Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Profilul cel mai răspândit de elev român “cu potențial” de creștere excelentă arată cam așa: copil receptiv, cu atenție bună, dar oscilantă pe sarcini repetitive, interesat de nou și flexibil în trecerea de la o cerință de lucru la alta, sociabil, foarte motivat de reflecția sa în ochii celorlalți, cu capacitate medie și bună de abstractizare, cu limbaj în dezvoltare, dar eficient în transmiterea ideilor, dinamic; îi place să construiască, să lucreze în echipe cu alți copii, spontan, creativ și intuitiv.
Cu toate acestea, școala și stilul nostru de a construi deprinderi și forma competențe, îl văd pe acest copil ca “superficial, neatent, scrie cu greșeli, nu-și citește textul problemei cu atenție, deranjează uneori ora. Copil de nota 6-7 sau mai jos.”
De ce?
Citește articolul integral pe Edupedu.ro.
Pentru ca asta e sistemul de invatamant sovietic. Trebuie sa fii obedient, sa stai in banca ta, sa nu ai initiative, sa nu gandesti, sa nu comentezi, sa nu contesti!
„sistem” cretinoid,
triplat de camere-la-bac si pochi la gradi
c-asa se face (re)fo’ma
E ce merită românii. Când românii vor cere altceva, va fi altceva. Momentan, nimănui nu-i pasă.
Citez „Nu ințelegem că modul de operare a minților umane se schimbă de la o generație la alta”
Bă, a-dică?!? Care este modul de operare a mintii umane in prezent si cum se masoara diferentele fata de cele de acum 30 de ani (sa zicem)?
PS: Sa se noteze ca sunt indulgent si nu intreb „Ce este mintea si unde isi are sediul?” 🙂