G4Media.ro

Cătălin Drulă este noul preşedinte al Comisiei pentru Transporturi din Camera Deputaţilor

sursa foto: Inquam Photos/ Octav Ganea

Cătălin Drulă este noul preşedinte al Comisiei pentru Transporturi din Camera Deputaţilor

Vicepreşedintele USR Cătălin Drulă este, de miercuri, noul preşedinte al Comisiei pentru Transporturi şi Infrastructură din Camera Deputaţilor, transmite News.ro.

„Voi monitoriza cu aceeaşi tenacitate activitatea Ministerului Transporturilor şi nu voi ezita niciodată, aşa cum am obişnuit deja opinia publică, să semnalez întârzieri sau sincope. De asemenea, voi sprijini cu toate mijloacele legislative la dispoziţie dezvoltarea infrastructurii din România”, a precizat Cătălin Drulă, potrivit unui comunicat de presă al USR.

sursa foto: Inquam Photos/ Octav Ganea

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

29 comentarii

  1. Pare evident motivul pentru care a fost ales: nu era de acord cu eliminarea taxelor de pod pentru persoanele fizice. Și ce multe poduri avem !!!
    Pe CCR oricum nu are cine sa-i intrebe daca e constitutionala sau nu.
    Toti sunt cu gandul doar la firmele si profitul lir.

    • foarte bine ca nu era de acord. dar nu asta e motivul. bine ca macar e pus presedinte la comisie unul care se pricepe.

    • Se pricepe la ce mai Andrei?
      Ca a continuat niste proiecte deblocate si cu finantare obtinuta de altii?
      Vezi pe la CFR pe acolo ce probleme sunt?

    • Ce e foarte bine @andrei?
      Dialogul se construieste cu argumente!
      Ai auzit de ce nu era de acord?
      Si fii atent: am spus persoane fizice.

      Asa ma dispera amatorismul

    • Gabriel… nici profitul RAR nu poate fi ignorat.
      Ei autorizeaza cam tot ce misca… inclusiv consumabilele alea atat de suspecte uneori.
      Ce sa mai spun de masini noi incomplete cf. manualului dat chiar de catre producator.
      Una e in acte alta e in teren. Dar nu ebtreqba nimanui, poate a Instantelor de judecata unde esti pe cont propriu

    • ANPC ne apara de cârnații cu salmonela

    • se pricepe foarte bine ca a deblocat el proiectele, si le-a PRELUAT BLOCATE!!!! deci mai sapa.
      comparatia cu grindeanu e vizibila in defavoarea lui grindeanu, de cand e grindeanu nu se misca nimic. iar dovezile abunda, in schimb se fac angajari iar metrorex exulta ca nu mai e drula.
      oricum, e clar ce hram porti.
      problemele la CFR nu sunt de la drula, cand a incercat sa taie in carne vie s-a opus marele vostru lider, citu. deci continua sa sapi, poate dai de ceva.

      @dragos ma lasa rece pe ce persoane e, nu se justifica scoaterea acelei taxe cand rovinieta oricum e ieftina. nici eu nu as scoate-o. unii nu trec deloc pe acolo, deci nu platesc nimic.

    • Da, da, se pricepe… Iar vor deraia locomotivele.

    • Andrei, poate nu ți-a spus nimeni, dat podul este făcut de ceaușescu, nu de saltimbancii de la usr. Prin urmare, dacă altul l-a făcut, cine te crezi tu sa ceri bani? Altfel fie spus, în prețul benzinei este inclusa încă o taxa de drum, care exista încă, dar nu mai este evidențiată pe chitanță. În tara asta, orice ciudat de la putere, iisi dovedește incompetenta prin impunerea de noi taxe. Atât. În Germania nu exista nici vigneta, nici taxa de autostrada, doar ca dacă alimentezi pe autobahn, plătești câțiva cenți în plus la benzina. Din aia au bani sa intretina cel mai vast sistem rutier european. Deci se poate și fără 20 de taxe, condiția este sa nu se fure.

    • De ce crezi ca se face coada lanplata cash a taxei de pod, uneori sunt chiar accidente.
      Sunt multi care nu opresc la benzinarii si nici nu au nici credit sa plateasca prin sms.

    • Exceptarea de la plata se face din calculatorul care verifica numerele. Modificarea e simpla… se integreaza astfel si cu Înmatriculari auto si prind numerele false sau cu amenzi neplatite.

      Dar la noi doar banul pe firma privata conteaza. Sa fie mult. Sa nu saraceasca. Se stie ca privatul da comision privat la angajatul la stat.

    • Eu as insista ca CCR sa decida daca nu exista inteligenta prlamentara constirutionala.
      Motivul: dubla impunere

    • SA EXPLICE CE FAC 600 DE OAMENI IN MINISTERUL TRANSPORTURILOR.
      CAT O FABRICA DE AUTOMOBILE.

    • Care spunea ca urmeaza sa puna taxa de trecere prin Tunelul Capra de pe Transfagarasan?
      Ce mai urmeaza?

  2. Cad intri in hazna tot a rahat mirosi.

  3. interesant, dar cine l-o votat si de ce?

    • Camera deputatilor. Si nu de placere, ci probabil doar pentru ca asa e „algoritmul” care ar trebui sa acorde numiri in comisii in functie de ponderea acelui partid in parlament. Daca USR l-a propus, ar fi fost greu sa justifici refuzul. Doar are experienta necesara.

    • Probabil pt ca functia e cu bataie de cap si responsabilitati, iar comisionul la plic e zero.
      Insa nu e o functie aadministrativa, unde ar fi putut face mai mult.

    • E despre bani

    • A fost un troc, pe algoritm, au cedat Comisia Juridica si au primit, la schimb, Comisia de Transporturi si inca una pentru Nasui….dar USR a votat sa o puna pe Laura Vicol la Comisia Juridica, in locul unui al lor…in schimb, luna trecuta, numai de activitatea de avocat si plimbarile blondinei la Monaco vorbeau progreseii

    • Când ai IQ scăzut , mai bine este sa taci. uSR a votat împotriva lui Laura și PNL a votat pentru, așa că mai treci pe la școală.

  4. Forza Drula, i-ai in sula!!!

  5. Au festelit-o ăia din comisie!

  6. Aveti si vesti bune.

  7. Drulăule , vezi cum mânuiești ranga .

  8. Au pus lupul paza la oi.

  9. Din bogat și mai bogat.Oamenii de rând nu se îmbogățesc așa repede, cu câteva mii de euro să ajunga milionari in opt luni de zile.

  10. Iar este șef Drula??!!