G4Media.ro

LIVE Blue Air a suspendat toate zborurile care pleacă din România, 3.000…

Sursa foto: Blue Air, Facebook

LIVE Blue Air a suspendat toate zborurile care pleacă din România, 3.000 de pasageri blocați / Număr de telefon pentru românii blocați în străinătate / Compania acuză blocarea conturilor de către Ministerul Mediului / Ministerul Mediului refuză să ridice poprirea conturilor pentru o datorie de 28 milioane lei

Compania aeriană Blue Air a anunță că va suspenda toate zborurile din România, din cauza faptului că toate conturile i-au fost blocate. A fost activată o celulă de criză la nivelul Guvernului. Românii din străinătate pot suna la numărul de telefon 0040751084537 pentru asistență.

Ora 20.44 Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunţat că Guvernul va aloca, miercuri dimineaţă, 5 milioane de lei companiei TAROM, pentru a trimite aeronave să aducă acasă românii afectaţi de decizia companiei Blue Air de a opri zborurile până luni. Ulterior, Guvernul se va îndrepta împotriva acestei companii, pentru a recupera suma de bani, dar şi celelalte restanţe pentru care Administraţia Fondului de Mediu a pus poprire pe conturi, transmite News.ro Sorin Grindeanu a declarat, marţi seară, la Antena 3, că principala preocupare a Guvernului, în criza Blue Air, a fost de a aduce acasă românii aflaţi în străinătate care ar fi trebuit să se întoarcă cu aeronave ale acestei companii. Detalii aici

Ora 22.13 Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a lansat săptămâna aceasta o nouă invitaţie către reprezentanţii Blue Air pentru a discuta despre respectarea măsurilor dispuse, a anunţat, marţi, preşedintele ANPC, Horia Constantinescu, subliniind că reprezentanţii transportatorului aerian ar fi spus la una dintre întâlnirile anterioare că iau în calcul părăsirea pieţei şi redeschiderea altei companii., transmite Agerpres.

Ora 20.24: Purtătorul de cuvânt al Guvernului Dan Cărbunaru a declarat că premierul Nicolae Ciucă a convocat celula de criză pentru a urgenta rezolvarea situației românilor afectați de suspendarea zborurilor companiei Blue Air. Premierul a dispus ca prioritară să fie aducerea în țară a cetățenilor aflați pe aeroporturi din afara granițelor.

Românii pot solicita sprijin de la secțiile consulare de la ambasadele noastre din țările respective. În această seară a fost activat un număr unic al call-center-ului gestionat de Ministerul Afacerilor Externe. Acest număr unic este cel care care cetățenii români aflați pe aeroporturi din afara țări pot solicita asistență consulară și sprijin pentru a ajunge acasă, a spus Cărbunaru.

Numărul de telefon este 0040751084537.

El a afirmat că, după ce vor fi centralizate datele cetățenilor români afectați de suspendarea zborurilor în afara țării, aeronavele Tarom vor fi pregătite să efectueze zboruri ca românii să ajungă în siguranță acasă.

Ora 19.50: Premierul Nicolae Ciucă discută acum cu ministrii de resort si autoritatile implicate in gestionarea situatiei cetatenilor români afectați de oprirea zborurilor Blue Air. „ Prioritară este aducerea acasă a cetățenilor aflați în afara țării”, a informat purtătorul de cuvânt al Guvernului, Dan Cărbunaru.

Ora 18.54 Ministerul Turismului: ”Având în vedere situația generată de compania Blue Air prin decizia de suspendare a tuturor zborurilor, MAT dorește să informeze călătorii cu privire la drepturile lor:

– turiștii care au luat pachete de vacanță de la agențiile de turism sunt rugați să ia legătura cu acestea. În baza OG nr.2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie și serviciile de călătorie asociate, precum și pentru modificarea unor acte normative, agenția de turism este responsabilă pentru executarea pachetului și să ofere servicii alternative.

– călătorii care au achiziționat direct bilete de la Blue Air își pot recupera banii și compensațiile aferente în baza Regulamentului European nr. 261/2004 de stabilire a normelor comune privind compensarea și asistența pasagerilor în eventualitatea refuzului la îmbarcare și a anulării sau întârzierii prelungite a zborurilor.”

Ora 17.44: Ministrul Mediului, Tanczos Barna, a făcut declarații despre Blue Air. El a confirmat blocarea conturilor companiei de către Administrația Fondului de Mediu pentru o datorie de 28 milioane de lei, dar a refuzat deblocarea conturilor, așa cum îi ceruse premierul Nicolae Ciucă, și a spus că Blue Air trebuie să reia zborurile imediat.

Ministrul Tanczos Barna a spus că BlueAir trebuie să ceară Administrației Fondului de Mediu reeșalonarea datoriilor.

Tanczos Barna a spus că Ministerul Mediului, prin Administrația Națională de Mediu, a poprit conturile Blue Air pentru că firma nu ar fi plătit certificatele de gaze de seră, obligatorii pentru industria aviatică.

”Conturile au fost blocate de AFM pentru că BlueAir este în procedură de executare silită, motiv pentru care s-a procedat la recuperarea creanței. Decizia de a suspenda zborurile e nejustificată. Blocarea conturilor nu justifică oprirea zborurilor. Cer Blue Air să reia zborurile imediat, să își onoreze obligațiile către clienți. Blue Air să ceară AFM eșalonarea datoriilor. Nu a achiziționat și nu a restituit certificatele de gaze de seră. Blue Air nu a respectat legea”, a spus Tanczos Barna.

Ora 17.30: Premierul Nicolae Ciucă a anunțat marți că instituția statului care a pus poprire pe conturile companiei aeriene BlueAir este Administrația Fondului de Mediu (AFM), din subordinea Ministerului Mediului și că va debloca conturile rapid. Premierul a mai spus că 3.000 de pasageri sunt afectați de decizia Blue Air.

Articol inițial: Compania Blue Air a anunțat marți printr-un comunicat de presă că suspendă toate zborurile care pleacă din România începând chiar de astăzi. Pe de altă parte, compania susține că zborurile spre România vor fi operate conform programului.

Compania susține că decizia a fost luată după ce Ministerul Mediului a pus poprire pe toate conturile companiei, potrivit comunicatului citat.

Cristian Rada este acționar principal și CEO Blue Air.

Între timp, pe Aeroportul Otopeni s-a declanșat un adevărat haos după ce călătorii s-au trezit cu cursele anulate.

Pe Aeroportul Otopeni ar fi acum 1.200 de călători blocați, potrivit Antena 3.

Compania Blue Air îl acuză pe președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Horia Constantinescu, că prin declarațiile sale ar fi dus la distrugerea încrederii pasagerilor în Blue Air, generând pierderi de peste 5 milioane de euro, prin reducerea volumului de vânzări bilete.

De asemenea, Blue Air susține că declarațiile lui Constantinescu ar fi dus la creșterea presiunii din partea furnizorilor-cheie de a achita în avans sumele necesare operării zilnice, precum și blocarea discuțiilor purtate la Londra de acționariatul Blue Air cu două mari firme de investiții interesate în intrarea în acționariatul Blue Air.

Blue Air a a anunțat chiar marți că va transfera mai multe zboruri interne și internaționale către noua companie românească AirConnect, potrivit Economedia. Aceasta a fost înființată chiar de către un fost director de la Blue Air, care în urmă cu nouă ani a fost implicat în cumpărarea Blue Air de la omul de afaceri Nelu Iordache, și mai mulți acționari în directă legătură cu omul de afaceri Dorin Ivașcu, care controlează Aeroportul Tuzla și care a fost șef la birouri externe ale Tarom în perioada comunistă.

Blue Air, pierderi uriașe

Blue Air se află în prezent într-o situație financiară dificilă, după ce a încheiat anul 2020 cu afaceri de 537 milioane lei, dar și pierderi de peste 403 milioane lei și un număr de angajați în scădere cu aproape 30%, la 806, conform datelor de pe platforma Confidas. Pentru anul 2021 nu sunt date disponibile, iar compania a refuzat să le pună la dispoziția Economedia.

Recent, compania a fost amendată cu suma de 2 milioane de euro de către Protecția Consumatorilor, pentru că operatorul a anulat aproape două sute de mii de rezervări, în perioada 30.04.2021-30.04.2022.

Compania a transmis că va ataca în instanță amenda primită de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) și a acuzat că reprezentanții ANPC amendează compania deși nu are cele mai multe zboruri anulate.

Ulterior, preşedintele ANPC, Horia Constantinescu, spunea că Blue Air se pregăteşte să iasă din piaţă şi tergiversează primirea procesului verbal privind amenda aplicată de ANPC şi privind obligaţia de a da consumatorilor banii înapoi.

VIDEO: Imagini înregistrate de un călător pe Aeroportul Otopeni

Comunicatul integral:

Datorita unei situatii neprevazute constand in poprirea tuturor conturilor companiei Blue Air Aviation S.A. de catre Ministerul Mediului, Blue Air se află în imposibilitatea achitării costurilor curente, necesare pentru operarea zborurilor zilnice, motiv pentru care se vede obligată să sisteze toate zborurile programate a pleca de pe Aeroporturilor din România, până Luni, 12 Septembrie 2022.

Toate zborurile planificate din afara Romaniei catre orice aeroport din Romania, astazi 6 septembrie 2022, vor fi operate conform orarului publicat.

Din păcate, această blocare a tuturor conturilor bancare ale Blue Air a venit la scurt timp după declarațiile publice și instigările directe de „nu mai cumpăra bilete Blue Air” propagate în spațiul public de către un reprezentant cu rang înalt al Statului Româm, respectiv Președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) statului român, au condus la:

– Distrugerea semnificativă a încrederii pasagerilor în Blue Air, generând pierderi de peste 5 milioane de euro, prin reducerea volumului de vânzări bilete;

– Creșterea presiunii din partea furnizorilor cheie ai societății Blue Air Aviation S.A. de a achita sumele necesare operării zilnice în avans (lucru imposibil acum, în condițiile popririlor tuturor conturilor societății);

– Blocarea tuturor discuțiilor purtate la Londra de acționariatul Blue Air cu 2 mari firme de investiții interesate în intrarea în acționariatul Blue Air și sprijinirea societății în recuperarea pierderilor suferite în cei 2,5 ani în care a trecut prin cele mai mari dificultăți din întreaga istorie a industriei aeronautice mondiale.

Declarațiile și acțiunile iresponsabile ale unui reprezentant al Statului Român, precum și decizia intempensivă de blocare a tuturor conturilor bancare ale societății, au adus Blue Air in situatia nedorita de a isi reduce operațiunile pentru perioada imediat următoare, cu scopul de a facilita finalizarea analizei impactului din partea investitorilor și al obținerii autorizațiilor necesare în vederea discuțiilor cu investitorii.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

46 comentarii

  1. Baiatul ala de la ANPC cred ca primeste niste bani de la concurenta, nu dau nume dar e o companie cu aeronave roz si cam intra la conflict de interese de tara, ar trebui scuturat putin…

    • Baiatul de la ANPC a dat amenda dupa sute de zboruri anulate.Ca tu si alti prosti sunteti sclavi,e treaba voastra.

    • Compania roz competitoare a avut aproximativ acelasi numar de zboruri anulate, 700 si nu a primit nici o amenda. Aici nu se face diferentiere?. Da tu esti prea oligofren si stii doar sa injuri, intra inapoi in pestera si nu uita sa pui piatra la intrare.

    • De unde stii tu ca nu a primit amenzi? Plus ca,depinde si de cum si-au tratat clientii.La Cluj de ex. i-au cazat aici in oras, la un hotel.Dar compania rrumaneasca si-a cam batut joc de clienti.Ca sa fie clar: in Romanika 90% dintre asa zisii afaceristi, fac ceva pe clienti,care clienti
      induuura ca asa sunt ei. Indura an de an pe litoralul romanesc, turcesc, bulgaresc, grecesc.

    • Pe mine, Blue Air ma amana de mai mult de un an cu retunarea banilor, pe motiv ca procesarea e greoaie.
      Ultimul mail cu ei, in august.
      Dupa mai bine de un an, inca nu pot procesa o anulare…. e evident nu vor sa returneze banii pe zborurile anulate chiar de catre ei.
      Tu de ce i-ai sustine?

    • Compania roz competitoare a returnat banii plătiți de călători ptr biletele achizitionate la zboruri care au fost ulterior anulate din motive operaționale.
      Blueair a primit amendă ptr că nu a făcut acest lucru.

    • Ministrul mediului = UDMR = Wizz Air.

    • Nu mai pot zbura cu Blue Air.

    • au fost curse anulate datorită dereglărilor induse de plandemia măsii și fasciștii sanitari care au ștrangulat economia.

      Sclav o să fii tu că o să dai bani la WIZZ AIR dublu preț, că au reușit udemeriștii lui Barna să distrugă un competitor emergent. Tu ești sclavete că te ai supus prostește statului in timp ce statul făcea datorii de 20 de miliarde, falimenta mii de firme și dădea tun cu 2 miliarde de la vaxxinurile inutile expirabile. .

    • Alt prooost, suntem de acord cu tine. Cu numele, nu cu comentariul.

  2. Sa-si asume ministrul mediului, Tanczos Barna (UDMR) si seful ANPC, Horia Constantinescu (PSD), cei care au blocat conturile companiei (care are si ea vina ei), problemele calatorilor ramasi pe drumuri!
    Cand isi baga politrucii „coada” in asemenea treburi ies mari probleme.

    • Asa-i amice! DAi teapa si apoi strigi „Hotul”!!!! Low cost, low quality, low brain!!! Blue Air? Wizz? Ryan? Teapa dupa teapa!!!!

    • Pai fac plus valoare pe seama clientilor care pierd banii. Asta este mediul de afaceri romanesc, privatul, iar dumneata ii iei apararea

  3. Numai Tarom trebuie ajutata, subventionata, salvata. Blue Air trebuie amendata, sabotata, terminata, demolata. Desi, cred ca Blue Air este mai nationala decat Tarom numai ca nu e de stat adica „a noastra a tuturor” cum cred unii in mod gresit.

    • Anul trecut au primit 300 de milioane de la guvern. Totusi intr-adevar, suspicioasa faza cu domnul Tantoș, cu siguranta a primit directiva de la Budapesta sa puna crucea lui Blue Air, ca sa mai castige niste cota compania cu aeronave rozalii.

  4. Mda se confirmă :pe ce pune mâna românul praful se alege.

  5. Pai normal ca e haos daca la oamenii aia nu s-a gandit nimeni. Bani au luat de la ei, dar de suspendat s-a suspendat zborul, nu vanzarea biletelor. Acum daca au platit, trebuiau dusi la destinatie. Astia se gandesc numai la ei.

    • Da! Ar fi putut lua alte masuri (de exemplu:blocarea avioanelor la sol dupa terminarea curse-zic si eu),nu sa lase mii de pasageri prin aeroportuir.Dar nu le pasa Wizzer sa ocupe piata.

  6. Nu stiu prea bine ce e in finantele celor de la Blue Air, dar ce a facut baiatul ala de la protectia consumatorului a fost chiar o mare mizerie. Declaratiile lui nu au fost neutre, de genul „am verificat compania X, am gasit aia si aia, am aplicat amenzi, etc”

    Declaratiile lui au fost deja la modul personal „compania aia este o nenorocire, nu mai aveti incredere in ea, nu mai cumparati bilete de la ei, sunt in faliment, dar patronul are ceas la mana de nu stiu cate mii de euro”. Adica ceva absolut inadmisibil. Inclusiv acum, poprirea conturilor bancare se face de catre guvernul Romaniei.

    Singura explicatie logica e cineva vrea sa cumpere compania la un pret minim, pare o preluare ostila. Iar oficialii statului roman sunt parte din operatia asta.

    • Compania aia chiar este o nenorocire, doar vând bilete și anulează zboruri, nimic altceva.
      Și nu de ieri de azi, procedează așa de ani de zile!

  7. Doar comentarii de la romani cu mintea scurta.Au uitat brusc de SUTELE de zboruri anulate pt. care a si primit amenda de 2 mil. de la ANPC. Dar romanul e sclav paaa viatza si ii place sa fie calarit.

    • Este mediul privat care face plus valoarea la buget. De unde vreti sa faca plus valoarea daca nu din banii clientilor??!! Prea sunteti mofturosi voi, romanii, cand luati apararea la mediul privat cand il condamnati

    • @ C – Lasati, lasati, ca blue air are mai mult metehne de bugetar hot. Ar trebui sa ne aducem aminte ca inainte de blue air a fost bata sky (aia a lui iordache) care a intrat in faliment, iar acum, blue air se pregateste de faliment (ca sa scape de dat inapoi banii la pagubiti) si a pregatit pe teava airconnect. Nu vede nimeni un tipar aici? Pleci cu o firma, primii ani faci totul sa intri in fata, pe urma timp de 2-3 ani furi cat poti din ea (nu mai platesti creditorii, clientii etc.) apoi declari falimentul si te speli pe maini. Jumatate din ce furi, bagi in urmatoarea firma care va merge tot asa. Se pare ca e traditie la noi.

  8. INTERLOPUL Horia Constantinescu, numit de Dăncilă președinte al ANPC, se prezintă: „Am fost repetent, escroc, bătăuș de cartier, cămătar, am spălat bani, am firme off-shore în Panama și amante”

    Ce mai poti comenta?

  9. Horia Constantinescu o mizerie rusofila

  10. Cei de la Blue sunt niste hoti ordinati. A se vedea si miile de review-uri si nota, 1.2
    Nu fara motiv au mers ANPC in vizita.
    Sunt unul din miile sau zecile de mii care inca asteapta banii de la Blue pt zbor anulat de ei 2 ani in urma.
    DOI ANI.
    Între timp ei au luat zeci de milioane euro ajutor de la stat pr situatia pandemica…
    Unde s-au dus toti acesti bani, inclusiv ai mei?!?

  11. Mda, io zic asa, deci blue air transfera masiv zboruri la airconnect, companie infiintata de un fost director de la blue air. Acum, daca stam stramb si judecam drept, scandalul asta ar putea sa fie o fofilare isteata de la datoriile pe care le are fata de clientii pacaliti. ANPC ii blocheaza conturile, de doi ani merge cu pierderi mari, tot tacamul pentru faliment. Din momentul in care declara faliment, oamenii vor astepta mult si bine sa-si primeasca banii inapoi pe cursele anulate din 2021 si 2022 (procese, executari judecatoresti etc.). Intre timp, noua companie, airconnect, preia cam tot ce poate de la blue air.

    • Clar asta este manevra, și la fel de clar se face cu binecuvântarea cui trebuie din politică!
      Blue Air trebuia executată silit de multă vreme, în schimb a primit ajutoare de la guvern.

  12. Of, of…ar trebui noi infracțiuni în codul penal…suspendarea nejustificată a unei curse aeriene, terestre de natura a crea prejudicii sau temeri…se pedepsește cu închisoare de la 2 la 5 ani.

  13. Seful ăsta „pus pe fapte mari”de la OPC,nu-i ăla care zicea că pune norme de amenzi pentru fiecare judet în parte,că nu întelege cum unele judete au amenzi,au constatari considerabile,iar altele nu au de loc? Și ce s-a gandit el sa le dea normă,in loc sa vada care sunt cauzele nefunctionarii acelor unitati.Probabil,și-o fi zis că dacă mai toată lumea din capul statului face si desface,după cum vrea „muschii fiecăruia”,el de ce să nu facă.Abuzurile nu mai sunt infractiuni în Romania si atunci totul e la liber.Care,cum are „ștanga”mai mare ala taie si spanzură. Păi băi nene,căci la nivelul ăsta este acest șef,pana acuma unde ati fost cu controalele?Cand a mai fost controlată această firmă aeronautică,ca sa veniti acuma sa faceti prapad?Numai controalele voastre contează?Ce-ai zice dacă vreo doua lanturi d-astea de supermarcheturi declară că pleaca din Romania?Cum ar fi inflatia,taman acum,pe vremurile astea?Cate mii,zeci de mii de sesizari ati primit,de-a lungul timpului,de la consumatori si v-ati batut joc de ele?Acuma,cand situatia este în pioneze,v-ati gasit să faceti ordine peste noapte,cat trebuia să faceti in 30 de ani?Sau vreti să-i dati apă la moara lu’ deschizatorul de scoli,flueratu’Simion,pe 2 octombrie,cand a zis că organizează proteste contra inflatiei?Mai stii,e posibilă si o asemenea combinatie,că vă întalniti pe la televiziuni!
    Dacă s-ar stii ce matrapazlacurile dracu se fac,fiindcă nu există nici un fel de transparentă,prin institutiile astea de control ale statului,cum sunt folosite ca instrumente de intimidare,cred că în tara asta ar mai ramane doar o parte din bugetari(cei privilegiati,că sunt multi) si grosul pensionarilor,cărora,toată ziua,li se calculează la televizoare pensiile.

  14. Animalelor, nu va bateți joc de oamenii care au plătit bilete! Dați drumul la zboruri!

  15. Ba voi sunteti cu capu…. astia de ffff mult timp vand bilete si anuleaza zborurile. Capisci ?? Banii le intra in cont dar serviciu nu se presteaza . Cat despre recuperat banii de bilet de la ei , stati sa ma opresc din ras…

  16. 1. nu uitați că sborurile anulate anterior au fost datorate tot intervenției grosolane a statului care a blocat firma . Blue Air tocmai isi luase avioane noi in leasing și plandemia a distrus afacerea, cu reacția paranoică și supradimensionată a statului.

    2. Tancsos Barna face un mic serviciu lui Viktor Orban și WIZZ AIR, ucigând singurul competitor local capabil . Românașii naivi ca intotdeauna nu inteleg cum se joacă pe piața dură și in geopolitică. Ei ca fraierii semneasă tot ce se cere de sus.

    3. Acum poate o să intelegeți și ce este acest trafic de certificate versi. Verde pe dinafară, roșu pe dinauntru. Ati vrut ecologism? Păi luați tată ecolojism pe pâine cu facturi de 10 ori mai mari și fără belete eftine la Barcelona, gata. Raționalisăm și stați la locurili voastre. Eventual luați autobusul 36 de ore pana acolo. Gata distracția. Toată lumea in casă pe loc repaus. Militarisăm.

    • corect ,ungurul a primit ordin de la buda&pesta sa dea lovitura de gratie in detrimentul calatorului ROMAN si favorizand rozalia companie !de acord legea trebuie respectata,dar stiu ca inainte de a bloca conturile, anaf trimite somatie,iar tu ministru stiind consecintele asupra celor care au cumparat bilete, a unei asemenea decizii,avertizezi public compania si implicit pasagerii sau potentialii pasageri ,de situatia care poate aparea si consecintele ei.dar pe udemeristul de la mediu,ca si pe cel de la sport ,il doare in buda&pesta de consecintele asupra cetateanului ROMAN ,DE RESPECTUL PE CARE IL DATOREAZA CETATEANULUI ROMAN!pe el il doare de fratiorii de la rozalia companie,ca deh corb la corb nu scoate ochii!sa vedem daca prim-ministrul isi aduce aminte ca este general al ARMATEI ROMANE,in rezerva e drept,si va actiona pentru apararea intereselor cetateanului ROMAN!

  17. BlueAir nu merita sa existe,dar nici Tantos Barna asta nu mai are ce cauta in guvern. Eu daca eram in locul hotilor de la PNL acum ii scoteam de la guvernare si aruncam vina pe PSD ca.i tine in brate.

  18. Poi da, românu s-a obișnuit să zboare moka, lasă că o să mai zburați voi cand o să decoleze porcu, și mai luati-o și la opincă ca badea Kârtzan, că nu v-ați născut in airoplan
    Și gata cu ieftineala beeeei mai scoteți și grosu din buzunar dacă vreți la inălțime

  19. O mascarada politică .

  20. Pt cine nu vede mai departe de vf nasului. Asta de la mediu face jocurile firmei mama dar pb e alta, vom asista la un monopol in care ala roz vibde cu 300 euro biletul si ala galben tot cu 300 euro. Sa castige cel mai bun 😂.
    Ce treaba are statul de se implica aici? Tin mortis sa falimenteze blue air. Nu a reusit opc hai de la mediu. Aceste sicane aduc prejudicii. Daca erau in faliment de ce au intervenit si nu i au lasat in pace? Astia merita dati in judecata si luata pielea de pe ei. Nu ca reprezentanti ai opc si min mediului, ci ca pers fizice ca sa si vanda chilotii.

    • @ Adevarul – Crezi? Io zic sa depasesti tu varful nasului… ia vezi ca e un tipar la blue air-ul asta, fost bata sky, air connect in devenire… mai sapa putin. Ia vezi cate firme in firmulite, actionari etc sunt bagati in acest blue air.

  21. Tot o dați cu Romanu și cu sclavii
    Idioților
    Mâncav-ar canceru!pe toți de la guvernare!
    Fata mea sta și plânge
    De ce dracu ați mai încasat banii pe bilete
    Neserioșii dracu
    Toți de la in cap la altul
    De 30 de ani toată lumea își bate joc de toată lumea
    Dispăreți dracu de la guvernare
    Nesimțiților

  22. Chiar nu înțeleg un lucru, cum naibii cumpărători cumpara bilete de la blue air.
    Sunt știri vechi de 4 luni că această campanie nu dă bani înapoi clienților, și lumea tot cumpăra de la Blue.
    Mai bine cumperi de la wizz, fiindcă ei dau banii înapoi, dacă cursa se anulează, nu contează ca această companie nu este din România, tot ce contează este să zbori la sigur, sau să recuperezi bani rapid.
    Este istorie în România că companiile dau țeapă, a început cu Caritas,… acum e Blue air.
    Eu personal prefer să zbor cu englezii de la British, am rezervat un zbor București- londra cu 14 zile înainte, am plătit 670 RON, și am zburat la sigur, și fără întârziere.

  23. am avut mai multe bilete cumparate si am primit toti banii inapoi in contul blue air si am cumparat alte bilete cu ei. Toti prostii care comentati ca nu trebuie sa cumpere lumea bilete la ei, nu realizati ca lumea cumpara si pt ca aveau un pret decent comparat cu alti operatori? sa vedeti acum preturi la tarom, wizzair si ryan pe rutele unde nu mai au concurenta. Problema nu e ca am pierdut 1 sau 3 sau 10 bilete, ci cu ce mai zboara romanul de rand de acum inainte la ore decente si la un pret decent. Blue Air avea zboruri la ore convenabile pentru diaspora care mai si munceste, nu numai pt cei care merg in vacanta. Asta e Romania lucrului bine facut pentru care a votat diaspora.

  24. Dacă chiar depindea de lichidități bănești pentru operaționalizarea zborurilor curente imediate (și se pare că așa este) compania Blue Air a fost nevoită să ia măsura suspendării temporare a zborurilor.În aceste condiții în mod firesc ca statul s-a preocupat de resortisanții săi afectați de o astfel de măsură,inclusiv prin înființarea de linii telefonice de contact.Dacă chiar depinde de lichiditățile bănești aflate în conturile bancare mai mici decât datoriile societății nu e de înțeles de ce compania nu solicită constatarea insolvenței sau niciun creditor nu face acest lucru.Nu înțeleg de ce ministrul mediului s-a grăbit să spună că AFM nu va cere deblocarea conturilor(după ce că acționase brusc și fără notificare prealabilă), din moment ce exista posibilitatea reeșalonării debitelor,că soluție de evitare a blocării conturilor bancare ale datornicului vizat.

  25. Lucrurile sunt mult mai simple: în momentul în care au fost blocate conturile, nu se mai pot face plăți. Dacă nu se fac plăți, nu se mai zboară. Dacă nu se mai zboară, cei cu rezervări nu mai zboară nici ei.
    Întrebarea e: știa ăla de a blocat conturile câți oameni rămân agățați prin aeroporturi? Că s-ar putea să fi făcut o pagubă mai mare (altora), decât ce nu-și recuperează el prin blocarea asta…
    Și nici nu e de trecut cu vederea nici setul ăsta de date:
    1/ Wizz e ungurească
    2/ Blue e românească
    3/ mministrul Mediului e ungur
    4/ presedintele Ro e neamț
    5/ președinta Ungariei vine în România
    6/ Blue e blocată
    7/ Wizz se extinde.

  26. Ryanair a demonstrat de mult, ca se pot genera câștiguri chiar oferind zboruri la preturi mici si service modest. Evident se cere seriozitate si conducere eficienta a companiei, nu regim de pile si ingerința politica. Am fost client mulțumit, mai ales datorat faptului, ca Blue Air oferea zbor direct din Stuttgart. Evident ca si preturile practicate au fost un argument, dar subsidiar. Ma mira totuși, ca diversele autorități romanești implicate in dandana întâi fac, si pe urma se gândesc la urmări. Oricum, pe ce pune laba hahalera Grindeanu, este sortit eșecului. Păcat, iară numele RO este asociat cu un eșec datorat ignorantei, dezorganizării, incapacității de a opera rational in interesul cetățenilor. Faptul ca un „fost” din garnitura Ceașcă vrea sa preia din mers afacerea nu face decat sa miroasa si mai urat „afacerea”!