Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Reprezentanții companiei Blue Air au anunțat că rambursarea tuturor sumelor datorate pasagerilor care nu au putut zbura din cauza anulării curselor depinde atât de reluarea operațiunilor, cât și de activitatea de vânzare a Blue Air. Economedia a analizat modalitățile prin care pasagerii Blue Air afectați pot rambursa prețul biletelor fie direct de la companie, fie prin directiva europeană. Marian Mihail, avocat la Asociația pentru Protecția Drepturilor Pasagerilor din România, a declarat pentru Economedia că, dacă transportatorul va intra în insolvență, drepturile pasagerilor se vor transforma în niște creanțe, niște datorii pe care le vor avea de recuperat de la solicitarea în insolvență.
Acesta spune că în continuare pasagerii au aceleași drepturi privind rambursarea biletelor pe care le aveau și acum o săptămână și acum 2 săptămâni, iar transportatorii sunt răspunzători.
„Dacă transportatorul va intra în insolvență, drepturile pasagerilor se vor transforma în niște creanțe, niște datorii pe care le vor avea de recuperat de la solicitarea în insolvență, care cel mai probabil în urma întocmirii unui plan de redresare se vor micșora”, precizează acesta.
Citește integral pe economedia.ro