G4Media.ro

Avarii repetate la utilități și servicii, în timpul lucrărilor pentru extinderea străzii…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

6 comentarii

  1. Negoita a ingropat de vii 2 muncitori cu lucrari ilegale si nu a patit nimic, are datorii 57 de milioane de euro la Anaf si nu e executat silit, ce mai conteaza cateva cabluri rupte si conducte sparte !

    • Pe langa alte zeci/sute de dosare penale ptr gunoi ingropat. Din pacate…astea nu se stiu de multi, nu se dau la tv sau…se uite repede cu paine si circ. Locala spre 0, doar un echipaj, ce mai…mai ceva ca inJaponia acest sector, „0” sesizari. Ce este super halucinant …ca Negoita zambeste non stop, este de un calm incredibil, tot este roz…da, ca dalele roz.

  2. Duceti-va sa vedeti cum arata strada Iuliu Hateganu la 6 luni de la terminarea lucrarilor de largire executate de primaria sector 3. Drum valurit, stalpi de iluminat inclinati in diverse directii.

  3. Digitalizare. Aia ce n-avem in Romania. Si la Cluj au spart teava de gaz si pe aia de apa si au rupt si cablu de curent care erau toate recent puse in pamant. De ce? Pt ca nu avem un sistem simplu prin care sa punem un topograf sa ia pozitia reala din teren si s-o salveze intr-o baza de date pt ca data viitoare cand un alt antreprenor lucreaza acolo sa stie exact unde se afla fiecare teava si cablu. De fapt ce vorbesc eu aici. Nici macar banda aia galbena de avertizare sau nisipul nu se mai pun in Romania. In Suedia i-am vazut construind un fel de tunel patrat din beton cu capace demontabile pt orice fel de utilitatile ingropate sub drum. La noi nici macar o banda ieftina de plastic pt avertizare nu suntem capabili s-o ingropa ca data viitoare cand sapa cineva sa dea de banda aia inainte sa rupa teaza sau cablul.

  4. 2 poduri mari și lărgirea Drumului între Tarlale construite în timp aproape record, cel puțin pasajele.
    Asta în timp ce trecerea de cale ferată și gropile de acolo stăteau nereparate de zeci de ani!!
    De unde atâta eficiență bruscă la statul român?
    Aș zice ca au contat sutele de blocuri construite între Pallady și Republica, lângă halele Laminor, multe din ele ale lui Negoiță și pe terenurile lui, au făcut ca drumurile bine asfaltate să răsară peste noapte în acele câmpuri ca să se poată vinde.
    Asta înseamnă București dezvoltat cu ditamai cartierul nou nouț dar fără școli, grădinițe sau policlinica ca acelea nu aduc profit!

  5. Nu mai votati dezvoltatori imobiliari la primarie.