G4Media.ro

Doi morți și trei răniți grav după ce bucăţi dintr-un pod de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

15 comentarii

  1. cei mai agresivi si periculosi pentru ceilalti sunt soferii de tir!

    • Legătura fiind la Podu-Olt…..

    • Dar si soferul micobuzului a gresit. Trebuia sa incetineasca si sa evite sa treaca zona podului in acelasi timp cu transportul de utilaj agricol atunci cand din sens opus a vazut ca vine namila aia mare. Sunt multe accidente cu utilaje la treceri pe sub poduri.
      Sunt curios daca grinda limitatoare de inaltime avea inscriptionata inaltimea maxima admisa.
      In plus Soferul Transportatorului trebuia sa stie inaltimea maxima masurata cu ruleta de la sol a utilajului agricol.

  2. Șoferii de TIR sunt teroriștii șoselelor. Toți care vin de la un drum mai lung se plâng nu de starea drumurilor, ci de comportamentul șoferilor de TIR.

  3. Este corect ce ati postat; dar , legat de articol, comportamentul soferului de TIR este irelevant; daca inaltimea permitea sa treaca, daca era semanlizata si se incadra in maximul admis- 4,5 m, atunci nu are vina; nu putea sa opreasca, sa coboare si sa masoare inaltimea podului. Daca avea inaltime mai mare la camion, decat cea permisa, atunci raspunde si este de neiertat. Daca se incadra, trebuie verificata starea podului si vazute responsabilitatile celor care erau insarcinati cu asta.
    Oricum, pacat. Dumnezeu sa ii odihneasca pe cei decedati fara vina!

  4. Cred, totusi, ca localitata e Tarcau, nu Tacau… Hai sa verificam inainte g4media

  5. Nu soferul de camion e vinovat, ci starea deplorabila a drumurilor. Cum sa ai un limitator de inaltime care pica atunci cand e pus in functiune? Ala ar trebui sa ramana acolo si sa forteze tot ce e mai inalt decat limita impusa sa treaca pe sub el, ca sa nu acroseze podul.
    Ala e pus acolo sa protejeze podul, nu sa omoare pe cei care trec pe sub el.

    Cine a trecut prin zona stie foarte bine cum arata toate trecerile alea, jalnic. Cam la fel in toata tara.

  6. De vină sunt cei care trebuiau să pună indicatoare care să indice gabaritul și înălțimea permisă pentru trecere

    • De vină sunt cei care trebuiau să pună indicatoare care să indice gabaritul și înălțimea permisă pentru trecere, drulă prulă e de vină

  7. De vină sunt cei care trebuiau să pună indicatoare care să indice gabaritul și înălțimea permisă pentru trecere, drulă prulă e de vină

  8. Rolul limitatoarelor de înălţime ar fi tocmai sa previna astfel de accidente. Ar trebui dublate de limitatoare usoare, din fibre sintetice, la distanta suficient de mare de pod pentru a opri in siguranta.

  9. Mai ține minte cineva cum un bou a reușit să doboare pasarela pietonală de la Tâncăbești (DN1) omorând nevinovații dintr-un autoturism?
    Dacă ar fi fost linșat sau atârnat într-un copac să fie văzut de cei care trec pe acolo, puteți fi siguri că nici un șofer nu ar umbla fără ruletă la el, să verifice de trei ori înălțimea încărcăturii înainte de a porni.
    Demult am văzut pe unul care a dezumflat roțile ca să scadă înălțimea cu vreo 10 cm la trecerea pe sub un pod de cale ferată. Azi toți sunt pricepuți nevoie mare…

    • Asta cu desumflatul rotilor e trecuta in chestionar. Asa se face, dupa ce trece le umfla la loc.