Home » Economie » Citylink, platforma românească de car-sharing, se extinde în Brașov și crește flota de biciclete în București

Citylink, platforma românească de car-sharing, se extinde în Brașov și crește flota de biciclete în București

Citylink, platforma românească de car-sharing, se extinde în Brașov și crește flota de biciclete în București
Foto: Citylink / fotografie de prezentare
Ascultă articolul

Platforma de mobilitate urbană Citylink, care furnizează mașini hibride pentru car-sharing în București, se extinde în Brașov, potrivit unui comunicat de presă.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Citylink va menține tarifele unice, valabile atât în București, cât și în Brașov și Poiana Brașov. Specific Brașovului și Poianei Brașov, pentru întreaga flotă de 120 de automobile Toyota Yaris, închiderea curselor va putea fi efectuată atât în București, cât și în Brașov și în Poiană.

În plus, Citylink readuce în București, din 1 aprilie, o flotă de 850 de biciclete disponibile în sistem bike-sharing, număr dublu față de cel disponibil în 2020.

Platforma a fost dezvoltată de o echipă de antreprenori români.

“După primul an de activitate, în București, în 2021 deschidem noi piețe, cu o prezență directă a Citylink, iar primul oraș în care ne extindem activitatea este Brașov – pol economici pentru regiunilea sa și destinație turistică tot mai populară, pentru români, dar și pentru străinii care ne vizitează țara. Ne vom continua extinderea în mai multe orașe importante din țară, inclusiv în sistem de franciză. Am pus deja la punct platforma tehnică și suntem gata să oferim, la cheie, partenerilor din țară întreaga componentă tehnică, know-how-ul și gestiunea integrală a relației cu clienții. În același timp, partenerii noștri de franciză nu trebuie decît să aducă flota de automobile”, a declarat Igor Grosu, cofondator Citylink.

Utilizatorii modelelor Toyota Corolla și Mercedes-Benz Clasa C vor putea închide cursele oriunde în București, dar și în locurile de parcare dedicate, din incinta Aeroportului Internațional Henri Coandă din Otopeni.

Sistemul de car-sharing presupune închirierea automobilelor de către clienți pe durate scurte și plasarea lor, la încheierea călătoriei, în orice loc din localitatea unde au fost închiriate.

Sursa: economedia.ro

Comentarii
  • Ar trebui sa existe o corelare intre numarul de biciclete noi si numarul de Diesel-uri interzise in traffic.
    Cei de la ITP nu au nimic de spus?! RAR? Exista o statistica publica sau e un secret necunoscut pentru ca asa trebuie sa fie. legat de nivelul real de noxe masurat al fiecarei masini.
    Ma uit la betonierele/camioanele cu pamant care trec prin oras, la camioanele pompierilor/armăsii/ratb… praf peste tot de la constructii fara numar… bemveurile hartanite, opelurile pline de rugina cot la cot cu … bicicliștii. Care se duce primul?

  • Românește: car-sharing/carsharing -> utilizare colectivă a automobilului

  • Nu se mai extinde. Si-au retras masinile. Am confirmat cu ei acum 2 zile, in incercarea de a inchiria o masina.

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole