G4Media.ro

Compania Aeroporturi, după cozile la automatele de parcare și la bagaje de…

Sursa Foto: Inquam Photos/ Autor: George Călin

Compania Aeroporturi, după cozile la automatele de parcare și la bagaje de pe Otopeni: Un sistem modern de plată va fi disponibil până la sfârșitul anului / Vom discuta săptămâna viitoare despre activitatea agențiilor de handling

Compania Națională Aeroporturi Bucureti anunță că un sistem modern de plată în parcările de pe aeroporul Otopeni va fi disponibil până la sfârșitul anului iar săptămâna viitoare sunt prevăzute discuții în ce privete activitatea agențiilor de handling.

Precizările companiei vin după ce G4Media.ro a scris că mai mulți pasageri au fost nevoiți să aștepte în noaptea de vineri spre sâmbătă, în jurul orei 1, mai bine de o oră jumătate pentru a putea ieși de pe aeroport, din cauză că bagajele ajung cu mare întârziere pe benzile transportoare iar în parcarea aeroportului, ticsită de mașini, existau doar două automate de validare a jetoanelor de parcare.

Contactată de G4, conducerea CNAB a declarat că este în curs modernizarea sistemului de plată printr-un contract la care ordinul de începere a fost dat în aprilie 2021.

”Conform estimărilor, la parcarea Sosiri, un sistem modern de plată va fi disponibil până la sfârșitul anului. În ceea ce privește activitatea agenților de handling, sunt prevăzute săptămână viitoare discuții împreună cu Autoritatea Aeronautică, pentru îmbunătățirea serviciilor oferite de aceștia (spre exemplu, manipularea bagajelor sau transferul călătorilor către aeronave). Reamintim că acești agenți au semnat contracte pe 3 ani în decembrie 2020 înainte de preluarea mandatului de către actuala conducere”, se arată în răspunsul transmis G4Media.ro.

Context

Ministrul transporturilor, Cătălin Drulă, a numit la sfârșitul lunii ianuarie un nou director general la companiaNațională Aeroporturi București, în persoana lui Cosmin Peşteşan, director al Direcţiei Siguranţă şi Calitate în cadrul ROMATSA, în vârstă de 39 de ani.

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB), companie care administrează cele două aeroporturi ale Capitalei, a avut în 2020 pierderi de 120 de milioane de lei.

Sursa Foto: Inquam Photos/ Autor: George Călin

Citește și

Turiști exasperați de serviciile proaste de pe Otopeni: Am așteptat vineri noapte o oră și un sfert să pot ieși de pe aeroport/ O oră la banda de bagaje și alt sfert de oră la validarea jetonului de parcare

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

14 comentarii

  1. Ministrul Drula l-a numit Director General pe dl Peşteşan, care are un CV bun, însă cu doar 1% oameni competenti nu se schimba cutumele vechi.
    Lipsesc: gândirea integrativă si sistematica, tocilarii multidisciplinari din echipa de management,
    sistemele strategice si de management al performantei care ar fi permis inclusiv un control riguros la nivel operațional.

    Dacă implementau standarde operaționale si formau personalul executant care este implicat in procesele cheie din aeroport cum sa lucreze conform standardelor, sub monitorizarea si îndrumarea directa a supervizorilor, astfel de evenimente care afectează negativ satisfacția clienților nu s-ar fi întâmplat.

    • „satisfacția clienților” se castiga in Tribunal. Niciun angajat la stat nu va misca un deget.
      Asociatiile pagubitilor ar avea succes, cu bani multi si avocati priceputi. Dar la noi se investeste doar in partide politice, in rest fiecare se fereste cat poate.

  2. Cică „sunt prevăzute săptămână viitoare discuții”.

    Și eu care credeam că azi au luat deja o decizie care se va aplica de mâine dimineață.

    Nici un fel de explicații de ce n-au făcut nimic până acum, dacă știau deja de probleme, după cum reiese din articol.

    • Normal ca stiu doamna. Sa nu va faceti iluzii ca le si pasa. Asta e problema, cand ai idioti sau hoti numiti politic. Adesea ambele . Aici incepe problema. Postul este unul politic, subjugat ministerului Transportului. In loc sa organizezi un concurs pe bune cu un manager pe bune, cu experienta, nu cu hartii de te stergi pa dos cu ele numite cv uri, aduci politruci pusi pe combinatii de 2 lei.

  3. Cel mai modern sistem de plata e datul cu cardul bancar contactless la bariera la intrare si iesire.
    Evident ca la noi nu se va implementa de frica hotilor. Din cauza lor o lume intreaga tre’ sa faca nu stiu ce proceduri complicate cu tichete si coada la automate.

    • Noul sistem va beneficia de aceasta modalitate de intrare/iesire in din parcari (acces si iesire in si din parcari pe baza de card bancar)

  4. Multa lu drula

    • Cei mai multi vorbiti in necunostiinta de cauza, crezand cu naivitate in ce va servesc comunicatele oficiale. Adevarul gol golut este ca toate partidele au folosit aeroportul ca o vaca de muls si functia de director este una politica ce se da pe spaga sau favoruri politice.cv ul domnului director e misto doar pe foaie, condus pe teren habar n are ce se intampla si cum functioneaza un aeroport. Deciziile luate sunt facute doar sa dea bine pe foaie , in realitate nu provoaca decat haos si sunt lipsite de viziune. S a decis in aprilie , va dati seama? O sa le aveti anul viitor daca aveti noroc, momentan renovarea parcarilor nu inregistreaza niciun progres. Jumatate din personalul aeroportului este prin somaj tehnic , companiile aeriene opereaza si ele cu personal redus incercand sa supravietuiasca. Pandemia ne a lovit pe toti dar pe unii mai rau ca pe altii. Omul n are nicio treaba cu aviatia, duduim de oameni cu diplome de spiru si cvuri impresionante ce n au facut nimic toata viata lor. Nu bagi oamenii in somaj vara, cand aeroportul si asa e sugrumat de trafic iar din aia jumate ce au ramas, pe multi ii trimiti pe teren deampulea , haotic , facand chestii ce nici macar nu sunt in fisa postului. A inchis jumate din toalete, sunt curios cati bani a scos din asta, in conditiile in care contractele cu firmele de salubritate sunt oricum semnate si banii se platesc. And so on. Este de departe unul dintre cei mai slabi directori ce se perinda pe aici, din un lung sir de hoti si haimanale politice.

  5. otp e unul dintre cele mai urite aeroporturi pe care le-am folosit.

  6. Cnab ce facut pana acum ,nu a văzut că sunt deficiențe la plata locurilor de parcare si la transportul bagajele de mână..Toti pilosii de la aeroport sunt o frână în dezvoltare.Nu poti sa faci schimbări cu aceeași oameni care de zeci de ani nu au facut mai nimic.La-ti văzut pe ministru Bode, el dădea diplome purtătorilor de cuvânt.Alte treburi mai importante un ministru nu are de facut?La ce sa ne asteptam cu astfel de oameni.

  7. A distrus Drula si aeroportul , pe ce pune mana strica.

  8. Cosmin Peşteşan asta nu arata o zi peste 60 de anisori!

  9. Director – pus politic.
    Decizii proaste. Trimiți salariații în șomaj tehnic, vara. Pe timpul pandemiei nu faci o evaluare a activității angajaților sa vezi ce nevoi concrete ai. Incompetenți în funcții de directorii și sefuti care au firme(sau și-au adus cunoscuții) și fac afaceri cu CNAB și mulg aeroporturile.
    Controale ministeriale fake care semnalează puțin praf și nimic de îmbunătățire.
    Etc, etc.
    Oamenii competenți nu au loc.

  10. Eu folosesc parcarea Roparking din strada Ion Minulescu nr.31,Otopeni.
    https://roparking.ro
    Sunt foarte multumit,prețuri mici si personal profesionist.
    Transferul de la parcare la aeropotul Otopeni si retur la parcare este gratuit.
    https://roparking.ro/