Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
CFR Călători estimează pierderi de 354,5 milioane lei în 2019 şi venituri totale de 2,27 miliarde lei, potrivit bugetului de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2019, publicat în Monitorul Oficial, transmite News.ro.
Compania estima iniţial pierderi de 431,05 milioane lei pentru 2019, la venituri totale de 2,136 miliarde lei, potrivit bugetului de venituri şi cheltuieli al companiei, publicat în luna mai în dezbatere.
Compania şi-a stabilit cheltuieli totale de 2,632 miliarde lei, iar cheltuielile de natură salarială sunt în cuantum de 950,29 milioane lei.
Compania avea la finalul lui 2019 un număr de 13.000 salariaţi. Câştigul mediu lunar pe salariat determinat pe baza cheltuielilor de natură salarială este de 6.008 lei.
Cheltuielile pentru investiţii sunt în sumă de 340 milioane lei.
Articolul continuă mai jos
CFR Călători şi-a bugetat pentru sfârşitul anului plăţi restante de 104,63 milioane lei şi creanţe restante de 205 milioane lei.
sursa foto: Inquam Photos/ Manases Sandor
75 Milioane Euro PIERDERI, inseamna 75 Milioane de Euro de la Bugetul de Stat transferati sa acopere aceste Cheltuieli, iar asta se intampla An de AN, la mai TOATE Companiile de stat, falimentare si capusate de clientela politica bine platita si rasplatita prin CA!
Salariii uriase si bonusuri uriase pentru conducere, CFR la pamant! Trenurile goale, mizerie, pericol public zi de zi din cauza Infrastructurii invechite si degradate!
CFR e o mizerie bolsevica, unde sunt numai slugi. Sa se privatizeze si sa se repare tot ce conducerea actuala a CFR e prea ticaloasa sa faca.
Pamflet
CFR trebuie desfiintat. Asa cu pierderi o sa fie tot timpul. Actualul sistem de cai ferate nu este decatvun mod de a asigura votanti pentru psd.
Trebuie dezafectate căile ferate existente, vandute cladirile cailor, iar cu banii obtinuti construite linii de tren de mare viteza intre principalele orase ale tarii si sosele corespunzătoare intre localitati.
Caile ferate in forma actuala nu sunt decat o relicva istorica
Avand in vedere numarul enorm de mare de categorii ce au gratuitati sau reduceri la transportul cfr, face ca pretul biletului sa creasca iar calitatea serviciilor sa scada. Asta ii face pe calatorii platitori sa evite sa foloseasca cfr. De exemplu eu, am renuntat sa mai merg cu cfr deoarece eu plateam si aveam servicii proaste iar cei care nu plateau isi bateau joc
Corect. Ceea ce trebuia să fie excepție a devenit regulă, cei care beneficiază de gratuitate fiind în număr prea mare, la fel ca și în cazul STB. Și asta se reflectă din plin asupra calității. Încă mai merg cu trenul din când în când. Ultima dată, singura toaletă din tren (era o săgeată) era defectă și închisă.
Vorbiți prostii, gratuitatea nu o oferă CFR, ci statul roman care plătește CFR pentru persoanele cu gratuitate. Dacă nu ar călătorii cei cu gratuități, cum sunt studenții, CFR ar avea pierderi și mai mari!
Zeci de mii de calatori platitoti de abonamente pe ruta Ploiesti – Bucuresti sunt in fiecare zi batjocoriti de gratuitatile date sub forma de pomeni electorale. Nu se poate ca un student imbracat numai la tol de firma cu iphone X si mancand meniuri de la kfc si mc sa mearga gratuit pe scaun iar un salariat care isi plateste abonamentul la tren si pleaca la 6.30 de acasa si se intoarce la 20.30 acasa sa mearga in picioare.
„Statul” roman a luat de la toti cetatenii aproape o jumatate de miliard de euro si i-a dat fratilor micula. 75 milioane de euro e o nimica toata.
Pamfle
@Twin Pix,
Aai uitat sa spui ca din cauza psd
Ce pierderi „estimeaza” TVR (Televiziunea Romana) ?
Nu mai vorbeste nimeni de sutele de milioane de euro pierderi la TVR ?
neam de sadomasochisti.In fiecare an aceleasi rezultate si noi insistam sa mergem inainte. Privatizati odata chiar si pe un euro , asta ar fi masura cistigatoare.Sau dat in arenda Germaniei daca s-or baga bineinteles fara nici o taxa dar cu anumite obliagtii.In felul asta Nu-i dau Romaniei o viata de inca 30 de ani.
AOLEU, PĂI CUM DOMNILOR, DIRECTORUL GENERAL DOROBANTU A ADUS CFR CALATORI PE MINUS,?
DOAMNE FERESTE, CUM DRACU?
TOATE ZIARELE INCLUSIV CEL DE CASA
” CLUBUL FEROVIAR ” IL LAUDAU MAI IERI- ALALTAIERI CA E PE PROFIT CA A DUS CFR CALATORI PE CELE MAI INALTE CULMI SI REALIZARI, ETC.
HAI STIMABILE DOROBANTU CA TE PUNE ACUS- ACUS MINISTRUL BODE, PE CULMILE PRIVATILOR PENTRU CARE LUCREZI SI PARCA TE VAD URLAND DE FURIE SI STRIGAND”
– UUUUUUU, TUUUUUU, TUUUUUUU!?