G4Media.ro

Construirea unui pasaj pietonal subteran în Sectorul 3, criticată de un expert…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

9 comentarii

  1. Piața Sudului din sectorul 4 este un exemplu dezastruos în acest sens. Dacă ești pieton, ești considerat cetățean de mână a doua. Ai de ocolit zeci de metri coborând prin fel de fel de tuneluri insalubre, pentru a ajunge la câțiva metri distanță față de unde erai inițial.

  2. Singura soluție ar fi că Negoiță să își ia o șpagă mai frumoasa daca pasajul subteran ar pentru mașini. Până atunci cu pietoni la miros de peepee.

  3. Bani să iasă la prietenii lu Negoiță ca e nevoie la alegeri.

    Restul, cum ar fi utilitatea, nu contează.

  4. Pietonii si masinile se deplasează mai rapid. E o lucrare utila. Preferați firma care reasfalteaza capacele de canal prin București sau gropile abandonate ale lui ND?

  5. Mama, cati bani, pentru ce? Pentru trei ametiti care traverseaza acolo…si vorbesc in cunostinta de cauza, am mers in zona de sute de ori, la diverse ore ale zilei…inca un exemplu de bani aruncati pe fereastra, sau in buzunarul cui trebuie

  6. Ca tot ce se întâmplă prin zona și acest proiect este complet neavenit. Se încearcă „legarea” unui hub învechit de transport de o „hala” care trebuie sa „producă”. Dincolo de aspectele semnalate de urbanistul din articol, eu mă întreb cum poate costa un pasaj de 180m cât 5-6km de autostradă (cu pasaje) în câmpie. Sau cat 1.25km de autostradă cu tunel pe Sectorul Tg Mureș – Tg Neamț. Chiar cifrele astea nu sunt comparate? Cine face calcule de acest tip? La primarii se folosesc alte materiale decât prin munți? Săpătura are alte valori? Se folosesc cârtițe reale in locul celor mecanice? Poate așa…cu ceva cârtițe din vreo specie rară să fie explicabil…