G4Media.ro

Cum schimbă piața auto decizia Parlamentului European de a interzice mașinile noi…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. „Nevoia scăzută de reparații va duce la dispariția multor service-uri auto.” care oricum lucrau fara factura, de multe ori fara autorizare rar, daca nu au firma expusa pe vizibil politia locala nu are ce comenta la ce face omu in garajul lui.
    Sa fim seriosi, pe Producatori ii intereseaza sa functioneze masina cat e in garantie iar apoi sa primeasca bani din piesele de schimb, consumabile. La serviceurile lor e suficient sa se priceapa mecanicii sa vopseasca perfect exteriorul

  2. Concluzie: mai bine facem să dispară obsedații verzi din PE și revenim la decizii care să țină cont de realitatea din teren nu de prostiile Gretei!

  3. Cu cât învestim mai mult în automobilul personal și in rutier cu atât o să circulăm mai prost. Acum 15 ani se circula mult mai bine pe rutier, feroviar nu mai zic și cu autocarul. Ce s-ar întâmplat în 15 ani?! S-au înmulțit automobilele! Nu motorizarea e problema ci numărul mare ar automobilelor! Sunt prea multe!