G4Media.ro

FLORA devine The Lighthouse – Casa festivalului Lights On – The Night-Art…

FLORA devine The Lighthouse – Casa festivalului Lights On – The Night-Art Festival. Începe o nouă eră dedicată transformării

FLORA devine The Lighthouse – Casa festivalului Lights On – The Night-Art Festival. Începe o nouă eră dedicată transformării

Asociația Daisler deschide ușile unui loc emblematic, cu o istorie aparte în Timișoara. Restaurantul FLORA se transformă și devine în această toamnă The Lighthouse – prima casă din România dedicată luminii, amenajată în cadrul The Night-Art Festival.

Intrăm astfel într-o nouă eră, marcând începutul unei transformări spectaculoase a pavilionului. Totul, ca un simbol al angajamentului de a modela un oraș strălucitor, într-un spațiu în care creativitatea și inovația se vor intersecta cu poveștile fascinante ale orașului de pe Bega.

Legendarul loc de întâlnire din Timișoara care a fost martor la mișcarea flower power a anilor ’60-’80 și care a rămas în amintirea noastră un simbol al vremurilor de libertate și creativitate, renaște într-o manieră spectaculoasă în cadrul The Night-Art Festival. The Lighthouse este punctul de plecare al unei noi povești – o poveste despre ceea ce vom face pentru viitorul orașelor.

“Am gândit Lights On ca un proiect curajos de explorare urbană. La Timișoara, în anul Capitalei Europene a Culturii ne-am promis că vom fi mai curajoși în abordare, drept urmare am visat o casă a festivalului, un loc în care timișorenii să vină și să ne cunoască, dar totodată un loc pe care ei îl iubesc necondiționat. Am identificat acest loc ca fiind FLORA – un restaurant de-a dreptul legendar situat pe malul Begăi, în inima orașului. Un loc care capătă un alt sens prin lumină”, spune Andi Daiszler, directorul festivalului Lights On.

The Lighthouse nu este doar un spațiu fizic, ci un concept, un loc care va găzdui lumină și înțelegere. Aici vor fi organizate dezbateri și conferințe menite să aducă noi perspective asupra mediului urban și să promoveze o dezvoltare sănătoasă a culturii nocturne. The Lighthouse va fi un loc de întâlnire pentru cei curioși și pasionați de artă și cultură, un loc pentru discuții cu sens, descoperiri artistice inedite și chiar performance-uri la ceas de seară.

„Suntem încântați să găzduim The Lighthouse – Casa festivalului Lights On – The Night-Art Festival. Acesta este un prim pas spre reluarea activității la Flora și ne bucurăm de multitudinea de evenimente atât în clădirea de pe Bega, cât și în orașul nostru activ, european, Timișoara.” – Emil Cristescu, BEGA

“Bega este o resursă valoroasă, iar proiectul Lights On pune reflectoarele pe aceasta. Este încă un motiv care ne face mândri că putem susține astfel de proiecte. Toți cei care trec pe malurile Begăi vor descoperi locuri incredibile ale orașului prin intermediul instalațiilor spectaculoase în spații deschise. Este și unul dintre proiectele care completează Celebrarea Orașului, eveniment construit în jurul Canalului Bega”, a spus Alexandra Rigler, directoarea Centrului de Proiecte

Show-uri live în care banda adezivă se transformă în artă, dialoguri cu artiști talentați, ateliere despre sustenabilitate, expoziții foto atipice, prezentări, dar și dezbateri publice despre iluminatul urban sau despre impactul festivalurilor în comunitate, toate sunt parte din programul The Lighthouse.

Pentru mai multe detalii și pentru a explora surprizele pregătite în cadrul festivalului, vizitați www.night-art.ro.

Evenimentul este imaginat și adus la viață de către Asociația Daisler.

Transformarea spațiului este posibilă prin implicarea MBR Electric, Caralux, Eglo, Benq, Signify și Pepsi.

Mulțumiri pentru găzduire, BEGA.

_ _ _ _ _ _

Proiectul face parte din Programul cultural național Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în anul 2023 și este finanțat prin programul LightFest +, derulat de Centrul de Cultură și Artă al Județului Timiș, cu sume alocate de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Culturii.

Sponsorii Lights On – The Lighthouse sunt: BEGA, ATP Motors, Caralux, Pepsi, MRB Electric

Partenerii proiectului sunt: Asociația In-Edu Timișoara, Centrul Cultural German Timișoara, Centrul Cultural Clujean, Universitatea de Vest Timișoara, Universitatea de Artă și Design Cluj-Napoca, Universitatea Politehnică Timișoara, Bega Grup, Signify, Eglo, Fundația Hațegan.

Partenerii de comunicare sunt: Getica OOH, Galeriile Aushopping, Kiss Fm, Euromedia, Pressone.ro, G4Media.ro, World Wide Print, Daisler Print House_ _ _ _ _ _

Informații suplimentare:

Andi Daiszler
0726 949 141 / andi@lightsonromania.com

Gabriel Aldea-Turcu
0748 188 859 / gabi@lightsonromania.com

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează