G4Media.ro

Turiști exasperați de serviciile proaste de pe Otopeni: Am așteptat vineri noapte…

Sursa Foto: infrapress.ro

Turiști exasperați de serviciile proaste de pe Otopeni: Am așteptat vineri noapte o oră și un sfert să pot ieși de pe aeroport/ O oră la banda de bagaje și alt sfert de oră la validarea jetonului de parcare

Numărul pasagerilor a crescut din nou pe aeroportul Otopeni odată cu ridicarea restricțiilor în Europa și cu sesoznul vacanțelor, dar se serviciile de pe pricipala poartă de ieșire și intrare în țară par să aibă nevoie de îmbunătățiri substanțiale.

Mai mulți pasageri au fost nevoiți să aștepte în noaptea de vineri spre sâmbătă, în jurul orei 1, mai bine de o oră jumătate pentru a putea ieși de pe aeroport, din cauză că bagajele ajung cu mare întârziere pe benzile transportoare iar în parcarea aeroporului, ticsită de mașini, existau doar două automate de validare a jetoanelor de parcare.

 

”Am așteptat aproape o oră la banda de bagaje. Când am ajuns în Olanda în urmă cu o săptămână, pe aeroportul Schiphol, bagajele au ajuns la banda aproape simultan cu noi. Când am revenit la București, am așteptat bagajele aproape o oră. Cum reușesc olandezii să organizeze perfect un aeroport atât de mare și de ce nu putem pe un aeroport ridicol de mic să trimitem măcar bagajele la timp?”, a scris un cititor redacției G4Media.ro.

Potrivit acestuia, tot vineri seara s-au format cozi la ieșirea din parcare, unde a trebuit să aștepte aproape o jumătate de oră validarea jetonului, deoarece funcționau doar două automate.

Nu este prima dată când pasagerii se plâng de serviciile proaste de pe aeroportul Otopeni, unde personalul este uneori subdimensionat la serviciile de check in sau handelilng, ceea ce generează cozi și aglomerație.

Context

Ministrul transporturilor, Cătălin Drulă, a numit la sfârșitul lunii ianuarie un nou director general la companiaNațională Aeroporturi București, în persoana lui Cosmin Peşteşan, director al Direcţiei Siguranţă şi Calitate în cadrul ROMATSA, în vârstă de 39 de ani.

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB), companie care administrează cele două aeroporturi ale Capitalei, a avut în 2020 pierderi de 120 de milioane de lei.

„Desigur, pandemia a afectat major veniturile companiei, dar măsurile necesare de reducere a costurilor nu au fost aplicate. În condiţiile unei reduceri a traficului şi veniturilor cu 70%, s-au acordat prime salariale de milioane de lei în 2020. Recent au apărut în spaţiul public o serie de fotografii care arătau starea deplorabilă a interiorului clădirii. I-am cerut noului director general Cosmin Peşteşan să se ocupe cu prioritate de aceste aspecte care ne fac de ruşine principala poartă de intrare aeriană în ţară”, a scris pe Facebook ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă în ianuarie.

Oficialul a afirmat că în noul consiliu de administraţie membrii sunt atât specialişti în aviaţie, cât şi oameni cu profil solid în business, finanţe şi audit.

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

16 comentarii

  1. Degeaba au CV gros, daca nu sunt in stare sa schimbe nimic.

    Tipic romanesc.

    • Un CV gros indică lipsă de competenta. Daca schimbi locuri de munca că ciorapii sigur ai tu o problema.

  2. Marele manager Drula.

    • Amice ești idiot! (de la Caragiale citire)

      Ce legătură are Drulă cu banda de bagaje? În curând o să zici că e vina lui că sunt gropi pe autostrăzi

    • De cand a venit marele manager Drula, au inceput santierele sa se miste.
      Cand erau pesedistii tai, se facea doar circ cu paine.
      craiolguta zicea din 2014 ca se incep lucrarile la drumul express Craiova Pitesti. Apoi in 2017 au mai facut putin circ ea si cu dracnea si au montat prima bordura. Ziua urmatoare au disparut si utilajele de pe santier.

  3. La noi in Ardeal serviciile sunt mai bune . Ve cautati in bucuresti ? Acolo esti doar carne vie. Toti asteapta sa te faca. Mue la sidisti.

  4. interesant. istoria se repeta. în ciuda reclamațiilor, observațiilor de bun-simț, angajații aeroportului sunt tot atât de delăsători ca acum 25, 20, 10, 5 ani. nu vor şi pace.
    la controlul paşapoartelor cozi lungi şi dezordonate, şi vara, pe caniculă, aşteptarea intrarii în țară era o teroare mai ales pentru cei cu copii mici. nu aveau nicio o prioritate şi în plus se pare lumea uită bunele maniere cand sunt mai mult de 25 de grade C. dezinteres, chiar iritare dacă îndrăzneşti să le atragi responsabililor de la aeroport.
    cei de la bagaje se mişcau în reluare, ba mai încurcau benzile, ba mai aparea o pană inopinantă la care nimeni nu se gândise şi oricum nu exista un plan B.

    • Bai Necazule.Vezi ca nu exista cuvantul INOPINANT….EXISTA DOAR INOPINAT…Te dai destept dar esti prost rau.

  5. Sincer am călătorit prin lume destul dar nici în țări din Africa nu este atât de prost organizat aeroportul….
    Nici măcar la cărucioare pt bagaje nu ai acces. Data trecuta o doamna cu 2 copii și 2 geamantane cerea exasperată un căruț de bagaje …explicația impertinenta a unui angajat din aeroport a fost ” cine te-a pus sa îți iei atâtea bagaje”. Deci nu numai leneși dar și nesimțiți.

    • Sincer cand opresti masina la plecari, ca un adevarat badaran ca nu vrei sa platesti parcare, imediat gasesti un carucior ca sarakii aia de la romprest le imping tot timpul ca sa fie prin preajma.

      La sosiri le gasesti langa duty freeuri pe langa bandele care iti aduc bagajele. Ca om ce a calatorit des pe aeroport, doar odata mi-a ajuns bagajul cu o intarziere de 40 fata de momentul in care am ajuns.

      Nu am cuvinte sa descriu ca in Olanda la Eindhoven am stat minim o ora ca sa preiau bagajul iar anul trecut am avut surpriza sa si stau prin avion o ora us o ora jumate deoarece aeroportul schimba tura.

      Desigur ca G4media nu scrie despre asta sau faptul ca si la Roma pe Ciampino e la fel de lent dar deh, doar in Ro pute si toti ageamii vin si-si exprima opinia.

      Cea mai tare opinie e aia ca Bulgaria e o tara super curata si cu infrastructra peste media Romaniei. Cea mai tare vorba. O bate si pe aia cu cele mai frumoase femei din lume.

      P.S g4media-ule. Pe langa Ioana Campean care venereaza Covid, ar fi bine sa va mai educati. In plin sezon in anii trecuti, dupa aterizare la maxim o ora iti iesea turistul. Maxim. 13:15 din Vienna? No worries ca la ora 14:00 iti iesea si nu era niciun stres caci doar treceau si de pasapoarte si preluare bagaje.

      La mancat kkt suntem primii

  6. Mizerabil aeroport o rusine ca multe ale servicii administrate de stat. Domlul Drula nu poate face ordine în acest sector este incapabil mai mul ca sigur nu vrea să supere bugetari incompetenți. Asa cu am mai spus stat slab servicii proaste nepotisme multe!!!!!

  7. România lucrului bine făcut .
    E veche treaba . Te apuca boala rea așteptând bagajul .

  8. Iar la faza cu parcarea sa se taca din gura. Vedeti cat e parcarea la aeroportul din Budapesta. Desigur ca la Budapesta au automate ca si la Bucuresti dar gazetarul G4media habar n-are impreuna cu cititorul G4media care habar n-are unde le gaseste.

    Apesi F1 si iti calculeaza pretul, bagi suma si primesti rest imediat si poti sa iesi.

    Desigur ca sunt multi care se duc glonte la ghiseu in loc de aparatul de plata si uite asa stai un sfert de oea la coada dar G4media habar n-are asta si se agata de orice e negativ chiar daca contrarieaza realitatea.

    Cu iesitul din parcare, iesi pe loc, asta daxa nu e vreun prost ce uita sa plateasca. Oricum ai 15 minute ca sa iesi.

    Asadar parcarea functioneaza doar ca trebuie sa te duci si la aparatele de plata.

    P.S sus la ultimul etaj sunt langa ghiseu.

  9. pentru micsorarea aglomeratiei, vom dispune ca microbuzele Suceava – Cluj sa continue pe traseul Occidentul ungures – Occidentul austriac – Bad Kreuzinger Spragel, cu precadere pe perioadele cand ulimea este inchisa in case pe motiv de sanchi pandemie

  10. Acest aeroport este un dezastru și o rușine națională. Ginditiva..primul.lucru pe care-l vezi cind intri într-o tara este aeroportul… Asa cum arata… Asa este și tara… Din păcate as zice ca aeroportul arata mai rău decit tara…. Pur și simplu este un lucru prost administrat, ptr ca are conducători politici și nu aleși pe drept… Este o rușine sa ajungi pe acest loc. Spunea cineva mqi sus ca atitudine angajaților este aceeași de zeci de ani… Asa este… Ca multe alte întreprinderi a le statului.. Aeroportul merge la limita.. E ținut.. Cit sa nu moara… Mare păcat.. O sursa imensa de venituri se irosește… Dar asa suntem noi făcuți……

  11. Va invit pe cei care asteapta dupa bagaj…pasapoarte…si parcare….sa imi spuna cat timp.petrec de la coborarea din avion si pana intra in tara in USA
    Sa nu mai vorbim ca acolo nu comentezi aiurea asa cum o faci aici!….pt ca s-ar putea sa te intorci pe plaiurile tale
    Si se poate cauta pe internet un material interesant…..despre cate bagaje se ratacesc pe toate aeroporturile….
    Se pare ca nu e asa rau la OTP