G4Media.ro

E.ON anunță finalizarea ”autostrăzii electrice” pe ruta Iași-Gheorgheni-Târgu Mureș: 7 stații de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Excelent!
    Dupa cum vedeti, au urmat ruta logica, adica de la Targu Frumos au luat-o nu spre Targu Neamt si spre Romana si apoi Piatra Neamt, Tasca (langa Bicaz) si Ghorgheni. Nu precum actualul plan ilogic prin Targu Neamt unde portiunea prin relief montan este mai lunga. Grosul populatiei se afla intre Targu Frumos – Roman – Piatra Neamt, in plus portiunea Targu Frumos Roman deserveste si circulatia intre Suceava si Bacau, si prinde si o parte din circulatia spre Vaslui. Nu degeaba cele mai multe incarcari au fost la Roman.

  2. Corectez: … au luat-o nu spre Targu Neamt CI spre Roman.

  3. Ar fi fost ok daca faceau mai intai autostrada si apoi statiile electrice.
    Aceasta retea de statii de incarcare este menita sa incurajeze vanzarile de masini electrice. Totusi pentru economia locala beneficiile sunt prea mici, reteaua fiind destinata pentru turism si mai putin pentru transportatori. Chiar si acei cativa transportatori care folosesc masini mici pe rute regionale nu vor tolera pauze de reincarcare de pana la 1h in timpul programului.

    • Care ei „faceau”, ca sunt entitati diferite. Aici statul Roman nu si-a facut treaba, iar mediul privat nu mai are rabdare si o ia inainte – ceea ce este normal. Nu este vina privatilor ca fac un lucru bun inaintea statului – ba din contra, ma bucur ca au luat-o inainte.
      Probabil stii deja asta, dar trebuia sa scrii cu precizarile de rigoare.

    • Este vorba de CE, proiectul este cofinantat de Comisia Europeana cu 18,84mil eur. Suma este prea mica pentru a face autostrada dar ordinea fireasca este alta, este ca si cum cineva mi-ar dona o husa de iPhone 11 dar eu nici macar nu am iPhone.
      Banii sunt dati ca sa stimuleze vanzarile la masini electrice, practic se vor intoarce in conturile bmw, vag, audi, renault etc

  4. In urmatorii 20 de ani mașinile electrice vor fi doar o încercare. Tehnologia actuală nu e viabilă.