G4Media.ro

Cum ar arăta traficul în Capitală, cum s-ar circula cu STB-ul și…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Singurul program realist care presupune și sursele de finanțare (nu Invenții și alte fantasmagorii) este al lui Nicușor Dan. Este singurul care știe cu adevărat ce face, restul propaganda ca sa pună mâna pe Pușculița Bucureștiului și s-o devalizeze (burduja are exemplul tatălui de la Bancore, firea este mâna in mâna cu mafia Imobiliara și tot ce o interesează este propria imagine, iar Piedone de-a așteaptă sa-si aducă tot clanul si la primăria Capitalei sa sugă bugetul pe toate părțile).

  2. Chiar e doar o pierdere de timp sa citim ce propun toti oamenii varanului! Promisiunile lor valoreaza fix zero, ca si pana acum.
    Machete de spitale, Romania educata, atragerea de fonduri, cresteri de pensii si salarii, vrajeala ieftina, poate mai pune botul careva!
    Singurii credibili raman Nicusor Dan si Dreapta Unita.

  3. N-am vazut nici un candidat care sa spuna: parcarile asa zise ‘park and ride’ de la marginea bucurestiului, construite cu 50 milioane de euro s-au dovedit inutile pt ca sutn GOALE! Haideti sa construim parcari in zonele mai CENTRALE, de exemplu: Piata Romana, Piata Victoriei etcsau in cartierele aglomerate. Sunt praf toti

    • Mai multe parcări în centru nu ar face decât să aglomereze și mai mult centrul iar bulevardele au o capacitate limitată oricâte pasaje și parcări ai face.
      Oamenii trebuie încurajați să-și lase mașinile la park and ride prin oferirea unui transport în comun de calitate. Dacă un număr suficient de mare de oameni va folosi transportul în comun bulevardele și parcările din centru vor fi mai libere pentru cei care chiar n-au de ales și trebuie să folosească mașina.

  4. E o problema ciudata cu transportul in comun si masinile. De ex, daca vreau sa merg de la lujerului la mihai bravu, oricat de aglomerat ar fi traficul, fac cu cel putin 20 min mai putin cu masina decat cu stb/metrou. La fel si de la stadionul giulesti la piata sudului, sau de la 13 sept pana in pipera. Din pacate nu ma pricep la asta insa mai putine stopuri/rosu mai scurt pt transportul public sigur ar ajuta. Efectiv masinile au mai multa prioritate la semafoare decat transportul public.

  5. Nu credeti ca lumea s-a saturat de promisiuni de peste 33 de ani ? Inafara de Nicusor Dan care chiar a inceput lucruri si chiar face si ar fi facut mai mult daca nu lasa primaria in groapa doamna Firea, toti sunteti o apa si-un pamant si tot faceti parte din aceleasi grupuri de interese