G4Media.ro

Motivul întârzierii trenurilor pe magistrala București-Constanța: locomotive limitate la 100 km/h

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Și când anul trecut directorul CFR Călători spunea ca locomotivele bune ale CFR se închiriază pe sune derizorii unor baieti care au firme private de transport feroviar de marfa și ca operatorul de stat rămâne cu cele care iau foc, a fost mazilit, pentru ca au făcut niște copii de la mare la Timișoara 20 de ore. Adevarul ca sa pui locomotive diesel ca nu mai electrice e deja prea mult. Dar opinia publica ar trebui sa stie unde dispar locomotivele

  2. Bucuresti-constanta !Cale ferata modernizata cu 6 milioane de euro,ca 2 le_a furat vladescu,ministru!!!

  3. Am călătorit pe aceeași rută pe 1 iulie 2022 și trenul a avut 72 de minute întârziere la plecarea din Mangalia din cauza că li s-au „stricat” trei locomotive, iar în tren erau 40°C și era un aer irespirabil. La sosirea în București trenul a avut 100 de minute întârziere, în total am călătorit 6 ore și 30 de minute. Ciudat este că sinele se dilată doar când circula trenurile CFR, trenurile private circula fara întârzieri :))