G4Media.ro

Contractul pentru construirea centurii Mihăileștiului, reziliat

Contractul pentru construirea centurii Mihăileștiului, reziliat

Trei s-a dovedit o cifră cu ghinion pentru centura Mihăileștiului. Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a cerut rezilierea contractului pentru construcția șoselei ocolitoare de numai 3 kilometri la 3 ani de la semnarea contractului, în condițiile în care s-au realizat doar 30% din lucrările necesare.

Decizia, potrivit unui comunicat al Companiei de Administrare a Infrastructurii (CNAIR), a fost luată după o vizită a ministrului Răzvan Cuc astăzi pe șantier, când a constatat că “utilajele și muncitorii lipsesc, în condițiile în care lucrările ar fi trebuit să fie finalizate încă din anul 2017”.

După finalizarea procedurilor de reziliere, lucrările la centura orașului Mihăilești vor fi reluate de CNAIR în regie proprie.

Contractul pentru realizarea șoselei ocolitoare a fost semnat în iulie 2016. Spaniolii de la Copisa Constructora s-au angajat atunci să realizeze lucrarea pentru 31,35 milioane lei. Proiectul este finanțat din fonduri europene.

Proiectul prevede construirea unui drum național cu câte 2 benzi pe sens cu o lungime totală de 3,18 km, dar și realizarea a două intersecții tip giratoriu, care ar urma să asigure legături cu DN6 și DJ 412A.

Mai multe despre problemele apărute în derularea acestui contract puteți citi aici.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

7 comentarii

  1. Ăsta e Mihăileștiul de Giurgiu, pe unde trecea Mandea cu 125 km/h??

  2. Este ceva de neimaginat, de neînțeles!! Cum se poate sa nu se construiască 3 km de drum în 3 ani? Da, sa nu poți construi un drum de 3 km in 3 ani, asta da, performanta!
    Super! S-o țineți tot așa!

  3. Oricine poate fi minustru in locul lui Cuc pentru ca oricine poate rupe un contract.

    • Bună asta!!
      🙂 🙂 🙂
      Trebuie să facă și el ceva, măcar zgomot, să arate că se implică, că există…
      Și dacă nu poate face un contract, îl desface…mai ales că poate renegocia parandărătul

  4. Bine ca l-au reziliat. In fiecare duminica incepand cu ora 4 e coada de 5 km inainte de Mihailesti din cauza drumului care avand o banda pe sens nu poate prelua traficul. Coada dispare dupa mijlocul orasului unde incep cele 2 benzi pe sens. Chiar ma uitam anul asta ca nu e picior de muncitor pe acolo si ca pe placuta investitiei scria ca se termina in 2017. Daca nici macar drumul spre Alexandragnea si Dancilesti nu il poate face PSD ce sa mai zicem de alte realizari marete. E aur curat centura aia care evita Mihailestiul pentru zona de unde se coboara analfabetii care ne conduce.

  5. Cred ca ar putea evita pe viitor asemenea situatii daca s-ar utiliza un sistem de punctaj la lucrare. Daca ai terminat lucrarea in timp se dau 50 de puncte, daca ai lucrat conform planului alte 50, daca ai terminat inainte de termen si lucrarea a fost receptionata alte puncte, daca in schimb nu ai terminat la timp -50 de puncte, daca nu ai remediat problemele alte -50 de puncte. Aceste puncte sa fie alocate pentru fiecare firma dintr-o asociere astfel incat atunci cand la urmatoarea lucrare se vor asocia altfel, aceste puncte sa se adune de la fiecare firma si, mai mult, sa fie valabile pentru un timp de 20-30 de ani . La o licitatie va fi ca o condinditie eliminatorie sa ai un anumit numar minim de puncte, plus, sa nu ai in acelasi timp mai mult de 2 lucrari, plus, sa ai angajati permanenti la depunerea dosarului pentru licitatii un numar de 200-300 de oameni in functie de complexitatea lucrarii, plus, sa ai un numar de utiliaje. Ma gandesc ca s-ar mai filtra dintre aceste firme neserioase…

    • Poti sa faci ca un catalog de lucrari cu diferite punctaje. Apoi la o lucrare de, sa spunem hidrocentrale, minimum de punctaj sa fie 2000, la o lucrare de autostrada 1000, la o lucrare de DN, 500, la o lucrare de drum judetean, 100 etc. Chiar as vrea ca un ministru, mama lui de ministru…sa vina cu idei, sa schimbe ceva. In opinia mea treaba lui nu este sa se plimbe pe santier ci, sa vina cu idei, sa imbunatateasca procesul, procedurile. Sa miste treburile intr-o directie.