G4Media.ro

La ce folosesc Evaluările de la clasele a II-a, a IV-a și…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. Cum sa va explic, domnu’ Miclea … pai dupa ce ar fi folosit planurile remediale, poate s-ar fi gasit careva (ptiu-ptiu-ptiu, piei Satană! 😈 ) sa centralizeze rezultatele si sa faca vreun grafic satanist, de genul: rezultate evaluare cl. a II-a -> plan remedial -> rezultate evaluare cl. a IV-a, nu?

    Iar cum tehnica asta diavolaeasca a computerelor permite individualizarea graficelor pe fiecare profesor in parte, asta ar insemna, dl. Miclea, sa introduceti criterii de performanta. 💡

    Chiar asa, vreti sa distrugeti sistemul de invatamant?! 😆

    Vorba filmului, dl. Miclea, „Pai ce, ne batem joc de scoala?!”

    • Exact așa!

    • Am trimis un comentariu detaliat, în cunoștință de cauza, dar nu mi-a fost postat.

    • Pentru @Alexandru si ceilalti comentatori care predau: si cand vine momentul adevarului, care sa ne masoare competenta sau incopetenta fiecaruia dintre voi?!?

      Cum explicati diferenta, iinafara erorii statistice, intre notele la Evaluarea Nationala si mediile din catalog?!

  2. Ma uimește „profunzimea” domnului Miclea.
    Profesorii nu au cerut sa introduceți aceste evaluări, întrucât cel puțin cei de matematica și de lb romana, corectează în luna mai teze, dau teste pentru îndreptarea mediei elevilor(și în restul semestrului al doilea dau teste peste teste, ajung sa și viseze noaptea ca nu au terminat de corectat testele) , fac recapitulari. Dar dvs nu numai ca ati introdus aceste evaluări inutile, dar ați dispus nici sa nu se treaca în catalog notele, și ca să fiți sigur, ați introdus un sistem diabolic de corectare în urma căruia obții niște coduri.
    Nu v-a pasat ca profii de gimnaziu abia reusesc sa își facă orele de curs și sa corecteze testele date tuturor elevilor, din cauza asistentei și corectării la simulările de a 7-a și de a 8-a,iar în liceele cu clase de gimnaziu, pe deasupra sunt și asistente și corectari la simulările de a 12-a și de a11-a.
    Toate neplătite, toate ținând profii săptămâni întregi în școală de dimineață până seara, stresati și disperați ca nu mai au timp nici de pregătiri suplimentare (neplătite nici acestea) cu a 8-a și cu a 12-a,pentru Evaluarea Națională, respectiv pentru Bacalaureat, de îndeplinirea sarcinilor de consultații săptămânale cu părinții, de ședințe cu părinții, de serviciu pe școală.
    Bine ca nu mai sunteți ministru, ca erați paralel cu munca unui cadru didactic de gimnaziu și de liceu.

    • Aveți mare dreptate, dar probabil undeva , cineva trebuue sa si justifice niste salarii. Este știut că în România, din păcate, atât elevii cât și părinții sunt interesați doar de note. Atâta timp cât la aceste evaluări ( mă refer la clasa a șasea) sau simulări ( aici mă refer la clasele a 12-a) notele nu se trec în catalog elevii nu și dau interesul. Spun acest lucru din experiența personală.

  3. Scuze, acum a intrat postarea inițială. Mulțumesc frumos.

  4. Teste total inutile, nu demonstreaza nimic si nu folosesc la nimic. Profesorii de gimnaziu isi pierd timpul corectand si scriind tone de hartie pentru NIMIC. Nu au nicio legatura cu testele PISA sau cu Examenele Nationale. Domnul Miclea,ca toti ministrii educatiei de dupa 90, a dorit sa vina cu ceva nou care, ca si alte masuri introduse de alti ministrii a dus la haosul din educatie. Si culmea, profesorii sunt de vina! Ar trebui ca si ministrii sa dea un examen ‘de titularizare’ pentru a ocupa postul. Poate astfel nu ar mai venii fiecare cu idei aberante!

  5. La nimic. Nu servesc la nimic. Cel puțin pentru biologie, disciplina pe care o predau.