Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Cererea globală de containere ar putea atinge un nivel istoric anul acesta, determinată și de recentul blocaj al Canalului Suez, influențând în continuare costurile de transport maritim, potrivit celui mai mare producător de containere din lume.
În timpul pandemiei de Coronavirus, prețul unui container standard de depozitare uscată de 6,6 metri s-a dublat față de un an mai devreme la peste 3.500 de dolari și nu se așteaptă să scadă mult pentru restul anului, deoarece cererea pentru containere și costul materiilor prime necesare pentru a le construi rămân ridicate, a declarat Mai Boliang, director executiv al China International Marine Containers (CIMC), care produce aproximativ jumătate din containerele pe plan mondial.
„Avem comenzi complete pentru prima jumătate a anului 2021 și ne așteptăm ca cererea de containere să stabilească noi recorduri anul acesta. Recentul blocaj al Canalului Suez ar putea agrava lipsa de containere pentru o perioadă mai lungă de timp”, a spus Mai.
Citește integral pe economedia.ro
S a deblocat! Care mai e relevanta știrii?
Citiți continuarea pe http://www.economedia.ro și veți vedea
Relevanța știrii este că toți vom simți la buzunar scumpirea containerelor, absolut fiecare produs pe care îl cumpărăm are o câtime din preț container. De asemenea, nu ai înțeles articolul, articolul NU era că s-a blocat canalul, ci că s-a scumpit containerul, din cauza blocării canalului, notă pentru cititorii cu nevoi speciale – este vorba despre blocarea de dinainte de deblocare :))), și din cauza pandemiei.
Romania ar putea produce containere, daca s-ar vrea. Dar la securistii le plac creditele cu dobanda mare, nu sa produca Romania ceva.
Ce puii mei, nici containere nu se mai fabrica decat in China?
Cel mai mare stoc de containere este in Statele Unite. China produce si vinde marfuri in containere, America le trimite inapoi tehnologie. Asa ca in SUA sunt milioane de containere nefolosite, cele mai multe ajungand la fier vechi.