G4Media.ro

VIDEO Firea a anunțat o ”premieră națională” în București: Autobuzele pot circula…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

21 comentarii

  1. Ar fi de râs, dacă n-ar fi de plâns.

    • pt # kondensatorii „atotstiutori”

      Buses and trams sharing Melbourne’s roads

      In 2003

      Andrew Somers published a paper titled

      Improving Utilisation of Existing Public Transport Infrastructure

      by Allowing Bus Access to Tram Rights-of-way,

      which looked into the infrastructure issues faced.

      An interesting setup can be found on Queensbridge Street in Southbank – trams and buses share the concrete covered tracks that run along the centre of the road, away from pesky cars.

      https://wongm.com/2015/03/shared-bus-tram-lanes-melbourne/

  2. Urmatorul pas: telegondola. Trebuie modificat codul aerian.
    Ce stupid, ce tam-tam, ce praf .
    Chiar de praf si de noxe cand scapam legal? Cu masuratori. Masinile care polueaza peste limita admisa sa nu fie lasate in trafic. Zi-de-zi

    • Cel mai mult ne polueaza cei care ne fura. Dupa doua saptamani in care a plouat si au fost spalate strazile iar nivelul de particule din aer a fost la minim, a reinceput campania de inlocuit borduri neuzate pe Bd Timisoara lasand in urma un strat gros de praf pe carosabil.
      Acel praf va fi ridicat in aer de catre masini (inclusiv masinile electrice ridica praful) si va fi respirat de pietoni si localnici pentru mult timp de acum inainte.

  3. O prostie la fel ca „revolutia in trafic” anuntata de Firea cand toata schimbarea se rezuma la a instala semafoare cu verde intermitent la dreapta in mai multe intersectii, o masura cu beneficii discutabile.
    Daca linia de tramvai este pe centrul drumului iar autobuzul urmeaza sa vireze dreapta va taia toate benzile pe care circula masini, intr-o intersectie nesemnalizata, ar avea prioritate, asa cum au tramvaiele deci ar tine traficul pe loc. Iar daca autobuzul nu are prioritate, pierd calatorii din autobuz deoarece aceasta manevra va lua mai mult timp decat atunci cand banda de autobuz e pe marginea drumului.
    La virajul la stanga, daca banda de autobuz este pe centru, scade raza de bracare facand manevra mai dificila pentru soferii de autobuz.
    Daca se defecteaza un tramvai sunt blocate si autobuzele.

    • Super observații!
      Și unde mai pui că în 2 ani niciun membru al echipei care a desăvârșit idioțenia asta, nu s-a gândit la trecerea autobuzelor prin intersecții!

  4. Uraaaaa, firea de voluntari de descoperit apa calda.
    Te doare mintea…

  5. deci in afara modificarii codului rutier voi nu ati facut nimic. modernizari, decongestionarea traficului, nimic. a-ti folosit ceea ce nu e normal, si acum va bateti cu caramida in piept. cate milioane a costat modificarea codului rutier?

  6. Este noaptea mintii! Unde s-a mai pomenit asa ceva? O sa ma duc sa vad cu ochii mei, cum funtioneaza chestia asta. se tin autobuzele dupa tramvai sau tramvaiele dupa autobuz?Merg si inele si altele cu aceiasi viteza?Asta, nu este sanatoasa la cap!

  7. Unde-i miticul @Stefan, care imi e explica cum Bucurestiul produce 26% din PIB si cum Fierea nu ar fi castigat daca erau 2 tururi de alegeri, sa-mi explice si acum, cum se circula pe linia de tramvai? Primul e autobuzul sau tramvaiul? Sau poate, intercalate, un autobuz intre 2 tramvaie? Totusi se dovedeste a mia oara, ca bucurestenii si-au ales matracuca dupa mintea lor. Sa adaug si un Q.E.D?! 🙂

  8. Asa este cand incape orasul pe mana unor incompetente. Si la mine la Paris, este acelasi lucru insa, macar 1/3 din oras este curat, linistit si primarita nu are nici un cuvant de spus.

  9. Ei poarta masca, dar in autobusul 104 ieri de douar ori, grupuri mari de oameni fara masca. L-a observatia adusa soferului, acesta a raspuns sec: „Si ce vreti sa le fac eu”…deci soferul nu are si nu va avea mai multa autoritate cu uniforma, ci doar cand va opri busul si „Jos cei care nu aveti masca”!
    In rest, de autobusul pe linia de tramvai…dupa ea potopu!

  10. Mai vorbim dupa ce ramane primul autobuz defect pe linia de tramvai.
    Si o sa fie distractiv si unde se desparte traseul autobuzului de sina de tramvai si autobuzul trebuie sa ajunga pe prima banda. Om vedea…

  11. DEGEABA!!!Firea și ideile sunt…de la psd!!!

    • Sistemul āsta functioneaza in Germania foarte bine.

    • @Pop A, pai atunci m-am linistit. Ca Bucurestiul arata fix ca un oras din Germania.
      Asa ne-a aburit Firea si cu companiile municipale, ca a luat ea modelul din Viena. Doar ca toate cunostintele pe care le-a angajat dupa, le-a luat din Voluntari. Si lumea inca o mai crede…

  12. probabil autobuzul o sa stea pe tramvai,gen o sa calareasca tramvaiul,si apoi iese un troleibuz

  13. Si asta e rau pentru ca…?

    Ca de gandacii rezistaci m-am saturat sa aud argumente…

  14. am incercat sa ma uit la clip, nu pot, nu pot sa o vad pe scorpia asta … a facut un mare kkt nimic deosebit….

  15. @ george

    tu in ce oras locuiesti ?

    tu ai habar cat timp pierd cei din bucuresti care merg cu autobuzele ?!

    cate intersectii nesemaforizate exista in bucuresti ?

    scoti exceptia in fata

    focul a omorat si va omori oameni.

    fa mata o petitie sa interzicem focul