G4Media.ro

Motivul întârzierii trenurilor pe magistrala București-Constanța: locomotive limitate la 100 km/h

sursa foto: Info Sud-Est/ Cristian Andrei Leonte

Motivul întârzierii trenurilor pe magistrala București-Constanța: locomotive limitate la 100 km/h

Operatorul feroviar de stat pune la tracțiunea trenurilor de pe Magistrala 800 București-Constanța, modernizată cu peste un miliard de euro și pe care se poate circula cu 160 km/oră, locomotive limitate la 100 km/oră. Din această cauză apar întârzieri pe singurul tronson feroviar din România pe care trenurile ar trebui să ”zburde”, arată o analiză în exclusivitate publicată de ClubFeroviar.ro.

La întrebările adresare de publicația amintită către CFR, legate de întârzierea unui tren care a circulat în data de 8 iulie 2022. compania a răspuns: ”Minutele de întârziere pe segmentul Constanţa – Bucureşti Băneasa a trenului IR 1930 Mangalia – București Băneasa – Oradea care a circulat în data de 7/8 iulie 2022 au fost generate astfel: 2 minute ca urmare a afluenței de călători în stația Medgidia, 8 minute ca urmare a restricțiilor de viteză pe infrastructură și restul de 15 minute ca urmare a limitării temporare a vitezei locomotivei trenului”.

Publicația citată susține că limitarea vitezei trenului nu a fost temporară, așa cum spun oficialii CFR Călători, ci ea era limitată încă din stația Constanța. Este vorba de locomotiva EA 892 a Depoului Ploiești, care a fost pusă la tracțiunea trenului menționat anterior, chit că era cunoscut faptul că ea nu poate circula cu mai mult de 100 km/oră.

”EA limitată la 100 km/oră” – apare în raportul de circulație al trenului IRN 1930 din data de 7 iulie 2022, încă din stația Jegălia de după Cernavodă Pod. Iar limitarea este menționată în raport până la stația Brănești, înainte de intrarea în București Băneasa.

Articolul integral, aici.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Și când anul trecut directorul CFR Călători spunea ca locomotivele bune ale CFR se închiriază pe sune derizorii unor baieti care au firme private de transport feroviar de marfa și ca operatorul de stat rămâne cu cele care iau foc, a fost mazilit, pentru ca au făcut niște copii de la mare la Timișoara 20 de ore. Adevarul ca sa pui locomotive diesel ca nu mai electrice e deja prea mult. Dar opinia publica ar trebui sa stie unde dispar locomotivele

  2. Bucuresti-constanta !Cale ferata modernizata cu 6 milioane de euro,ca 2 le_a furat vladescu,ministru!!!

  3. Am călătorit pe aceeași rută pe 1 iulie 2022 și trenul a avut 72 de minute întârziere la plecarea din Mangalia din cauza că li s-au „stricat” trei locomotive, iar în tren erau 40°C și era un aer irespirabil. La sosirea în București trenul a avut 100 de minute întârziere, în total am călătorit 6 ore și 30 de minute. Ciudat este că sinele se dilată doar când circula trenurile CFR, trenurile private circula fara întârzieri :))