G4Media.ro

BCR permite accesul clienților în sucursale doar cu programare

sursa: Facebook/ Parlamentul European

BCR permite accesul clienților în sucursale doar cu programare

Banca Comercială Română (BCR) va permite de luni, 19 octombrie, accesul clienților în sucursalele sale doar pe bază de programare telefonică, potrivit unui comunicat de presă.

Decizia a fost luată pentru protejarea sănătății angajaților și a clienților, dar și pentru reducerea timpilor de așteptare. BCR extinde astfel un proiect-pilot derulat în ultimele luni în 12 agenții din toată țara.

Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcționare în rețeaua băncii, care vrea să încurajeze utilizarea platformei BCR de digital banking, numită George.

Extinderea sistemului la nivelul întregii rețele, începând de luni, este una temporară și a fost accelerată de creșterea ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum și de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în fața unităților bancare.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

7 comentarii

  1. Asta e deja coercitie. Sau o fi ce va probleme de lichiditate? S-o fi speriat populatia si scoate banii panicata din banci? Daca nu erau lucrurile cum sunt, eu mi-asi muta conturile de acolo indiferent de consideratia pe care am fata de bancherii ce lucreaza acolo.
    Bankers From Hell 2

  2. Un model de urmat in tot sistemul bancar.
    Asta cu telefonul e discutabilă ca suni de inroşeşti telefonul.

  3. Nu are legătură cu coronavirusul. Doar ca să împiedice un foarte probabil „bank run”.
    Alte idei crete de programare: la hipermarket, benzinărie (aici e simplu, bagi benzina pe cartela)

  4. ANPCul doarme sau e complice? Cand o sa ne intelegem toti asupra unui singur lucru, ca toti nu suntem de acord cu cifrele afisate in aplicatia George, si vrem sa fie aceleasi pentru toti, de la nomenclatura pana la vanzatoare, ca nu mai avem nimic fizic, nici aur, nici hartie ,sau plastic ce sa mai tinem in mana, ca au furat tot, inclusiv de la baietii in uniforma si cei in civil..
    🤭

  5. Conducatorii BCR sunt din ce în ce mai departe de clienti. Vorbesc din experienta.
    1. Pentru a „REDUCE aglomeratia” agentia din Piata Iancului, unde asociatia de bloc avea contul, a fost desfiintata, dupa ce, în timp, numarul functionarilor a fost redus de la 4 la 2.
    2. Dat fiind ca sunt presedintele asociatiei, NU am fost anuntat, aflând de la alte persoane unde se muta activitatea.
    3. Dat fiind ca sunt presedintele asociatiei (ma repet cumva?) NU am fost anuntat ca e necesara programarea, nici ce nr. de telefon are agentia unde a fost mutat contul.
    4. Idiotii cred ca un cont de persoana juridica, cu doua semnaturi pentru plati, poate fi manipulat cu „faimoasa” aplicatie George. Ei n-au încercat.
    5. Astept de o luna ca BCR sa plateasca apa consumata de agentia de la parterul blocului.
    Deci, daca puteti, mutati conturile la altii.

    • Du-te la CEC să vezi ce bine este!
      BCR s-a adaptat cel mai repede și cel mai bine dintre toate băncile din Ro situației create de pandemie.

  6. Bt e cea mai buna varianta. Comisioane mici, extrem de flexibili si seriosi. E drept, e aglomerat