Home » Articole » Cale ferată suspendată spre Aeroportul Otopeni. Cum vor arăta cei 2, 9 km de viaduct

Cale ferată suspendată spre Aeroportul Otopeni. Cum vor arăta cei 2, 9 km de viaduct

18 feb. 2019
Cale ferată suspendată spre Aeroportul Otopeni. Cum vor arăta cei 2, 9 km de viaduct
Ascultă articolul

După autostrada suspendată, vine și calea ferată suspendată în Capitală. CFR SA vrea să construiască cei 2,9 kilometri de cale ferată între linia București Urziceni și Aeroportul Henri Coandă – Otopeni pe un viaduct ridicat pe 42 de piloni, transmite Digi24.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Reprezentanţii CFR au declarat, luni, în cadrul unei conferinţe de presă, că modernizarea căii ferate pe traseul Gara de Nord – Aeroportul Otopeni va costa 584 de milioane de lei, iar racordul de 2,95 kilometri de la calea ferată existentă până la Terminalul Sosiri va fi construit pe 42 de piloni.

Modernizarea căii ferate ar urma să servească într-o primă fază pentru transportul suporterilor echipelor participante la EURO 2020 până în Bucureşti.

Conform planului prezentat, lucrările ar urma să fie finalizate într-un an şi două luni de la proiectare, care este prognozată pentru luna aprilie a acestui an.

„Soluţia cu viaduct asigură menţinerea acceselor în zonele construite şi traversarea canalelor ANIF existente, care au rolul de preluare a apelor în caz de inundaţii. Această soluţie are un impact mic asupra mediului înconjurător şi permite o flexibilitate mai mare pentru dezvoltările urbane viitoare din zonă. Pe suprastructură s-au prevăzut trotuare de serviciu şi panouri fonoabsorbante”, se arată în proiectul CFR.

În acelaşi timp CFR are un alt obiectiv de investiţii, ”Dublarea liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti” pentru a asigura creşterea de capacitate necesară circulaţiei trenurilor.

Lucrările vor fi realizate din fonduri de la Bugetul de stat, pe durata a 18 luni şi jumătate. Traseul are o lungime de 7,9 kilometri iar valoarea estimată a investiţiei este de 82.624.505 lei cu TVA.

Citește integral pe Digi24.ro.

Citește și:

Comentarii
  • Radulescu Marcel

    Da, numai vagoane CFR nu ne-au cazut in cap…..

  • Valentin Ionescu

    O imbecilitate marca PSD, mai ales cand Gara de Nord nu mai e de nord si nu prea mai e de interes in trasportul de mizerie, national! Sa ma duc de la Universitate la gara, cu metroul, apoi sa ies, sa stau la coada la bilete, sa ma duc pe peron, sa iau un tren care vine la 30 de minute in cel mai bun caz, ca sa ajung la Otopeni? Ba, voi sunteti nebuni?

  • Urmeaza suspendarea salariilor.

  • iar iau jmecherii cateva milioane de euro pe studii de fezabilitate. dupa tunurile cu panelute, studiile de fezabilitate sunt o afacere foarte profitabila. vinzi doua trei topuri de hartie cu milioane de euro. un nobel ceva ?

  • Mult mai simplu :căutați sa faceți o linie suspendata de tramvai ( este mai ieftina) și propuneți oamenilor mari de afaceri ori firmelor cu venituri de peste 1 milion E sa doneze pentru un stâlp – doi-trei, după buget. Eventual sa își scrie o plăcută comemorativa : stâlpul Țiriac, Ghiță, Petrom, Becali (mai degrabă baga bani în dezvoltarea orașului – vin suporterii la meciurile FCSB în Europa – decât sa dea la catedrala).

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și