
Câți români s-au uitat joi seara la dezbaterea Nicușor Dan – George Simion / Cele mai mari cifre din istoria Euronews România
Prima dezbatere dintre cei doi candidaţi la alegerile prezidenţiale, Nicuşor Dan şi George Simion a adus o serie de premiere pentru EuroNews România, postul care a organizat evenimentul. Euronews a fost joi seara în top trei audienţe pe publicul urban şi comercial, dar a înregistrat cifre-record şi pe canalul de YouTube, unde a fost transmis, scrie Paginademedia.ro.
Susține G4Media. Click AICI pentru a redirecționa 3.5% din impozit - online, gratuit și simplu.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Practic, au fost cele mai mari audienţe din istoria Euronews România, de zeci de ori mai mari decât cifrele obişnuite. Cu dezbaterea dintre Nicuşor Dan şi George Simion, Euronews a fost, pentru prima dată, cel mai vizionat post de ştiri din România.
Audienţele posturilor de televiziune, pe intervalul dezbaterii:
Euronews România, un post care în mod obişnuit se află mult mai jos în clasament, a intrat pentru prima dată de la lansare în top 10 televiziuni la nivel naţional. Postul a avut aseară o medie naţional de 272.000 de persoane. Televiziunea de ştiri a fost aseară pe poziţia a şaptea, cu cifre apropiate de Antena 3 CNN.
Cifrele obţinute aseară de Euronews la nivel naţional au fost de 30 de ori peste media pe care televiziunea a înregistrat-o în luna aprilie.
La oraşe, Euronews reuşeşte încă o premieră. A fost a treia televiziune, după Pro TV şi Antena 1, poziţinându-se pentru prima dată de la lansare peste toate posturile de ştiri clasice. Dezbaterea a avut la oraşe o medie de 233.000 de persoane, media pe minut.
Televiziunea de ştiri a avut poziţia a treia şi pe publicul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani, unde a obţinut o medie de 135.000 de persoane.
Dezbaterea de pe Euronews, record şi în online
Dezbaterea a avut un public consistent şi în online, pe canalul de YouTube unde s-a transmis şi pe Facebook. Din datele obţinute de paginademedia.ro, live-ul de pe YouTube a înregistrat un milion de vizualizări şi a avut un vârf de 137.000 de persoane simultan pe live.
Live-ul de pe Facebookul Euronews România a înregistrat 600.000 de vizualizări.
Totodată, dezbaterea Euronews a fost menţionată două zile la rând de unul dintre cele mai influente newslettere, Politico’s Brussels Playbook, al publicaţiei Politico.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
11 comentarii