Home » Articole » Funcționează automotivarea de tip “fac tot ce pot”? Da, cel puțin la elevi și cel puțin la matematică – studiu olandez

Funcționează automotivarea de tip “fac tot ce pot”? Da, cel puțin la elevi și cel puțin la matematică – studiu olandez

08 mart. 2020
Funcționează automotivarea de tip “fac tot ce pot”? Da, cel puțin la elevi și cel puțin la matematică – studiu olandez
Foto: Freepik.com
Ascultă articolul

Exerciții simple de automotivare, de tipul “pot să fac asta” sau “voi face tot ce pot”, pot să îmbunătățească rezultatele la matematică pentru elevii cu un nivel redus de încredere în abilitățile lor la această materie. Pe de altă parte, alte forme de automotivare, de tipul “chiar sunt bun la treaba asta”, nu duc la o creștere a performanței.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Acum, acest lucru este verificat printr-un studiu realizat în Olanda și publicat recent de Societatea pentru Cercetare în Dezvoltarea Copiilor din SUA, studiu citat de Edutopia.

Cercetarea a fost realizată pe un grup de peste 200 de elevi cu vârste de 9-13 ani (clasele 4-6) din mai multe comunități olandeze. El a încercat să analizeze cum reacționează elevi cu un nivel redus de încredere în sine, pe o temă dată (“credințe negative de competență”), când se încurajează în gând.

 

 

 

Comentarii

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Top Articole