G4Media.ro

Mii de kilometri de cale ferată abandonată au fost transformați în Statele…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

10 comentarii

  1. Asa e si la noi. Poti sa alergi cat vrei pe linia Bucuresti-Giurgiu, pentru ca nu mai trece niciun tren de pe vremea cand Romania a intrat in UE.

    Sper ca in curand sa ramanem si fara sosea. Va fi un viitor luminos. Daca va vrea vreun giurgiuvean sa mearga la doctor, sa o ia cu bicicleta pe campii.

    • Dar nu au spitale? Unde li-s spitalele? Ceașcă le-a făcut spitale, irigații, căi ferate.
      UNDE SUNT? Nu mai sunt? Atunci nu vă mai văitați.

    • @Crotal, pe alea le-au distrus și jefuit, aia de ii votezi tu de 33 de ani, adică PSD și PNL!

    • Alti trolli. Deci de cand am intrat in ue. Adica de aia nu mai e linia ferata. Nu ca au furat-o sefii cfr de acum sunt dupa gratii. Si nu ca toti merg cu nasu oricum. E de la ue. Clar. Orice e de la ue. Numai din est vin binefacerile. Oricum legatura cu articolul e zero barat.

    • Uimitor cum totzi rusofilii de Românistan „ieuropean” .. folosesc nick nameuri englezesti 🤯😂😂😂😂 Cat despre harneala de comment .. sunt zeci,sute de contra argumente,cum ar fi:Circulatzia fãrã vize si fãrã pasaport în Statele UE,dreptul de a locui si muncii cu aceleasi drepturi legale ca si localnicii .. lucru ce a contribuit la ridicarea din sãrãcie .. a milioane de români, sutele de miliarde de fonduri nerambursambile date Românistanului „ieuropean” din taxele si impozitele vest europenilor .. doar ptr a fi înjuratzi de niste psdisto aurolaci.Comparã Românistanul „ieuropean” pânã în 2007 si dupã .. si mai comparã avantajele create de apartenentza la UE,cu colonizarea sovieticã de dupã 1945 din România (numai jaf si dictaturã).

    • Rusofili

    • E greu cu rusofilii AURolaci 🇷🇺👹

  2. Din DC faci 13 ore cu trenul pe o distanta de 350 km. Trenurile de marfa au prioritate. Promisiuni au fost multe. Rails to Trails e proiect vechi, finanțat din bugete locale, pe bucatele, multe porțiuni pe drumuri publice unde șoferii detesta cicliștii. Mai e mult pana departe.

  3. Deci:
    pe șosele nu se mai transporta mărfuri ca e poluant și neprietenos cu mediul
    Prin aer e scump combustibilul fosil.
    Pe mare nu mai trimit chinezi mărfuri ca e carantina
    Pe calea ferata se plimba bicicliști.

    Ciudata evoluție

  4. Nu mai au nici astia industrie.