G4Media.ro

Ce soluții promit autoritățile pentru a fluidiza traficul pe Valea Prahovei până…

Sursa Foto: Facebook / Trafic Valea Prahovei

Ce soluții promit autoritățile pentru a fluidiza traficul pe Valea Prahovei până la construcția autostrăzii Ploiești – Comarnic – Brașov

Primarii și Compania Națională de Drumuri au alte idei de fluidizare a traficului până la finalizarea construcției autostrăzii Ploiești – Comarnic – Brașov, transmite site-ul știrileprotv.ro. S-a terminat licitația pentru proiectarea autostrăzii A3 Ploiești – Comarnic – Brașov și în curând va fi semnat contractul, ar până atunci autoritățile caută soluții pentru ca turiștii să nu mai piardă ore în traficul infernal de pe Valea Prahovei.

Ar urma să fie construite pasaje rutiere la intrarea și ieșirea din Sinaia, care vor avea sub ele sensuri giratorii.

La Azuga va fi construit un pasaj suprateran rutier în zona pârtiilor de schi, la intersecție cu DN1.

În toate cele patru stațiuni, Sinaia, Azuga, Bușteni și Comarnic. ar urma să fie desființate trecerile pentru pietoni, vor fi construite pasaje subterane, iar pasarelele supraterane vor avea lifturi și vor fi acoperite.

Vlad Oprea, Primar Sinaia: „Eu sper ca în primăvara anului viitor să înceapă în forță lucrările la toate aceste obiective, în maxim 6 luni de zile să se și finalizeze. Am cerut să se adopte soluții moderne, de pasarele prefabricate din metal sau din beton care pot fi montate foarte rapid și executate într-un timp record că să nu îngreunam și mai mult traficul pe Valea Prahovei.”

Pasajele supraterane din stațiunile montane sunt acum evitate de pietoni, care preferă să meargă printre mașini. Adăugarea unor lifturi i-ar putea convinge să le folosească.

Citește integral pe știrileprotv.ro

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. maxim 6 luni, se stie

  2. De ce nu asfaltează pasul Predeluș?
    De de nu fac centurile promise de vreo 10 ani? Dacă făceau 1km pe an, acum erau gata. Că până va fi gata autostrada, centurile mai pot salva din timp.

  3. BLA, BLA, BLA!

    CONTINUA AFACEREA STUDIILOR DE FEZABILITATE. MACULATURA PE CARE PLATESC MILIOANE DE EURO!

  4. Asa e si in Monaco, p, pasaje suspendate si fara trecere de pietoni. Asta face statiunea mai atractiva.