supraterane și la preturi accesibile, nu 10lei ora langa parc unde vii cu copilul, cu cărucior, bagaje, jucării, mâncare etc. Cel mai simplu e sa faci un app și sa scumpești parcarea, wow ce a „rezolvat” problema! Care mai e diferența între mafia PSD și statul-hot propus de Nicușor Dan?

  35. Mai bine sa se obisnuiasca oamenii sa mai mearga si fara masina pt 2-3 statii de tramvai.o sa ajungeti sa faceti 3 ore cu masina pana la servici.va place sa stati blocati in trafic toata ziua.sarea lumea in sus ca o sa faca parcarea de resedinta 600 ron pe an.asta inseamna 50 ron pe luna,aprox. 1.60 ron pe zi.daca vrei sa ai locul tau ca esti smecher,plateste.ar trebui 600 ron pe luna nu pe an.

  36. Să iasă băieții cu chipiu in cap sa ia mașinile pe rând și să le lase un bilețel frumos in ștergător. 50 de milioane amenda si să vedeți cum brusc nu v.a mai fi nimeni pe avarii să își ia șaorma sau opriți de.an pulea așa pe prima banda.De frica se trezește omu, garantat.

  37. Sincer numai un alienat mintal poate pune problema în felul acesta. Tot omul de rand sa sufere. Doamne Ferește ne de conducătorii ce ii avem.

  38. La mine in parcare, gastile se aduna si chefuiesc noapte de noapte. Nu vad sa-i taxeze sau sa-i amendeze cineva. Se intampla chiar si in timpul starii de urgenta/alerta.