G4Media.ro

Dacia anunță că noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway se adresează…

Dacia anunță că noile modele Logan, Sandero și Sandero Stepway se adresează ”clienților” pragmatici

Noile modele Logan, Sandero şi Sandero Stepway se adresează clienţilor pragmatici, tot mai atenţi la achiziţiile pe care le fac, a afirmat vineri, la Titu, Daniela Copaciu, brand manager Dacia în România.

  • „În acest context dificil, în acest context fără precedent în care provocările mobilităţii viitoare ne îndeamnă către un consum mai responsabil, clienţii devin din ce în ce mai pragmatici şi mai atenţi atunci când vine vorba de achiziţiile viitoare. Dacia (…) este tot timpul alături de clienţii săi, propunând achiziţii inteligente, maşini moderne, fiabile, robuste, la un preţ imbatabil. (…) Ne pregătim să lansăm cea de-a treia generaţie, trei noi vehicule care se impun prin aspectul modern, prin echipamentele şi tehnologiile moderne care se regăsesc la bord. Cea de-a treia generaţie de vehicule va fi produsă în cele trei situri tradiţionale. La Piteşti vor fi produse noul Logan şi noul Stepway, la Uzina Tanger din Maroc vor fi produse noul Stepway şi noul Sandero, iar la uzina de la Casablanca vor fi asamblate toate cele trei modele”, a declarat Daniela Copaciu într-o conferinţă de presă organizată cu ocazia unui test drive pentru jurnalişti.

Reprezentanta producătorului auto a subliniat că, pe lângă motorizările fiabile, designul modern şi dotările multimedia, la noile modele s-a pus accent şi pe siguranţă.

„O atenţie deosebită a fost acordată atât siguranţei active, cât şi siguranţei pasive, care au fost îmbunătăţite. O să fac referire la sistemul automat de frânare de urgenţă (…). Un alt dispozitiv important adăugat este senzorul de unghi mort, care este util atât în oraş, cât şi pe autostradă, asistenţa la parcare (…). Pe lângă siguranţa activă, siguranţa pasivă a fost de asemenea îmbunătăţită. Am să fac referire la structura ranforsată pentru şocurile frontale şi laterale, la cele şase airbaguri disponibile pe noile modele (…), centurile de siguranţă care sunt pretensionate pirotehnic şi care aduc un plus de protecţie”, a spus Daniela Copaciu.

La rândul său, Mihai Bordeanu, director de marketing pentru Dacia în cadrul Grupului Renault, a precizat că toate autovehiculele vor avea aceleaşi dotări de siguranţă, indiferent de nivelul de echipare.

„Pentru noi, cel mai important este cel mai bun raport calitate-preţ, practic, redefinirea esenţialului. Sunt acele elemente pe care trebuie neapărat să le avem în maşină, aşa-zis strictul necesar. Asta înseamnă că va trebui să facem nişte alegeri, asta înseamnă că va trebui să adoptăm anumite tehnologii şi elemente, dar totodată să nu adoptăm altele”, a spus Mihai Bordeanu.

Dacia a pus la dispoziţie pentru test drive pe şosea modelele Sandero şi Sandero Stepway, în mai multe variante de motorizare. De asemenea, jurnaliştii au putut testa în poligonul de la Titu şi modelul Logan.

***

Producătorul auto Dacia a prezentat la sfârşitul lunii septembrie primele detalii despre noile modele Logan, Sandero şi Sandero Stepway, care vor fi disponibile cu două motorizări pe benzină şi una mixtă, benzină şi GPL.

Potrivit unui comunicat transmis atunci de Dacia, motorul SCe 65 în 3 cilindri cu capacitatea de 1,0 litri, atmosferic, cuplat cu o cutie de viteze manuală cu 5 trepte, va fi disponibil doar pe modelele Logan şi Sandero, nu şi pe Sandero Stepway.

TCe 90, motor în 3 cilindri cu capacitatea de 1,0 litri, echipat cu turbocompresor, este disponibil în două versiuni – cu o cutie de viteze manuală cu 6 trepte sau cu o cutie de viteze automată CVT.

TCe 100 ECO-G, un motor nou în gamă, având 3 cilindri, capacitatea de 1,0 litri, echipat cu turbocompresor şi cu alimentare mixtă benzină/GPL, este cuplat cu o cutie manuală cu 6 trepte.

Dacia preciza că aceste motorizări respectă normele Euro 6D-Full, care vor intra în vigoare la 1 ianuarie 2021.

De asemenea, noua platformă modulară CMF, utilizată de noile modele Logan, Sandero şi Sandero Stepway, oferă o rezistenţă sporită şi o rigiditate mai bună în condiţiile unei greutăţi reduse. Ea asigură diminuarea emisiilor poluante, răspunzând astfel exigenţelor mai severe atât în materie de norme de poluare, cât şi de comportament în caz de impact.

Noile modele sunt echipate în serie cu sistem de aprindere automată a farurilor şi pot avea, în funcţie de nivelul de echipare, acţionare automată a ştergătoarelor de parbriz. Pentru o mai bună vizibilitate, farurile beneficiază de tehnologia LED.

Alături de limitatorul de viteză şi de sistemul ESP de ultimă generaţie, disponibile în serie, precum şi de regulatorul de viteză cu comandă la volan disponibil în funcţie de nivelul de echipare, sunt disponibile sisteme de asistenţă la conducere de ultimă generaţie – frânare automată de urgenţă, senzor de unghi mort, asistenţă la parcare şi asistenţă la plecările din rampă.

Logan, Sandero şi Sandero Stepway sunt echipate în serie cu şase airbaguri şi dispun de centuri de siguranţă cu limitator de efort şi pretensionare pentru toate locurile. În plus, este disponibil sistemul de apel de urgenţă în caz de accident.

Sunt disponibile trei sisteme multimedia, Media Control, Media Display şi Media Nav, ultimul dispunând de sistem de navigaţie şi de conectivitate wireless pentru Apple CarPlay şi Android Auto.

Indiferent de nivelul de echipare, modelele dispun în serie de un suport pentru smartphone, un ecran pentru calculatorul de bord şi comenzi la volan ale regulatorului şi limitatorului de viteză, precum şi de senzor de lumină şi aprindere automată a farurilor.

Potrivit producătorului auto, noul Logan oferă un confort sporit şi un spaţiu interior record, în timp ce designul exterior al noului Sandero evocă în egală măsură modernitate şi robusteţe, păstrând proporţiile generale ale predecesorului său. Sandero Stepway rămâne modelul crossover al gamei Dacia, din punct de vedere vizual, diferenţele faţă de noul Sandero fiind mult mai evidente.

Preţurile pentru a treia generaţie a modelelor Dacia vor porni de la 8.400 de euro în cazul noului Logan, de la 8.600 de euro în cazul noului Sandero şi de la 12.050 de euro în cazul noului Sandero Stepway.

Pentru Logan, preţurile variază între 8.400 de euro (TVA inclus) pentru versiunea Access, cu motorul SCe de 65 CP şi 12.950 de euro (TVA inclus) pentru versiunea Comfort, echipată cu motorul TCe 90 CVT.

Sandero Access, echipat cu acelaşi motor SCe de 65 CP, este disponibil la preţul de 8.600 de euro, în timp ce versiunea Comfort cu motorul TCe 90 CVT are un preţ identic cu cel al versiunii echivalente a modelului Logan.

Modelul Sandero Stepway este propus în două versiuni de echipare (Essential şi Comfort), cu motoarele TCe de 90 CP şi ECO-G de 100 CP. Preţurile variază între 12.050 de euro (TVA inclus) pentru versiunea Essential, cu motorul TCe de 90 CP şi 14.050 de euro (TVA inclus) pentru versiunea Comfort, cu motorul TCe 90 CVT.

Noile modele pot fi comandate în reţeaua de agenţi autorizaţi Dacia din întreaga ţară şi primele livrări sunt programate în cursul lunii decembrie.

sursa: Agerpres.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

7 comentarii

  1. Si de ce e cuvantul „clientilor” intre ghilimele?:)
    Au sarit de la „pragmatici”, ca puricii?

  2. bun pt romanashi, sicrie scumpe pe 4 roti

  3. Oamenilor pragmatici nu le place confortul? Vad ca interiorul e la fel de spartan ca un Megane din anii 2000. In afara de un multimedia cu touch si navigație sa iti ia ochii, cu grafica si funcționalitate mult sub concurenta, nu are nimic in plus.
    Scaunele te rup de spate, siguranta pasiva si activa e mult sub media industriei.
    Poate sunt ieftine, dar totuși siguranța pasagerilor nu ar trebui sa depinda de asta!

  4. Am luat eu un Sandero Stepway in 2013 si a murit de doua ori in perioada asta.

    Prima data a cedat sistemul electric de am ramas cu ea in intersectie, a doua oara s-a stricat cutia de viteze de a trebuit sa mai bag cateva mii de euro in ea.

    Dupa parerea mea, Dacia nu e o marca fiabila. Platesti putin, primesti putin.

  5. Dacia va da lovitura cu motorul de 1.0mpi de 65cp :))),nu era destul de slab cel de 73cp care daca dai drumul la aer vara nu poti face o depasire in siguranta iar la viteze de peste 120km/h nu te mai intelegi om cu om in masina…deja la 14.000€ ne gandim la alte variante nu la logan produs in Romania pentru oameni „pragmatici”.

    • Bine zis.
      Logan la peste 12 mii EUR? Cu garantie max. 6 ani la tabla?

  6. Puteau perfecționa motorul nemuritor de 1.4 cu un eventual upgrade electronic și o evacuare cât de cât, puteau obține și economie și putere din el iar pe gpl cu ceva turbină intercooler și o instalație electrică mai fără chitră, puteau scoate un motor bun de 110,120cp la nevoie care să ducă 300.000. Cu plasticărai mai mult pe fețe de uși, aripi și alte ruginibile și o caroserie care să taie aerul mai bine, scoteau o mașină. Așa, cu tablă de 0,2 pe ea și un motor mic și chinuit, o ia pe urmele Fordului de nu mai bagă lumea bani în ei. Profitul, fir-ar al dreaq, te lasă fără clienți. Când s-or trezi, o să se roage de guvern de o naționalizare, ca-n ’80. La banii ăștia preferă oricine a avut volan în față preferă un sh.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.