G4Media.ro

Asociația Studenților la Comunicare cere Facultății de Jurnalism a Universității din București…

Sursa: Facebook / Antonio Amuza

Asociația Studenților la Comunicare cere Facultății de Jurnalism a Universității din București să revizuiască decizia de ocupare a postului de asistent universitar în instituție de către fostul șef de resurse umane al SRI

Reacție a studenților de la FJSC, după ce Facultatea l-a angajat miercuri pe Antonio Amuza, fostul șef al departamentului de resurse umane al Serviciului Român de Informații, ca asistent universitar la catedra de publicitate a instituției. ASC solicită consiliului Facultății revizuirea deciziei. „Solicităm Consiliului Facultății să revizuiască decizia privind ocuparea postului de asistent universitar la FJSC de către candidatul în cauză“, scriu studenții, potrivit Edupedu.ro.

Libertatea a scris ieri că fostul șef al resurselor umane de la SRI a obținut un post de asistent universitar la Facultatea de Jurnalism a Universității din București.

„Asociația Studenților la Comunicare, asociație reprezentativă a studenților Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea din București, dorește să-și exprime îngrijorarea cu privire la posibilele efecte negative pe care recenta angajare consemnată de validarea concursului pentru ocuparea postului de asistent universitar la FJSC de către Consiliul Facultății și Senatul UB le poate avea asupra calității învățământului şi, implicit, asupra prestigiului UB şi FJSC“, scrie organizația într-un mesaj publicat pe pagina de Facebook.

„În primul rând, persoana în cauză nu are studii în domeniile publicității sau ale semioticii, din care fac parte disciplinele pe care ar urma să le predea în calitate de asistent universitar. Acest lucru ridică întrebări cu privire la calificările sale pentru predarea unor materii precum “Introducere în publicitate”, “Introducere în semiotică”, “Atelier în publicitate”, “Semiotica publicității”, “Publicitate politică”, “Practică”, “Noile media și comunicarea politică în advertising”, “Comunicarea de criză” și “Campanii în publicitate” (…)”, se arată în mesajul organizației.

Citește articolul complet pe Edupedu.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Nu cred, că spiritul și metodele ”serviciilor” diferă fundamental de cele ale securității ( cu precizarea că în principiu este vorba acum de un scop mai ”nobil”/ ”nu ne jucăm cu siguranța națională” ). Băieții practică o distincție categorică intre avertizori și delatori, cu preferințe clare față de ultimii. Studențimea a avut întotdeauna o atenție privilegiată din partea serviciilor. Poate că se simte lipsa de cadre din zona din care pe vremuri era pepiniera de informatori. Cine ar fi mai nimerit pentru așa ceva decât un vechi cadru de HR ?