G4Media.ro

Cel mai lung tunel din România va fi transformat în destinație turistică…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

11 comentarii

  1. Și nu pot să-l prelungească până la Cairo, să aibe și dacopații haurari o satisfacție patriotică ?
    În plus, vă dați seama câtă economie ar face „turistul” nostru dacopat, vizitând piramidele fără să plătească transportul cu avionul !?

  2. Tunelul ăsta e folosit azi pentru traficul feroviar?

    • Circulația prin tunel și pe toată linia a fost întreruptă la 30 iunie 2018, după ce podul de cale ferată de la Budila a fost distrus de o viitură pe râul Tărlung.

    • inchizi un tunel feroviar pt ca nu poti reface un pod; tot asa si linia Bucuresti Giurgiu, un pod daramat la o viitura acum multi ani si nu se reuseste sa se refaca nimic. De neinteles in anul 2022

  3. Da’, de buncăr nu-i bun?

  4. Puteți să montați un perete/tavan fals și, când trece trenulețul turistic pe acolo, să simulați că s-a crăpat.
    Sau că s-a defectat trenulețul și trebuie să o ia pe jos, moment în care din față vine un alt tren și ori sunt doi băieți care merg pe șine cu lanternele aprinse, ori turiștii trebuie să se adăpostească într-un refugiu unde mișună un fel de „șobolani”.

  5. Ideea prezentată este o bazaconie, deoarece podul Budila este în reconstrucție, astfel încât linia și implicit cele 3 tuneluri vor redeveni funcționale. Nu știu exact termenul. 2023 sau 2024.

  6. „Sunt articole din ziarele vremii care spun că stafia lui încă bântuie tunelul și astăzi.”
    🙂🥲

  7. Haurarii ți-au întunecat mintea încât și extremiștii te invidiază.

  8. E mai bine sa fie nefolosit? De ce trebuie sa criticam tot timpul? Asta măcar încearcă… e ușor a scrie versuri…